eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaRozbudowa WDK w Czarnochowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa WDK w Czarnochowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W WIELICZCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120681270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 51

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: (12) 352-34-26,(12) 352-34-27

1.5.8.) Numer faksu: (12) 294-91-89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbk@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zbk.wieliczka.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/958237

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa WDK w Czarnochowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7ec7a28-8f72-47c4-8190-29e70124afba

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462461

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035673/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa WDK w Czarnochowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428421

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBK.261.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1750221,40 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 322377,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kolejny etap rozbudowy Wiejskiego Domu Kultury w Czarnochowicach, który obejmuje wzmocnienie istniejącego stropu nad pierwszym piętrem w „starej” części budynku wraz z wykonaniem koniecznej w tym zakresie instalacji elektrycznej. Obecny stan zaawansowania budowy to stan surowy zamknięty dobudowanej części.
Wszystkie roboty należy wykonywać w oparciu o prawomocną decyzję pozwolenia na budowę nr 327.2018 z dnia 13.03.2018 r. znak AB.6740.W.300.2018 oraz prawomocną decyzję zamienną nr 295.2024 znak AB.6740.4.1.2024.IG z dn. 22.02.2024 r.
Szczegółowy zakres prac w ujęciu ilościowym został przedstawiony w przedmiarze, który jest zgodny z dokumentacją techniczną i stanowią wraz z nimi załącznik do SWZ.
Uwaga! W związku z faktem, iż załączona dokumentacja techniczna obejmuje większy zakres robót niż zakres objęty niniejszym zamówieniem, zobowiązuje się Wykonawców do złożenia oferty na zakres określony poniżej oraz zawarty w przedmiarze robót załączonym do niniejszej SWZ.

2. Główny zakres robót obejmuje:
2.1) Roboty ogólno-budowlane:
a) Roboty zabezpieczające i rozbiórkowe;
b) Montaż rusztowania;
c) Roboty ciesielskie;
d) Odgrzybienie i impregnacja odsłoniętych belek stropowych oraz istniejącej więźby dachowej od strony strychu;
e) Rdzenie żelbetowe 10 szt.;
f) Nadproża 3 szt.;
g) Rygle stalowe 5 szt. ;
h) Odtworzenie stropu i ściany między stropami z wykończeniem od strony strychu;
i) Odtworzenie stropu i ściany między stropami od strony pomieszczeń;
j) Roboty wykończeniowe;
k) Wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki.
2.2) Roboty w zakresie instalacji elektrycznej:
Demontaż i montaż lamp oraz konieczne przeróbki w zakresie instalacji elektrycznej na piętrze: w związku ze wzmocnieniem stropu konstrukcją stalową oraz zabezpieczeniem stropów nad pomieszczeniami socjalnymi. Wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz pozytywnego protokołu z prób i badan instalacji elektrycznej.

3. Prace przygotowawcze:
3.1) Wykonanie inwentaryzacji stanu technicznego budynku wraz z otoczeniem przed rozpoczęciem prac budowlanych;
3.2) Wykonanie zabezpieczenia zewnętrznych i wewnętrznych instalacji, wyposażenia, stolarki, etc., przed zniszczeniem lub uszkodzeniem podczas prowadzenia prac budowlano-montażowych;
3.3) Wykonanie zabezpieczenia zewnętrznych i wewnętrznych elementów obiektu, które zostały już wykonane przed uszkodzeniem w związku z prowadzonymi pracami budowlano- montażowymi.
3.4). Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie uzyskanie niezbędnych odbiorów technicznych, uzgodnień i pozwoleń. Zamawiający wymaga od Wykonawcy sporządzenia dokumentacji powykonawczej (2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym) oraz przekazanie Zamawiającemu wykonanego przedmiotu zamówienia wraz dokumentacją budowy oraz wszelkimi dokumentami odbiorowymi.

