Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00332662/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
- 2022/BZP 00382444/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-07
- 2022/BZP 00391326/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-13
- 2023/BZP 00300422/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych ramach zadania inwestycyjnego pn.:„Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na obszarze gminy Rędziny”– wg formuły: zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rędziny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 87
1.5.2.) Miejscowość: Rędziny
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-242
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3279085
1.5.8.) Numer faksu: 34 3279085
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@redziny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.redziny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a08a97f8-2cea-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych ramach zadania inwestycyjnego pn.:„Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na obszarze gminy Rędziny”– wg formuły: zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a08a97f8-2cea-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004555/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na obszarze gminy Rędziny - wg formuły zaprojektuj i zbuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane jest w ramach programu : „Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na obszarze gmin: Rędziny i Mstów” Zadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFRR)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332662/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:
Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na obszarze gminy Rędziny” – wg formuły: zaprojektuj i wybuduj.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac budowlano-instalacyjnych i projektowych:
2.1. Panele fotowoltaiczne.
2.1.1. Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej (w ilości 102 kpl oddzielnych projektów) dla montażu 102 kpl. OZE instalacji paneli fotowoltaicznych na potrzeby budynków mieszkalnych jednorodzinnych na obszarze Gminy Rędziny oraz uzyskanie wszelkich wymaganych zgodnie z aktualnym prawem budowlanym uzgodnień, opinii i decyzji.
2.1.2. Wykonanie wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych wg opracowanych projektów, polegających na dostawie i montażu 102 kpl. OZE kompletów instalacji paneli fotowoltaicznych na potrzeby budynków mieszkalnych i podłączeniu do istniejącej instalacji elektrycznej celem współpracy z układem wraz z udzieleniem gwarancji na wykonane roboty i dostarczone i zamontowane materiały.
2.1.3. Zakres prac budowlanych obejmuje wykonanie instalacji OZE (instalacji fotowoltaicznych), w skład której wchodzą:
moduły fotowoltaiczne o mocy min. 270 Wp o roku produkcji nie starsze niż 2022 r.,
optymalizatory mocy,
konstrukcje wsporcze,
inwertery (falowniki),
okablowanie,
zabezpieczenie AC i DC,
pozostały osprzęt niezbędny do podłączania instalacji fotowoltaicznej do instalacji elektrycznej budynku.
Minimalne parametry paneli fotowoltaicznych - określone z KDT (zał. nr 12a do SWZ).
2.1.4. Rozruch technologiczny instalacji fotowoltaicznych – poprzez przeprowadzenie wymaganych prób i badań przed uzyskaniem odbiorów robót, przygotowanie dokumentów związanych z przekazaniem do użytkowania wybudowanych instalacji oraz udzielenie instrukcji użytkownikom w celu prawidłowego ich użytkowania.
2.1.5. Wykonanie dokumentacji powykonawczych po wykonaniu robót instalacyjnych ( 102 kpl).
2.1.6. Serwisowanie instalacji fotowoltaicznych przez okres trwałości projektu i udzielonej gwarancji – min. 2 razy w okresie udzielonej gwarancji w drugim i ostatnim roku trwania gwarancji.
2.1.7. Wykonywanie raportów – zestawienia audytów z efektu energetyczno-ekologicznego na podstawie rzeczywistych odczytów z zastosowaniem systemu monitoringu, zawierającego:
liczbę wybudowanych instalacji fotowoltaicznych objętych projektem;
suma mocy wszystkich instalacji fotowoltaicznych zainstalowanych na potrzeby budynków mieszkalnych objętych projektem;
ilość wyprodukowanej energii elektrycznej z nowo wybudowanych instalacji fotowoltaicznych objętych projektem przez okres 12 miesięcy.
2.2. Pompy ciepła powietrzne i gruntowe
2.2.1. Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej (w ilości 25 kpl oddzielnych projektów) dla montażu 25 kpl. OZE instalacji pomp ciepła powietrznych ( 16 kpl) i gruntowych (9 kpl) na potrzeby budynków mieszkalnych jednorodzinnych na obszarze Gminy Rędziny oraz uzyskanie wszelkich wymaganych zgodnie z aktualnym prawem budowlanym uzgodnień, opinii i decyzji.
2.2.2. Wykonanie wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych wg opracowanych projektów, polegających na dostawie i montażu 25 kpl. instalacji pomp ciepła powietrznych ( 16 kpl) i gruntowych (9 kpl) na potrzeby budynków mieszkalnych i podłączeniu do istniejącej instalacji celem współpracy z układem wraz z udzieleniem gwarancji na wykonane roboty i dostarczone i zamontowane materiały.
