Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00375362/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00382377/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-25
- 2024/BZP 00454427/01 - Wynik z dnia 2024-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń laboratoryjnych, 25/ZP/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101023342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@inhort.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inhort.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9439671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń laboratoryjnych, 25/ZP/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ee253d2-2d74-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462457
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Pakiet 7 - „Networking for excellence in the development of innovative, consumer-oriented, horticultural food products using the Living Lab approach”, Pakiet 8 - „Opracowanie innowacyjnych przetworów warzywnych zachowujących korzystny skład substancji odżywczych z wykorzystaniem unikalnej odmiany buraka białego oraz marchwi białej w celu rozwoju produkcji rolniczej i przetwórczej”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375362
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 25/ZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Chromatograf gazowy z pojedynczym detektorem masowym GC/MS (1 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.1 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne.4.5.3.) Główny kod CPV: 38432210-7 - Chromatografy gazowe
4.5.5.) Wartość części: 350000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aparat do dokumentacji żeli agarozowych (1 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.2 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne.4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamrażarka niskotemperaturowa (1 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.3 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne.4.5.3.) Główny kod CPV: 39711121-3 - Zamrażarki szafowe
4.5.5.) Wartość części: 83000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wytwornica lodu (2 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.4 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne.4.5.3.) Główny kod CPV: 39711120-6 - Zamrażarki
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Miernik natężenia zielonej barwy liści (1 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.5 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne.4.5.3.) Główny kod CPV: 38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Komora laminarna (1 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.6 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne.4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Komora termostatyczna (1 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.7 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne.4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Homogenizator (1 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2.8 do SWZ – Formularz wymaganych warunków technicznych, który zawiera wymagane minimalne parametry techniczne i funkcjonalne.4.5.3.) Główny kod CPV: 38436600-6 - Homogenizatory zanurzeniowe
4.5.5.) Wartość części: 9472,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28782,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48954,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28782,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FORME Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181682882
7.3.3) Ulica: Banacha 1
7.3.4) Miejscowość: Hornówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-080
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28782,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12736,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13222,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12736,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmacis Jolanta Prajs
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7771197719
7.3.3) Ulica: Juranda 4a
7.3.4) Miejscowość: Luboń
7.3.5) Kod pocztowy: 62-030
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12736,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- dostawy środków opatrunkowych
- Świadczenie usług w zakresie transportu medycznego karetką typu S.
- Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego, 11/ZP/2025
- Dostawa samochodu osobowo-ciężarowego.
- Dostawa ciągnika z systemem do jazdy autonomicznej oraz sprzętu rolniczego
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1319E na odcinku Słupia - Słupia Zagórze
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SZKŁA I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
- Dostawa sprzętu AGD, elektronicznego, pomiarowego i optycznego na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
- Doposażenie pracowni zawodowych dla kierunków Technik Informatyk oraz Technik Grafiki i Poligrafii Cyfrowej w zakresie infrastruktury sieciowej.
- Dostawa wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli -przestrzegania przepisów ochrony środowiska -drugie postępowanie
- "Dostawa z montażem urządzeń gastronomicznych w nowo tworzonym lokalu gastronomicznym w budynku teatru" - powt.
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.