Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00402132/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00410203/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-12
- 2024/BZP 00414716/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych w ramach zadania: Termomodernizacja drugiego budynku Szkoły Podstawowej w Luboszycach zlokalizowanego w miejscowości Biadacz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁUBNIANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413142
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Opolska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łubniany
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-024
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lubniany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubniany.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lubniany1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych w ramach zadania: Termomodernizacja drugiego budynku Szkoły Podstawowej w Luboszycach zlokalizowanego w miejscowości Biadacz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0de4e95d-f73f-451d-998b-2ac905c05737
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032624/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych w ramach zadania: Termomodernizacja drugiego budynku Szkoły Podstawowej w Luboszycach zlokalizowanego w miejscowości Biadacz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402132
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.ZP.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych w ramach zadania: Termomodernizacja drugiego budynku Szkoły Podstawowej w Luboszycach zlokalizowanego w miejscowości Biadacz zgodnie z art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 682 z późń. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi. Link do postępowania przetargowego na roboty budowlane: https://platformazakupowa.pl/transakcja/925339
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
3. Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający nie jest zobowiązany
do uwzględnienia w opisie przedmiotu zamówienia dodatkowych zapisów, o których mowa w art. 100 ust. 1 ustawy
4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie realizowanym
w ramach podpisanej z Zamawiającym umowy – zgodnie z zapisami Projektu umowy (Załącznik nr 7 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73185,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223860,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73185,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynierskie Tomasz Skrzypczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542873975
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO INŻYNIERSKIE Tomasz Skrzypczyk
jakie przetargi wygrała firma
BIURO INŻYNIERSKIE Tomasz Skrzypczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73185,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
INNE PRZETARGI ŁUBNIANY
więcej: przetargi ŁUBNIANY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlano - instalacyjnych związanych z montażem i uruchomieniem kolumn anestezjologicznych
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dotyczącymi zadania pn.: "Przebudowa nawierzchni jezdni i chodników ulicy Brata Alberta i Wybrzeże Marszałka Ferdynanda Focha w Przemyślu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorski. dla zadaniu pn.: ,,Rozbudowa DW nr 541 Żuromin - Sierpc - Dobrzyń n/Wisłą w m. Sierpc odc. od km 84+738 do km 86+042 (ul. Głowackiego w Sierpcu),,
- "Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na rzecz realizacji inwestycji p.n.: " CERAD, dla Narodowego Centrum Badań Jądrowych Ośrodka Radioizotopów POLATOM"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy drogi nr 4b - odc. 1 i odc. 2, w ramach prac poscaleniowych w obrębie Rudniki gmina Włodowice
- "Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Wielkie Oczy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.