5. Obowiązki Wykonawcy:
5.1) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie Umowy, a także w oparciu o przywołane prawomocne decyzje pozwolenia na wykonanie robót budowlanych oraz dokumentację projektową przy zachowaniu szczególnej staranności profesjonalnego wykonawcy robót budowlanych.
5.2) Projekt budowlany wraz z projektem zamiennym oraz rysunkami wskazującymi zmiany nieistotne oraz zamienną prawomocną decyzją pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych, będące załącznikami do SWZ, stanowią podstawowe i minimalne wymagania funkcjonalne i techniczne w zakresie elementów i rozwiązań przeznaczonych do realizacji projektu. W przypadku, gdy w SWZ, lub w załącznikach do SWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty z rozwiązaniami równoważnymi zgodnie z przepisem art. 99 ust 5 uPZP.
5.3) Warunki równoważności: Jeżeli Zamawiający określił w SWZ wymagania z użyciem konkretnego rozwiązania lub nazw własnych produktów lub marek producentów, w szczególności w obszarze specyfikacji przedmiotu zamówienia, to należy traktować wskazane "produkty" (rozwiązania, marki produktów itp.) jako rozwiązania wzorcowe (tj. minimalne wymagania). W każdym takim przypadku Zamawiający oczekuje dostarczenia produktów wzorcowych lub rozwiązań równoważnych, spełniających poniższe warunki równoważności.
A/. W przypadku dostarczania produktów/rozwiązań równoważnych względem wyspecyfikowanych przez Zamawiającego w SWZ, Wykonawca musi na swoją odpowiedzialność i swój koszt udowodnić, że dostarczane "produkty-rozwiązania techniczne" spełniają wszystkie wymagania i warunki określone SWZ, w szczególności w zakresie:
A1/. warunków decyzji pozwolenia na budowę (wraz z warunkami uzgodnień do tej decyzji) które nie mogą być gorsze niż dla produktu/ rozwiązania wymienionego w SWZ,
A2/. funkcjonalności równoważnej "produktu/rozwiązania", która nie może być gorsza od funkcjonalności i trwałości "produktu/rozwiązania" wymienionego w SWZ,
A3/. warunków i zakresu gwarancji, asysty technicznej konserwacji i okresu normalnego użytkowania, zasad konserwacji i okresu trwałości i technicznego zużycia / wymiany - dla "produktu równoważnego/rozwiązania", z tym , iż muszą być one nie gorsze niż dla produktu/ rozwiązania wymienionego w SWZ.
B/. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę "produktu/rozwiązania równoważnego" wykonawca dokona wspólnie z Zamawiającym symulacji – testu dla "produktu równoważnego/rozwiązania' w środowisku Zamawiającego.
C/. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego Wykonawca dokona transferu wiedzy w zakresie utrzymania i rozwoju rozwiązania opartego o zaproponowane "produkty/rozwiązania".
D/. Wraz z produktem/rozwiązaniem równoważnym Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia niżej wymienionego oświadczenia i następujących dokumentów:
D1/.oświadczenia dotyczącego zastosowania produktu/rozwiązania równoważnego,
D2/. pełnego postanowienia licencji/sublicencji produktu równoważnego jeśli jest taka,
D3/. pełnego wykazu funkcjonalności, trwałości technicznej, cech i parametrów technicznych dla produktu/rozwiązania równoważnego,
D4/. pełnych warunków i zasad świadczenia usług gwarancji, asysty technicznej w okresie eksploatacji, cech jakościowych i funkcjonalno-użytkowych, zasad i kosztów konserwacji w normalnym użytkowaniu, okresu normalnego zużycia technicznego (śmierci technicznej) zasad i kosztów dla: remontu, naprawy lub wymiany na nowy dla produktu/rozwiązania równoważnego,
D5/. wykazu miejsc użycia produktu/rozwiązania równoważnego.
E/. Zastosowanie produktu równoważnego/rozwiązania nie może (z powodów np. technologicznych, okresu dostawy lub wykonania itp.) być przyczyną zmiany terminu zakończenia budowy wymaganego w SWZ.
5.4) W przypadku gdy w SWZ lub w załącznikach do SWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty równoważnej zgodnie z przepisem art. 99 ust 5 pzp, przy czym minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać oferty równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w SWZ lub w załącznikach do SWZ. W przypadku gdy w SWZ lub załącznikach do SWZ przedmiot zamówienia zostanie opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust 4 uPZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego.

Z uwagi na ograniczenia techniczne formularza ogłoszenia, część dalsza OPZ znajduje się w punkcie 3 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45321000-3 - Izolacja cieplna

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45262700-8 - Przebudowa budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 uPzp, gdyż cena jedynej oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu, która jednocześnie jest ofertą z najniższą ceną, przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 400 000,00 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty. Zgodnie z wyżej przywołanym przepisem Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 604477,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 604477,85 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.