Og³oszenie z dnia 2023-10-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00463107/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-26
- 2023/BZP 00480887/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-07
- 2023/BZP 00545243/01 - Wynik z dnia 2023-12-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Pi³sudskiego w Siewierzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Siewierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258227
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¯wirki i Wigury 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Siewierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-470
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 326499400
1.5.8.) Numer faksu: 426499402
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: siewierz@siewierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.siewierz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Pi³sudskiego w Siewierzu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-12629d2a-7265-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00462121
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00047327/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.16 Przebudowa ulicy Pi³sudzkiego w Siewierzu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-12629d2a-7265-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski", widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia.
3. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
4. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e mo¿liwo¶æ sk³adania przez Wykonawców dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: siewierz@siewierz.pl (z wy³±czeniem sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
4. Ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby oraz pe³nomocnictwo sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r.
w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz
minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Pozosta³e informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty sporz±dza siê w postaci elektronicznej w formatach danych okre¶lonych w przepisach ww. rozporz±dzenia lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
5. Do podpisania oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
6. Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego" udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe".
7. Pozosta³e wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej okre¶lono w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych Pani/Pana przetwarzanych w Urzêdzie Miasta i Gminy Siewierz jest Burmistrz Miasta i Gminy Siewierz,
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych. Funkcjê tê pe³ni Sekretarz Miasta i Gminy Siewierz. Adres poczty elektronicznej: iod@siewierz.pl
3) dane osobowe Pani/Pana przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) odbiorcami danych osobowych Pani/Pana bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”,
5) dane osobowe Pani/Pana bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
6) obowi±zek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Pani/Pana jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do danych osobowych Pani/Pana decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Pani/Pana,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych,
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy narusza przepisy RODO.
9) Pani/Panu nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
2. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
3. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
4. W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO.
5. Udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
6. W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
7. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIFZP-VII.271.30.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie zadania obejmuj±cego przebudowê drogi gminnej ul. Pi³sudskiego w Siewierzu. Zakres dokumentacji obejmuje równie¿ ul. Plac Stra¿acki i boczne ulice, które nie s± realizowane w tym postêpowaniu. Zakres inwestycji zosta³ okre¶lony na za³. graficznym, stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w dokumentacji projektowej, w zg³oszeniach robót budowlanych z dnia 27.07.2021 r., 21.07.2021 r., 2.07.2021 r., decyzji nr 28/2020 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 31.12.2020 r., pozwoleniu nr K/115/2021 na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków z dnia 18.02.2021 r., projekcie docelowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniami i opiniami, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, specyfikacji warunków zamówienia, pozwoleniach, warunkach, zatwierdzeniach, uchwa³ach, opiniach, decyzjach, uzgodnieniach i pismach wydanych do ww. zadania i stanowi±cych