Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00386960/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
- 2023/BZP 00408188/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Postolin i Parpary
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W SZTUMIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170148140
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kochanowskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Sztum
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@pwik-sztum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pwik-sztum.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8148131.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Postolin i Parpary2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c868ffb4-4ce5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462291
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386960
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Postolin – część 1 została podzielona na dwa etapy:Etap I
Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy stacji uzdatniania wody w miejscowości Postolin sporządzonej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU). W ramach opracowania dokumentacji projektowej przedsięwzięcia niezbędne jest:
a) wykonanie zakresu prac przygotowawczych,
b) wykonanie aktualnych map do celów projektowych,
c) uzyskanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów – jeśli będzie taka konieczność,
d) opracowanie projektów budowlano – wykonawczych w zakresie branży:
• architektury, zagospodarowania terenu,
• konstrukcji,
• technologii,
• sanitarnej,
• elektrycznej,
e) opracowanie przedmiarów robót,
f) opracowanie informacji BIOZ dla przedsięwzięcia,
g) dokonanie niezbędnych uzgodnień i sprawdzeń,
h) uzyskanie pozytywnej opinii i zatwierdzenie przez Zamawiającego sporządzonego przez Wykonawcę kompletnego projektu przez złożeniem zgłoszenia budowy,
i) uzyskanie wszelkich koniecznych dokumentów i opinii niezbędnych do uzyskania zgłoszenia budowy.
Etap II
Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną dokumentacją projektową, wcześniej uzgodnioną z Zamawiającym, oraz pełnienie nadzoru autorskiego na budowie podczas realizacji zadania, wg sporządzonych opracowań projektowych, wykonania zamiennych i dodatkowych dokumentacji projektowych w zakresie i terminach niezbędnych dla realizacji przedmiotu umowy.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) który stanowią załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 1207000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Parpary – część 2 została podzielona na dwa etapy:Etap I
Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy stacji uzdatniania wody w miejscowości Parpary sporządzonej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU). W ramach opracowania dokumentacji projektowej przedsięwzięcia niezbędne jest:
a) wykonanie zakresu prac przygotowawczych,
b) wykonanie aktualnych map do celów projektowych,
c) uzyskanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów – jeśli będzie taka konieczność,
d) opracowanie projektów budowlano – wykonawczych w zakresie branży:
• architektury, zagospodarowania terenu,
• konstrukcji,
• technologii,
• sanitarnej,
• elektrycznej,
e) opracowanie przedmiarów robót,
f) opracowanie informacji BIOZ dla przedsięwzięcia,
g) dokonanie niezbędnych uzgodnień i sprawdzeń,
h) uzyskanie pozytywnej opinii i zatwierdzenie przez Zamawiającego sporządzonego przez Wykonawcę kompletnego projektu przez złożeniem zgłoszenia budowy,
i) uzyskanie wszelkich koniecznych dokumentów i opinii niezbędnych do uzyskania zgłoszenia budowy.
Etap II
Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną dokumentacją projektową, wcześniej uzgodnioną z Zamawiającym, oraz pełnienie nadzoru autorskiego na budowie podczas realizacji zadania, wg sporządzonych opracowań projektowych, wykonania zamiennych i dodatkowych dokumentacji projektowych w zakresie i terminach niezbędnych dla realizacji przedmiotu umowy.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) który stanowią załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 1121000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1326432,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2349300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1326432,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO – TECH KAROL SŁOMSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932121532
7.3.4) Miejscowość: Gniew
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
PRACOWNIA PROJEKTOWA INŻYNIERII SANITARNEJ „SANSYSTEMS” Wojciech Panek Adamowo 86, 14-240 Susz - Wykonanie dokumentacji projektowej
„Prestige” Marek Skrocki, ul. Krańcowa 79, 61-048 Poznań - Dostawa, technologia, Uruchomienie SUW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1326432,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1289532,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2349300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1289532,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO – TECH KAROL SŁOMSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932121532
7.3.4) Miejscowość: Gniew
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
PRACOWNIA PROJEKTOWA INŻYNIERII SANITARNEJ „SANSYSTEMS” Wojciech Panek Adamowo 86, 14-240 Susz - Wykonanie dokumentacji projektowej
„Prestige” Marek Skrocki, ul. Krańcowa 79, 61-048 Poznań - Dostawa, technologia, Uruchomienie SUW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1289532,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Nadzór inwestorski nad zadaniem: Przebudowa i rozbudowa miejskiej mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w Sztumie
- Remont łaźni dla osadzonych w Zakładzie Karnym w Sztumie
- Remont łaźni dla osadzonych w Oddziale Zewnętrznym w Malborku
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Cecele
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.