Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00344151/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
- 2024/BZP 00358988/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-10
- 2024/BZP 00360570/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-11
- 2024/BZP 00365433/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stacji uzdatniania wody w Bronkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bobrowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 131
1.5.2.) Miejscowość: Bobrowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-627
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 391 3280
1.5.8.) Numer faksu: 683913284
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@bobrowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.bobrowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bobrowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa stacji uzdatniania wody w Bronkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88636ddb-1d88-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462210
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00077053/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa stacji uzdatniania wody w Bronkowie - "zaprojektuj i wybuduj"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
PROW 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344151
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPR.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2019450 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać:
- kompletną dokumentację projektową budowlaną wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę (o ile jest wymagana) lub dokonanie prawomocnego zgłoszenia dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę,
- kompletną dokumentacje projektową Wykonawczą. Dopuszcza się wykonanie jednego opracowania - Projekt Budowlany o szczegółowości projektu Wykonawczego,
- roboty budowlane w oparciu o zatwierdzony Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę,
- centralny system monitoringu i nadzoru wraz z wizualizacją,
- niezbędną dokumentację odbiorową i powykonawczą,
- instrukcję obsługi SUW,
- uzyskać w imieniu Zamawiającego dokumenty i uzgodnienia niezbędne do pozwolenia na użytkowanie.
Zakres robót objętych zamówieniem stanowi:
- remont istniejących ujęć wody – studni S1 i S2 poprzez remont głowic studziennych, wymianę pomp głębinowych na nowe oraz remont obudów studni (nienaruszający konstrukcji obudowy),
- wymiana rurociągu magistralnego wody surowej od ujęcia do nowoprojektowanej Stacji Uzdatniania wody,
- wykonanie kontenerowego budynku SUW wraz z fundamentem,
- wykonanie napowietrzania wody surowej,
- wykonanie instalacji technologicznej uzdatniania wody,
- wykonanie instalacji płukania filtrów wodą powietrzem i wodą czystą,
- wykonanie układu sterylizacji na nowoprojektowanym ciągu technologicznym przy użyciu m.in. lampy UV z istniejącego ciągu technologicznego (Zamawiający zainstalował nową lampę UV w istniejącym obiekcie),
- wykonanie kompletnego układu filtracji wraz ze sterowaniem i monitoringiem,
- podłączenie nowoprojektowanej Stacji Uzdatniania Wody do istniejącego odstojnika popłuczyn,
- zapewnienie ciągłości przepływu wody do odbiorców,
- dobór, zakup i zainstalowanie agregatu prądotwórczego na potrzeby SUW,
- wykonanie nowego zbiornika buforowego wody o pojemności V= 100m3,
- wykonanie nowego przyłącza energetycznego dla całego obiektu,
- roboty elektryczne i AKPiA tj. wykonanie rozdzielnicy głównej zasilająco-sterowniczej, przystosowanej do współpracy z agregatem prądotwórczym; wykonanie nowych instalacji zasilających do urządzeń technologicznych i studni, wykonanie nowych instalacji sterowniczych i sygnalizacyjnych do urządzeń technologicznych, wykonanie i montaż urządzeń związanych z monitoringiem,
- wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań wymaganych do realizacji inwestycji,
- wykonanie zagospodarowania terenu działki.
Pełna odpowiedzialność za osiągnięcie zakładanych celów przedsięwzięcia i osiągnięcie parametrów gwarantowanych zgodnie z wymaganiami PFU, przepisami Prawa budowlanego spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do zweryfikowania danych w niniejszym PFU na etapie tworzenia projektu. W przypadku, gdy Wykonawca uzna za konieczne należy wykonać badania pilotowe na stacji uzdatniania wody w celu ustalenia dokładnych parametrów technologicznych :
- optymalnej prędkości filtracji,
- sposobu napowietrzania wody,
- rodzaju oraz warstw złóż filtracyjnych.
Pozostała treść znajduje się w załączniku 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2876970 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3417222,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2876970 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUA INSTAL Sabina Śmich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292226109
7.3.3) Ulica: Miarki 36
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2876970 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i przebudowy ul. Dworcowej w Stargardzie
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.