za³±cznik do SWZ, dokumentacji i obejmuje w szczególno¶ci: 1) Przebudowê drogi gminnej ul. Pi³sudskiego w Siewierzu, 2) Przebudowê chodników o szeroko¶ci min. 2 m, 3) Budowa zjazdów indywidualnych i publicznych, 4) Budowa ¶cie¿ki pieszo-rowerowej, 5) Budowa poboczy, 6) Przebudowa skrzy¿owañ z ulic± w kierunku sklepu Biedronka, z ul. Czêstochowsk±, ul. Plac Stra¿acki, ul. Piaskowa, ul. Bohaterów, 7) Budowa o¶wietlenia ulicznego, 8) Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej wraz z po³±czeniem kanalizacji deszczowej od studni D4 do skrzy¿owania ul. Czêstochowskiej/ul. Kopernika/ul. Ole¶nickiego (istniej±cej studni D1), 9) Odtworzenie nawierzchni asfaltowej po wykonanej kanalizacji deszczowej w zakresie studni D1-D4 10) W zakresie od studni D1 do studni D4 po wykonaniu kanalizacji deszczowej nale¿y wykonaæ odtworzenie podbudowy i nawierzchni asfaltowej, 11) Budowa kana³u technologicznego, 12) Budowa sieci wodoci±gowej wraz z przy³±czami do wszystkich posesji i hydrantami, 13) Budowa przy³±czy kanalizacji sanitarnej w ilo¶ci 10 szt. zgodnie z za³±cznikiem graficznym, 14) Przebudowa i budowa parkingów i zatok postojowych, 15) Przebudowa sieci teletechnicznej i elektroenergetycznej, 16) Wycinka drzew i krzewów, 17) W miejscach kolizji istniej±cej sieci z projektowan± infrastruktur± wykonanie zabezpieczenia tych sieci, 18) Wprowadzenie czasowej organizacji ruchu drogowego wraz z opracowaniem i uzgodnieniem projektu czasowej organizacji ruchu, 19) Wprowadzenie docelowej organizacji ruchu drogowego, zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz opiniami i zatwierdzeniem wraz z oznakowaniem pionowym i poziomym, 20) Wykonanie wszelkich robót ziemnych, przygotowawczych i rozbiórkowych, wynikaj±cych z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym równie¿ wywóz i utylizacja zbêdnych materia³ów oraz odwóz w miejsce wyznaczone materia³ów nadaj±cych siê do ponownego wykorzystania. Demonta¿ i utylizacja powinny odbywaæ siê zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami dotycz±cymi odpadów. 21) Wykonanie po³±czenia, wykoñczenia i nawi±zania do istniej±cych nawierzchniach przy po³±czeniach z nawierzchniami na koñcowych odcinkach wykonywanych prac. 22) Wykonanie prac wykoñczeniowych i porz±dkowych przy po³±czeniach z istniej±c± infrastruktur± (budynkami) oraz humusowanie i obsianie traw± terenów zielonych.
23) Wykonanie prac zgodnie z uzgodnieniami. W przypadku uzyskania nowych uzgodnieñ w trakcie realizacji inwestycji Wykonawca dostosuje zakres realizacji do aktualnych uzgodnieñ. 24) Zgodnie z pozwoleniem ¦l±skiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach nale¿y zapewniæ nadzór archeologiczny. Ponadto na prace ziemne konieczne jest uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego. 3. Wykonawca bêdzie zobowi±zany ponadto do: 1) Zapewnienia dostêpu ruchu pieszego i ko³owego do posesji prywatnych i publicznych w tym Szko³y Podstawowej nr 1, sklepów i zak³adów pracy w okresie realizacji inwestycji, a¿ do zakoñczenia i odbioru koñcowego robót. 2) Urz±dzenia i oznakowania terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeñ bhp. 3) Wykonania robót zabezpieczaj±cych i odtworzeniowych, zgodnie z projektem. 4) Wykonania wszystkich robót towarzysz±cych, zgodnych z projektem i prawid³ow± technologi± wykonywania robót. 5) Wykonania ewentualnych przy³±czeñ wodoci±gowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zu¿ycia mediów. 6) Poniesienia ewentualnych kosztów wy³±czeñ i w³±czeñ mediów. 7) Wykonania projektu organizacji i technologii robót i stosowania go w praktyce z uwzglêdnieniem warunków bhp. 8) Wykonania, uzgodnienia i wdro¿enia projektu tymczasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy. 9) Wystêpowania z wnioskami o zajêcia pasa drogowego oraz poniesienia ewentualnych kosztów zajêcia. 10) Wykonania przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarz±dcami dróg, zarz±dcami sieci i uzbrojenia terenu (w trakcie aktualizacji). 11) Zapewnienia nadzoru odpowiednich zarz±dców dróg lub sieci uzbrojenia terenu, je¿eli roboty bêd± wymaga³y nadzoru lub je¶li wynika on z innych uzgodnieñ, tak¿e w przypadku, gdy bêdzie odp³atny - Wykonawca poniesie te koszty. 12) Wykonania niezbêdnych badañ, prób i pomiarów oraz wszystkich badañ, prób i pomiarów na ka¿de polecenie inspektorów nadzoru w celu stwierdzenia prawid³owo¶ci wykonanych robót. 13) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urz±dzeñ lub te¿ istniej±cych sieci uzbrojenia terenu – naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego. 14) Zg³aszania Zamawiaj±cemu robót ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych. 15) W przypadku niezg³oszenia robót do odbioru ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego zobligowany jest do wykonania badañ, prób i rozruchu, jak równie¿ do dokonania odkrywek. 16) Zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a tak¿e w³a¶ciwych warunków bezpieczeñstwa i higieny pracy. 17) Usuwania na bie¿±co z terenu budowy zbêdnych materia³ów, odpadów i ¶mieci, 18) Uporz±dkowania terenu budowy po zakoñczeniu robót i przekazania go Zamawiaj±cemu najpó¼niej do dnia odbioru koñcowego. 19) Przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, ¿e z uzgodnieñ szczególnych wynika inny zakres odtworzenia). 20) Przedsiêwziêcia wszelkich ¶rodków ostro¿no¶ci niezbêdnych dla zachowania materia³ów i czê¶ci uzyskanych z rozbiórki wskazanych przez Zamawiaj±cego. Wskazane przez Zamawiaj±cego materia³y, które nadaj± siê do ponownego u¿ycia lub zabudowy stanowi± w³asno¶æ Zamawiaj±cego. Pozosta³e materia³y zutylizowane zostan± przez Wykonawcê prac. Niezale¿nie od celu, w jakim Zamawiaj±cy zamierza u¿yæ rzeczone materia³y i czê¶ci, do których zastrzega on sobie prawo w³asno¶ci, wszelkie koszty poniesione na transport i sk³adowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego bêd± pokryte przez Wykonawcê przy transporcie na odleg³o¶æ do 10 km. 21) Zapewnienia obs³ugi geodezyjnej w celu wytyczenia, bie¿±cej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma byæ jednoznaczny z uwzglêdnieniem i opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami dzia³ek. Wynikami pomiaru powykonawczego nale¿y uzupe³niæ zasób mapowy znajduj±cy siê w Powiatowym O¶rodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bêdzinie. Do dnia odbioru koñcowego Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia Zamawiaj±cemu podpisanej przez geodetê mapy inwentaryzacyjnej z kompletnie naniesionymi obiektami wraz z o¶wiadczeniem geodety o z³o¿eniu mapy w Powiatowym O¶rodku. Po otrzymaniu Pozytywnego protoko³u z weryfikacji wyników zg³oszonych prac geodezyjnych, Wykonawca przeka¿e j± Zamawiaj±cemu w terminie ustalonym w odrêbnej notatce. 22) Dokonania uzgodnieñ, uzyskania wszelkich opinii niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do u¿ytku. 23) Wykonania innych prac, niezbêdnych dla prawid³owej i kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Pozosta³e warunki zamówienia okre¶lono w Rozdziale III pkt 6 SWZ. 5. Kryteria stosowane w celu oceny równowa¿no¶ci okre¶lono w Rozdziale III pkt 7 SWZ. 6. Warunki p³atno¶ci: Wynagrodzenie ma charakter rycza³towy i bêdzie p³atne kwartalnie, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym i faktycznym stopniem zaawansowania prac, potwierdzonym przez Zamawiaj±cego, przelewem na rachunek Wykonawcy, przy czym ostatnia faktura nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 10% ceny ca³kowitej, zgodnie z zapisami projektowanych postanowieñ umowy – za³±cznik nr 5 do SWZ. W uzasadnionych przypadkach, za zgod± Zamawiaj±cego, dopuszcza siê czêstsz± p³atno¶æ ni¿ kwartalna, jednak nie czê¶ciej ni¿ miesiêczn±. Faktury Wykonawcy za wykonane roboty zostan± zap³acone w terminie 30 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiaj±cego. Podstaw± do wystawienia faktury jest protokó³ odbioru czê¶ciowego/koñcowego bez wad istotnych podpisany przez przedstawiciela Zamawiaj±cego. 7. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli Zamawiaj±cemu gwarancji zgodnie z o¶wiadczeniem zawartym w formularzu ofertowym. Okres rêkojmi równy jest okresowi gwarancji. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesi±ce licz±c od daty podpisania protoko³u odbioru koñcowego. 8. Obowi±zek zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób na podstawie stosunku pracy okre¶lono w Rozdziale III pkt 10 SWZ. 9. Na realizacjê przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy otrzyma³ zapewnienie otrzymania ¶rodków z Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg. W zwi±zku z tym przewiduje siê konieczno¶æ oznakowania dokumentacji, korespondencji, w tym dokumentów odbiorowych oraz dostosowania procedur odbiorowych i procedur zwi±zanych z p³atno¶ciami do wymogów instytucji dofinansowuj±cych
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do ¶wiadczenia us³ug
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilaj±cych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
45314310-7 - Uk³adanie kabli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
2. Ewentualne roboty bêd± polega³y na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, okre¶lonego w Rozdziale III pkt 2 SWZ. miêdzy innymi w zakresie rozbudowy wiêkszego zakresu drogi, budowy chodnika, zjazdów, ¶cie¿ki pieszo-rowerowej, skrzy¿owañ, o¶wietlenia, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, sieci wodoci±gowej, kana³u technologicznego, przebudowy kolizji sieci, wycinki drzew, w obrêbie lub s±siedztwie zadania podstawowego, a tak¿e wprowadzenia wiêkszego zakresu dla docelowej organizacji ruchu, wykonania prac wykoñczeniowych, zagospodarowania terenu zieleni±, itp.