2.2.3. Zakres prac budowlanych obejmuje wykonanie instalacji OZE (instalacji powietrznych pomp ciepła ), w skład której wchodzą:
powietrzna sprężarkowa pompa ciepła wraz z automatyką, fundamentem i systemem odprowadzenia skroplin,
bufor ciepła,
licznik ciepła, licznik energii elektrycznej,
zasobnik c.w.u.;
podłączenie pompy do istniejących instalacji w budynku (woda, c.w.u, instalacja el.);
pozostały osprzęt instalacyjny,
próby i uruchomienie.
Minimalne parametry sprężarkowych powietrznych pomp ciepła typu powietrze-woda - określone z KDT (zał. nr 12b do SWZ).
2.2.4. Zakres prac budowlanych obejmuje wykonanie instalacji OZE (instalacji gruntowych pomp ciepła ), w skład której wchodzą:
gruntowa pompa ciepła wraz z automatyką rok produkcji nie starszy niż 2021r,
bufor ciepła,
licznik ciepła, licznik energii elektrycznej,
zasobnik c.w.u.;
gruntowy wymiennik ciepła;
studzienka rozdzielaczowa;
podłączenie pompy do istniejących instalacji w budynku (woda, c.w.u, instalacja el.),
pozostały osprzęt instalacyjny,
próby i uruchomienie.
Minimalne parametry sprężarkowych powietrznych pomp ciepła typu glikol – woda - określone z KDT (zał. nr 12b do SWZ).
2.2.5. Rozruch technologiczny instalacji pomp ciepła – poprzez podłączenie pomp do istniejących instalacji w budynku, przeprowadzenie wymaganych prób i badań przed uzyskaniem odbiorów robót, przygotowanie dokumentów związanych z przekazaniem do użytkowania wybudowanych instalacji oraz udzielenie instrukcji użytkownikom w celu prawidłowego ich użytkowania.
2.2.6. Wykonanie dokumentacji powykonawczych po wykonaniu robót instalacyjnych ( 25 kpl).
2.2.7. Serwisowanie instalacji pomp ciepła przez okres trwałości projektu i udzielonej gwarancji – min. 2 razy w okresie udzielonej gwarancji w drugim i ostatnim roku.
2.2.8. Wykonywanie raportów – zestawienia audytów z efektu energetyczno-ekologicznego, na podstawie rzeczywistych odczytów z zastosowaniem systemu monitoringu, zawierającego:
liczbę wybudowanych instalacji pomp ciepła objętych projektem;
stopień redukcji CO2 w wyniku zmniejszenia emisji zanieczyszczeń generowanych przez instalacje OZE objęte projektem za okres 12 miesięcy;
ilość wyprodukowanej energii cieplnej elektrycznej z nowo wybudowanych instalacji pomp ciepła objętych projektem przez okres 12 miesięcy;
stopień redukcji PM10 w wyniku zmniejszenia emisji zanieczyszczeń generowanych przez instalacje OZE objęte projektem za okres 12 miesięcy
suma mocy wszystkich pomp ciepła zainstalowanych na potrzeby budynków mieszkalnych objętych projektem.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w niniejszej SWZ, projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik do SWZ oraz następujących dokumentach – stanowiących załącznik do SWZ:
OPZ – opis przedmiotu zamówienia - panele PV – patrz PFU
OPZ – opis przedmiotu zamówienia - pompy ciepła – patrz PFU
KDT (karta danych technicznych) - panele PV
KDT (karta danych technicznych) – pompy ciepła
UWAGA:
1. Wykonawca zapewni możliwość podłączenia modułu LAN, karty pamięci i współpracy z systemem monitoringu – w celu odczytu wskaźników na bieżąco oraz możliwości zliczenia wskaźnika z 12 miesięcy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji listy lokalizacji instalacji. Rodzaj instalacji i łączna liczba instalacji w poszczególnych zestawach może ulec zmianie. W przypadku zmniejszenia ilości instalacji Wykonawca otrzyma wynagrodzenie odpowiednie do ilości zaprojektowanych i wykonanych zestawów instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła. Nie ma możliwości zwiększenia ilości instalacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
71314100-3 - Usługi elektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4024436,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6225897,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4024436,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-ECO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862296981
7.3.3) Ulica: ul. Zwycięstwa 245/7
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-525
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 402443631 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.