Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00319980/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-25
- 2022/BZP 00500177/01 - Wynik z dnia 2022-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oraz dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektów „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” oraz „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Śmigiel
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Wojska Polskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Śmigiel
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-030
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 5180 003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadmiejski@smigiel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.smigiel.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/smigiel1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oraz dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektów „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” oraz „Cyfrowa Gmina”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-357a5797-245a-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022938/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup oraz dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektów „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” oraz „Cyfrowa Gmina”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319980/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022.KA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 432647,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup oraz dostawa (dostarczenie na własny koszt i ryzyko) sprzętu i oprogramowania z transportem własnym do Urzędu Miejskiego Śmigla z siedzibą Pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel.2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
1) PAKIET I – zakup i dostawa 149 komputerów przenośnych – laptopów
w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”,
2) PAKIET II – zakup 1 serwera oraz licencji SQL dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
3) PAKIET III – zakup 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu oraz 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
4) PAKIET IV – zakup i dostawa 20 sztuk pamięci szyfrowanej FLASH USB w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
5) PAKIET V – zakup i dostawa zapory sieciowej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
6) PAKIET VI – zakup systemu BACKUP z przestrzenią dyskową dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
7) PAKIET VII – zakup i dostawa przełączników sieciowych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
8) PAKIET VIII – zakup i dostawa pamięci RAM w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
9) PAKIET IX – zakup i dostawa 9 komputerów przenośnych – laptopów w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z PAKIETÓW przedstawiony został w Części III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 287703,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup oraz dostawa (dostarczenie na własny koszt i ryzyko) sprzętu i oprogramowania z transportem własnym do Urzędu Miejskiego Śmigla z siedzibą Pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel.2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
1) PAKIET I – zakup i dostawa 149 komputerów przenośnych – laptopów
w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”,
2) PAKIET II – zakup 1 serwera oraz licencji SQL dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
3) PAKIET III – zakup 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu oraz 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
4) PAKIET IV – zakup i dostawa 20 sztuk pamięci szyfrowanej FLASH USB w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
5) PAKIET V – zakup i dostawa zapory sieciowej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
6) PAKIET VI – zakup systemu BACKUP z przestrzenią dyskową dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
7) PAKIET VII – zakup i dostawa przełączników sieciowych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
8) PAKIET VIII – zakup i dostawa pamięci RAM w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
9) PAKIET IX – zakup i dostawa 9 komputerów przenośnych – laptopów w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z PAKIETÓW przedstawiony został w Części III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 46815,84 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup oraz dostawa (dostarczenie na własny koszt i ryzyko) sprzętu i oprogramowania z transportem własnym do Urzędu Miejskiego Śmigla z siedzibą Pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel.2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
1) PAKIET I – zakup i dostawa 149 komputerów przenośnych – laptopów
w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”,
2) PAKIET II – zakup 1 serwera oraz licencji SQL dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
3) PAKIET III – zakup 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu oraz 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
4) PAKIET IV – zakup i dostawa 20 sztuk pamięci szyfrowanej FLASH USB w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
5) PAKIET V – zakup i dostawa zapory sieciowej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
6) PAKIET VI – zakup systemu BACKUP z przestrzenią dyskową dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
7) PAKIET VII – zakup i dostawa przełączników sieciowych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
8) PAKIET VIII – zakup i dostawa pamięci RAM w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
9) PAKIET IX – zakup i dostawa 9 komputerów przenośnych – laptopów w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z PAKIETÓW przedstawiony został w Części III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 19973,62 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup oraz dostawa (dostarczenie na własny koszt i ryzyko) sprzętu i oprogramowania z transportem własnym do Urzędu Miejskiego Śmigla z siedzibą Pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel.2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
1) PAKIET I – zakup i dostawa 149 komputerów przenośnych – laptopów
w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”,
2) PAKIET II – zakup 1 serwera oraz licencji SQL dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
3) PAKIET III – zakup 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu oraz 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
4) PAKIET IV – zakup i dostawa 20 sztuk pamięci szyfrowanej FLASH USB w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