3. Ewentualne zamówienie mo¿e zostaæ udzielone pod warunkiem, ¿e Zamawiaj±cy bêdzie posiada³ niezbêdne ¶rodki finansowe, a Strony w wyniku negocjacji uzgodni± wynagrodzenie oraz termin wykonania zamówienia podobnego.
4. Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e warto¶æ zamówienia podobnego mo¿e wynie¶æ maksymalnie do 500 000,00 z³ netto.
5. Zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp mo¿e zostaæ udzielane w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego na zasadach okre¶lonych w ustawie Pzp i po spe³nieniu ustawowych przes³anek, w trybie w³a¶ciwym dla warto¶ci zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru ofert:
Cena – 60 %
Gwarancja – 40 %
Ocena ogólna danej oferty polegaæ bêdzie na zsumowaniu punktów (przyjmuje siê, ¿e 1% = 1 punkt) wyliczonych w poszczególnych kryteriach:
P = C + G
gdzie:
P – ³±czna liczba punktów otrzymanych przez ofertê
C – ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie za kryterium „CENA”
G – ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie za kryterium „GWARANCJA”
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i gwarancji tj. otrzyma najwiêksz± sumê punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów.
Wszystkie obliczenia bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
Sposób oceny ofert wed³ug ustalonych kryteriów:
1. Cena ofertowa brutto za realizacjê ca³ego zamówienia – max 60 pkt.
Punkty przyznane za kryterium „CENA” bêd± liczone wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
C = (C najni¿sza : C badana) x 60
gdzie:
C – ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie za kryterium „CENY”,
C najni¿sza – cena najni¿sza (z VAT) zaoferowana w postêpowaniu spo¶ród ofert ocenianych
C badana – cena (z VAT) podana przez Wykonawcê, dla którego wynik jest obliczany.
2. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane – max 40 pkt.
Punkty przyznane za kryterium „GWARANCJA” bêd± liczone wed³ug nastêpuj±cego wzoru:
G = (G badana : G najd³u¿sza) x 40
gdzie:
G – ilo¶æ punktów przyznanych danej ofercie za kryterium „GWARANCJI”
G badana – okres gwarancji podany przez Wykonawcê, dla którego wynik jest obliczany
G najd³u¿sza – najd³u¿szy zaoferowany okres gwarancji spo¶ród ofert ocenianych
UWAGI:
1) Podany przez Wykonawcê w formularzu oferty okres gwarancji na ca³y przedmiot zamówienia musi byæ wyra¿ony w pe³nych miesi±cach.
2) Minimalny okres gwarancji jaki musi byæ zaoferowany przez Wykonawcê - 60 miesiêcy.
3) Maksymalny okres gwarancji jaki mo¿e byæ zaoferowany przez Wykonawcê – 72 miesi±ce.
4) W przypadku, gdy Wykonawca nie wska¿e w ofercie ¿adnej opcji dotycz±cej gwarancji, Zamawiaj±cy przyjmie gwarancjê minimaln±.
5) W przypadku, gdy Wykonawca wska¿e w ofercie termin gwarancji krótszy ni¿ 60 miesiêcy Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy jako niezgodn± z zapisami niniejszej specyfikacji.
