Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00415731/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stramniczka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dygowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Dygowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-113
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dygowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dygowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e63dc966-5d11-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Stramniczka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e63dc966-5d11-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00415731
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BPP.7013.317.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach opracowania przewidziano wymianę nawierzchni na drodze oraz zjazdach do pól uprawnych. Rzędne wysokościowe drogi zostały zaprojektowane przy dowiązaniu do istniejących rzędnych wysokościowych zainwentaryzowanego terenu. Takie ukształtowanie wysokościowe zapewni dojście i dojazd do posesji oraz pól oraz powierzchniowy odpływ wód.
Przyjęto następujące założenia projektowe:
- klasa techniczna: Z
- kategoria drogi – gminna
- jezdnia: dwukierunkowa, nieograniczona krawężnikiem, z żelbetowych płyt drogowych 3 x 1,5 m
- zjazdy: z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
- pobocze: gruntowe z mieszanki torfu i ziemi urodzajnej z osianiem trawą o szerokości– 0,75 m
- całkowita długość odcinka: 258,00 m
- odwodnienie: powierzchniowe w tereny zielone.
Przestrzeń między płytami w miejscy regulacji urządzeń należy wykonać z kostki betonowej i kruszywa łamanego.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w projekcie umowy. Dokumenty te stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Gmina Dygowo jako zamawiający, działając zgodnie z art. 260 ustawyz dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 roku poz. 1605 ze zm.), zawiadamia o unieważnieniu niniejszego postępowania z powodu złożenia oferty o wartości przewyższającej kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292754,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292754,17 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wysokiej
- Budowa drogi w ul. Łabędziej od ul. Bocianiej w Ząbkach
- "Budowa dróg gruntowych metodą śladową (płyty betonowe) z podziałem na części"
- Budowa drogi dojazdowej do przedszkola przy ul. Nad Gwdą
- Przebudowa skrzyżowania ul. Wiśniowej i ul. Nowej w Redzie wraz infrastrukturą towarzyszącą w ramach programu - Bezpieczna droga do szkoły.
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Gorzyce Małe, Świeca, Huta, Nadstawki, Tarchały Wielkie
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.