Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00381796/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remont dwóch pomostów na jeziorze Gopło w Kruszwicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9453021.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dwóch pomostów na jeziorze Gopło w Kruszwicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3432408-32ce-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029309/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Remont dwóch pomostów na jeziorze Gopło w Kruszwicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381796
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 209128,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 45453000 Roboty remontowe i renowacyjne
CPV 44191000-5 Różne drewniane materiały budowlane
Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: 10 tygodni od dnia zawarcia umowy
Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont dwóch niezależnych pomostów o długości 37 m każdy i zmiennej szerokości całkowitej 3,0m i 6,0m. Położonych na jeziorze Gopło w Kruszwicy na działce o numerze 1/18.
Prace polegają na:
A) Pracach demontażowych
- Rozbiórka krawężnika drewnianego
- Rozbiórka deskowania pomostów
- Rozbiórka drewnianych legarów pomostowych
B) Malowaniu konstrukcji stalowej
- Oczyszczenie i odtłuszczenie konstrukcji stalowej pomostów
- Malowanie konstrukcji farbą chlorokauczukową podkładową
- Malowanie konstrukcji farbą chlorokauczukową nawierzchniową
C) Impregnacja i olejowanie
- Impregnacja ciśnieniowa i olejowanie elementów drewnianych
D) Deskowanie
- Montaż legarów pomostowych 60x120 mm
- Wykonanie deskowania pomostów z desek modrzewiowych 45x145 mm
- Montaż krawężnika mostowego 60x60 mm
E) Pracach zabezpieczeniowych
- Montaż pomostów roboczych, zabezpieczenie wody oraz linii brzegowej przed zanieczyszczeniem.
2. Wytyczne dla wykonawcy :
a) Teren, na którym będą wykonywane prace wykorzystywany jest jako plaża niestrzeżona. W związku z powyższym wykonawca ma prowadzić prace remontowe
w sposób jak najmniej uciążliwy. Jest zobowiązany do wygrodzenia i zabezpieczenia terenu wykonywanych prac oraz miejsca dojazdowego i składowania materiałów.
b) Wykonawca w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy dokona demontażu desek pomostowych.
c) Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. Przedmiar robót jest elementem pomocniczym
d) Obszar na którym będą prowadzone prace remontowe znajduje się na terenie chronionym NATURA 2000.
Wymagania Zamawiającego w związku z art. 95. ustawy PZP:
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: co najmniej jedną osobę wykonującą prace remontowe, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
Szczegółowe wymagania w związku z art. 95 ustawy Pzp zostały zawarte w § 18 wzoru umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44191000-5 - Różne drewniane materiały budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194955,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 805650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256560,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Wielobranżowy Żak Stanisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5560802542
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 14
7.3.4) Miejscowość: Kruszwica
7.3.5) Kod pocztowy: 88-150
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stanisław Żak Zakład Ogólnobudowlany-Wielobranżowy
jakie przetargi wygrała firma
Stanisław Żak Zakład Ogólnobudowlany-Wielobranżowy
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256560,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KRUSZWICA
więcej: przetargi KRUSZWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- Naprawa i wymiana elewacji hali gimnastycznej
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Zagórz, dawny zespół klasztorny Karmelitów Bosych (XVIII w.): konserwacja i zabezpieczenie murów obronnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.