6) W przypadku, gdy Wykonawca wska¿e w ofercie termin gwarancji d³u¿szy ni¿ 72 miesi±ce, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca zadeklarowa³ d³u¿szy ni¿ oczekiwany przez Zamawiaj±cego termin gwarancji, jednak przyzna Wykonawcy punkty w kryterium „GWARANCJA” liczone jak dla terminu 72 miesi±ce.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu wymienione w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dotycz±ce zdolno¶ci technicznej i zawodowej, tj. wyka¿±:1) Nale¿yte wykonanie w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych bran¿y drogowej, tj. polegaj±cych na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi o d³ugo¶ci minimum 400 m ka¿da
2) Dysponowanie minimum:
a) jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej,
b) jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do wykonywania samodzielnych funkcji
w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
c) jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do wykonywania samodzielnych funkcji
w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym up³yn±³ termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane – wg za³. nr 3 do SWZ, z za³±czeniem:
2) dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg za³. nr 4 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawcy zobowi±zani s± wraz z ofert± z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczeniai dokumenty:
1) Formularz oferty wygenerowany przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego" udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”,
2) Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu, je¿eli oferta bêdzie podpisana przez osobê(y) upowa¿nion±(e) lub w przypadku podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w trybie art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
3) O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, wg za³. nr 1 do SWZ,
4) O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia, wg za³. nr 2 do SWZ.
2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dost±p do tych zasobów oraz okre¶la, w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
b) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. Wykonawca przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1 ppkt 3) i 4) (wg za³±cznika 1 i 2 do SWZ) tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia przed up³ywem terminu do sk³adania ofert wadium w wysoko¶ci 80 000 z³ (s³ownie: osiemdziesi±t tysiêcy z³otych).2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: ING Bank ¦l±ski S.A. Oddzia³ w Czêstochowie nr: 04 1050 1142 1000 0023 4376 3799 z dopiskiem „wadium - Przebudowa ul. Pi³sudskiego w Siewierzu”.
4. Dla Zamawiaj±cego dokumentem potwierdzaj±cym dokonania wp³aty wadium jest uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiaj±cego (wp³yw ¶rodków na rachunek Zamawiaj±cego). Za skuteczno¶æ operacji finansowo – bankowych odpowiada Wykonawca.
5. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 2 lit b-d SWZ Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dopuszcza siê, aby wadium zosta³o wniesione przez pe³nomocnika lub przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, przy czym je¿eli wadium zostanie wniesione w formie innej ni¿ pieni±dz, z tre¶ci dokumentu wadialnego musi wynikaæ, ¿e zabezpiecza ono ofertê z³o¿on± przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
8. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
9. Pozosta³e wymagania dotycz±ce wadium okre¶la Rozdzia³ XIV SWZ.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. w formie spó³ki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego miêdzy podmiotami, itp).2) Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania kluczowych zadañ przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
4) Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem (liderem).
5) Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 1 ppkt 3) i 4) (wg za³±cznika 1 i 2 do SWZ) sk³ada odrêbnie ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te maj± potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu.
7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek do¶wiadczenia okre¶lony w Rozdziale X.1 pkt 1 ppkt 1 lit. a (budowa dwóch dróg) zostanie uznany za spe³niony w sytuacji, gdy przynajmniej jeden z Wykonawców wyka¿e, ¿e nale¿ycie wykona³ co najmniej 2 roboty drogowe. Niedopuszczalne jest ³±czenie liczby wykonanych robót przez ró¿nych Wykonawców, aby uzyskaæ wymagan± liczbê minimum 2 robót (analogicznie w przypadku podmiotu udostêpniaj±cego zasoby).
8) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – wg za³±cznika nr 6 do SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 5 do SWZ. Projektowane postanowienia umowy s± wi±¿±ce i nie podlegaj± negocjacjom. Wykonawca akceptuje postanowienia umowy sk³adaj±c o¶wiadczenie na formularzu ofertowym.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-10 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-09
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI SIEWIERZ
wiêcej: przetargi SIEWIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowo¶ci Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowo¶ci Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa parkingu i drogi po¿arowej na os. Pawlikowskiego 11 w ¯orach oraz przebudowa o¶wietlenia ulicznego
- Przebudowa holu oraz remont i adaptacja ustêpów ogólnodostêpnych oraz adaptacja ³azienki w Akademii Muzycznej im. Stanis³awa Moniuszki w Gdañsku
- Przebudowa drogi gminnej nr 200527W w msc. Ho³owczyce-Kolonia
- Budowa kanalizacji do odprowadzania wód pop³ucznych z SUW w miejscowo¶ci Strzegocin gm. Kutno
wiêcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.