eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi B³onie"¦wiadczenie kompleksowej us³ugi utrzymania czysto¶ci w wielofunkcyjnym obiekcie Centrum Sportu w B³oniu przy ul. Grodziskiej 1".



Og³oszenie z dnia 2022-11-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
„¦wiadczenie kompleksowej us³ugi utrzymania czysto¶ci w wielofunkcyjnym obiekcie Centrum Sportu w B³oniu przy ul. Grodziskiej 1”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Sportu i Rekreacji w B³oniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366231546

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Grodziska 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: B³onie

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (22) 770-72-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrumsportu@blonie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.cs-blonie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://bip.cs-blonie.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦wiadczenie kompleksowej us³ugi utrzymania czysto¶ci w wielofunkcyjnym obiekcie Centrum Sportu w B³oniu przy ul. Grodziskiej 1”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d8af2eb7-43be-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00462395

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00016270/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦wiadczenie kompleksowej us³ugi utrzymania czysto¶ci w wielofunkcyjnym obiekcie Centrum Sportu w B³oniu przy ul. Grodziskiej 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00376195/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.02.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 955000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi wykonania utrzymania czysto¶ci w wielofunkcyjnym obiekcie Centrum Sportu w B³oniu.

2) Ca³kowita powierzchnia do sprz±tania: razem ( poziomy: -1, 0, 1 ) wynosi: 7677,35m2

- Rodzaje nawierzchni do czyszczenia ( opisane szczegó³owo w za³. nr 1 do SWZ ):
G – gres , GA – gres antypo¶lizgowy, WD – wyk³adzina dywanowa, WR – wyk³adzina rolowana ,
PD – parkiet drewniany

- W obiekcie krytej p³ywalni, w trakcie realizacji niniejszego zadania, Wykonawca zapewni we w³asnym zakresie wszystkie ¶rodki czysto¶ci, w szczególno¶ci : myd³o do dozowników, papier toaletowy, rêczniki papierowe, kostki do WC, ¶rodki chemiczne i materia³y eksploatacyjne niezbêdne do wykonania zamówienia, w tym ¶rodki do dezynsekcji i dezynfekcji p³ywalni, dezynfekcji niecek basenowych i zaplecza sanitarnego, a tak¿e narzêdzia pracy, materia³y eksploatacyjne oraz ¶rodki czysto¶ci i bhp, s³u¿±ce do utrzymania czysto¶ci pomieszczeñ i sprawno¶ci urz±dzeñ.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, wytyczne i wymagania Zamawiaj±cego wobec Wykonawcy zawarte s± w opisie przedmiotu zamówienia OPZ, który stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ
oraz w za³. nr 4 do SWZ na który sk³ada siê zakres i harmonogram prac.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1167762,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1599359,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1167762,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EKO-LUX Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: F.H.U. EKO-LUX Marzena Korczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 118 213 50 76

7.3.3) Ulica: ul. Ja¶minowa 10

7.3.4) Miejscowo¶æ: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-084

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1167762 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.