5) PAKIET V – zakup i dostawa zapory sieciowej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
6) PAKIET VI – zakup systemu BACKUP z przestrzenią dyskową dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
7) PAKIET VII – zakup i dostawa przełączników sieciowych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
8) PAKIET VIII – zakup i dostawa pamięci RAM w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
9) PAKIET IX – zakup i dostawa 9 komputerów przenośnych – laptopów w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z PAKIETÓW przedstawiony został w Części III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 7065,04 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup oraz dostawa (dostarczenie na własny koszt i ryzyko) sprzętu i oprogramowania z transportem własnym do Urzędu Miejskiego Śmigla z siedzibą Pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel.2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
1) PAKIET I – zakup i dostawa 149 komputerów przenośnych – laptopów
w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”,
2) PAKIET II – zakup 1 serwera oraz licencji SQL dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
3) PAKIET III – zakup 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu oraz 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
4) PAKIET IV – zakup i dostawa 20 sztuk pamięci szyfrowanej FLASH USB w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
5) PAKIET V – zakup i dostawa zapory sieciowej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
6) PAKIET VI – zakup systemu BACKUP z przestrzenią dyskową dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
7) PAKIET VII – zakup i dostawa przełączników sieciowych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
8) PAKIET VIII – zakup i dostawa pamięci RAM w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
9) PAKIET IX – zakup i dostawa 9 komputerów przenośnych – laptopów w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z PAKIETÓW przedstawiony został w Części III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 5289,03 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup oraz dostawa (dostarczenie na własny koszt i ryzyko) sprzętu i oprogramowania z transportem własnym do Urzędu Miejskiego Śmigla z siedzibą Pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel.2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
1) PAKIET I – zakup i dostawa 149 komputerów przenośnych – laptopów
w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”,
2) PAKIET II – zakup 1 serwera oraz licencji SQL dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
3) PAKIET III – zakup 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu oraz 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
4) PAKIET IV – zakup i dostawa 20 sztuk pamięci szyfrowanej FLASH USB w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
5) PAKIET V – zakup i dostawa zapory sieciowej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
6) PAKIET VI – zakup systemu BACKUP z przestrzenią dyskową dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
7) PAKIET VII – zakup i dostawa przełączników sieciowych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
8) PAKIET VIII – zakup i dostawa pamięci RAM w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
9) PAKIET IX – zakup i dostawa 9 komputerów przenośnych – laptopów w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z PAKIETÓW przedstawiony został w Części III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
4.5.5.) Wartość części: 31010,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup oraz dostawa (dostarczenie na własny koszt i ryzyko) sprzętu i oprogramowania z transportem własnym do Urzędu Miejskiego Śmigla z siedzibą Pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel.2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
1) PAKIET I – zakup i dostawa 149 komputerów przenośnych – laptopów
w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”,
2) PAKIET II – zakup 1 serwera oraz licencji SQL dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
3) PAKIET III – zakup 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu oraz 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
4) PAKIET IV – zakup i dostawa 20 sztuk pamięci szyfrowanej FLASH USB w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
5) PAKIET V – zakup i dostawa zapory sieciowej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
6) PAKIET VI – zakup systemu BACKUP z przestrzenią dyskową dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
7) PAKIET VII – zakup i dostawa przełączników sieciowych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
8) PAKIET VIII – zakup i dostawa pamięci RAM w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
9) PAKIET IX – zakup i dostawa 9 komputerów przenośnych – laptopów w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z PAKIETÓW przedstawiony został w Części III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 8506,58 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup oraz dostawa (dostarczenie na własny koszt i ryzyko) sprzętu i oprogramowania z transportem własnym do Urzędu Miejskiego Śmigla z siedzibą Pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel.2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
1) PAKIET I – zakup i dostawa 149 komputerów przenośnych – laptopów
w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”,
2) PAKIET II – zakup 1 serwera oraz licencji SQL dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
3) PAKIET III – zakup 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu oraz 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
4) PAKIET IV – zakup i dostawa 20 sztuk pamięci szyfrowanej FLASH USB w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
5) PAKIET V – zakup i dostawa zapory sieciowej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
6) PAKIET VI – zakup systemu BACKUP z przestrzenią dyskową dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
7) PAKIET VII – zakup i dostawa przełączników sieciowych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
8) PAKIET VIII – zakup i dostawa pamięci RAM w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
9) PAKIET IX – zakup i dostawa 9 komputerów przenośnych – laptopów w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z PAKIETÓW przedstawiony został w Części III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
4.5.5.) Wartość części: 1671,32 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup oraz dostawa (dostarczenie na własny koszt i ryzyko) sprzętu i oprogramowania z transportem własnym do Urzędu Miejskiego Śmigla z siedzibą Pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel.2. Zamawiający zgodnie z pkt 2.6 SWZ dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (podział na PAKIETY) według poniższych zasad:
1) PAKIET I – zakup i dostawa 149 komputerów przenośnych – laptopów
w ramach projektu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”,
2) PAKIET II – zakup 1 serwera oraz licencji SQL dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
3) PAKIET III – zakup 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Konstytucji 3 Maja w Śmiglu oraz 1 serwera dla Szkoły Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Starej Przysiece Drugiej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
4) PAKIET IV – zakup i dostawa 20 sztuk pamięci szyfrowanej FLASH USB w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
5) PAKIET V – zakup i dostawa zapory sieciowej w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
6) PAKIET VI – zakup systemu BACKUP z przestrzenią dyskową dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
7) PAKIET VII – zakup i dostawa przełączników sieciowych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
8) PAKIET VIII – zakup i dostawa pamięci RAM w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”,
9) PAKIET IX – zakup i dostawa 9 komputerów przenośnych – laptopów w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z PAKIETÓW przedstawiony został w Części III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 24612,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334467,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 372404,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343264,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752645536
7.3.3) Ulica: Ul. Grunwaldzka 5e
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343264,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101124,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101352,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101124,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AT COMPUTERS S.C. Jakub Mroczkowski, Bartłomiej Mroczkowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AT COMPUTERS S.C. Jakub Mroczkowski, Bartłomiej Mroczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773250961
7.3.3) Ulica: Ul. Kostrzewskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska
7.3.5) Kod pocztowy: 62-010
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101124,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47490,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47490,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47490,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AT COMPUTERS S.C. Jakub Mroczkowski, Bartłomiej Mroczkowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AT COMPUTERS S.C. Jakub Mroczkowski, Bartłomiej Mroczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773250961
7.3.3) Ulica: Ul. Kostrzewskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska
7.3.5) Kod pocztowy: 62-010
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47490,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6288,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6288,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6288,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nbit Jarosław Jenczmionka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312681102
7.3.3) Ulica: Ul. Plebańska 3/8
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6288,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy zawiadamiam, że postępowanie, prowadzone w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy (tj. bez przeprowadzenia negocjacji) na realizację zadania pn. Zakup oraz dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektów „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” oraz „Cyfrowa Gmina” w zakresie PAKIETU VI – zakup systemu BACKUP z przestrzenią dyskową dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” zostaje unieważnione.
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert, wpłynęła jedna oferta od następującego Wykonawcy:
PAKIET VI
1) Oferta nr 6 – AT COMPUTERS PLUS BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI,
ul. Kostrzewskiego 16, 62-010 Pobiedziska, AT COMPUTERS JAKUB MROCZKOWSKI, ul. Kostrzewskiego 16, 62-010 Pobiedziska; cena oferty –
23 647,98 zł.
Oferta ww. Wykonawcy dla PAKIETU VI została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w związku z art. 224 ust. 6 ustawy.
W związku z faktem, że oferta ww. Wykonawcy została odrzucona, a dla PAKIETU VI nie zostały złożone inne oferty, konieczne stało się unieważnienie przedmiotowego postępowania.
Wobec powyższego w związku z art. 255 pkt 2 ustawy Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie PAKIETU VI – zakup systemu BACKUP z przestrzenią dyskową dla Urzędu Miejskiego Śmigla w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10947,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11365,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10947,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AM Office S.C.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AM Office S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972353226
7.3.3) Ulica: Ul. Austriacka 8
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NBIT JAROSŁAW JENCZMIONKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NBIT JAROSŁAW JENCZMIONKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10947,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy zawiadamiam, że postępowanie prowadzone w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy (tj. bez przeprowadzenia negocjacji) na realizację zadania pn. Zakup oraz dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektów „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” oraz „Cyfrowa Gmina” w zakresie PAKIETU VIII – zakup i dostawa pamięci RAM w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” zostaje unieważnione.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
W przedmiotowym postępowaniu do wyznaczonego terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Wobec powyższego w związku z art. 255 pkt 1 ustawy Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie PAKIETU VIII – zakup i dostawa pamięci RAM w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22062,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37361,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22062,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: g.IT Solutions Michał Daszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752645536
7.3.3) Ulica: Ul. Grunwaldzka 5e
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22062,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Zakup nowych urządzeń sieciowych
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.