Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00400638/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie pojazdów i prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Pabianickiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pabianicki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pabianicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057655
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 42 225 40 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 42 215 91 66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pabianice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pabianice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie pojazdów i prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Pabianickiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f05e4e6-4f8b-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026404/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Opłaty za utrzymanie parkingu (usuwanie i przechowywanie pojazdów)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00400638/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KT.272.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 260162,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług usuwania pojazdów z dróg i prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Pabianickiego zgodnie z art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988, ze zmianami) przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.2. Zamówienie podzielone jest na dwie części.
Część nr 1 obejmuje usługi usuwania pojazdów (zwane dalej holowaniem) z dróg powiatu pabianickiego (bez względu na warunki atmosferyczne, godzinę oraz utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu, warunków zabudowy i inne):
1) przyjęcie od upoważnionej ustawowo osoby zlecenia przyjazdu pojazdu holującego,
2) dojazd do wskazanego przez upoważnioną osobę, wydającą dyspozycję usunięcia pojazdu, miejsca przebywania pojazdu w czasie max. 60 minut od wydania dyspozycji usunięcia pojazdu),
3) dojazd do miejsca zdarzenia i odstąpienie od usunięcia pojazdu w przypadku ustania przyczyny jego usunięcia,
4) przygotowanie pojazdu lub pojazdu i jego elementów do załadunku (wszelkie prace towarzyszące przygotowaniu pojazdu do transportu),
5) załadunek pojazdu (części pojazdu) na pojazd lub zestaw holujący,
6) uporządkowanie miejsca zdarzenia z odpadków szkła, metalu i innych odpadków nie wymagających użycia specjalistycznego sprzętu i materiałów,
7) dojazd z pojazdem usuniętym z drogi na parking strzeżony wskazany przez Zamawiającego.
8) rozładunek i parkowanie pojazdu na parkingu wskazanym przez Zamawiającego,
9) w przypadku zmiany lokalizacji parkingu Zamawiającego, nieodpłatne przewiezienie na wskazany przez Zamawiającego parking pojazdów, które przed dniem 01.01.2023 r. zostały usunięte w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym i nie zostały odebrane z dotychczasowego parkingu Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.5.) Wartość części: 89430,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług usuwania pojazdów z dróg i prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Pabianickiego zgodnie z art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988, ze zmianami) przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.2. Zamówienie podzielone jest na dwie części.
Część nr 2 obejmuje usługi przechowywania pojazdów na parkingu strzeżonym:
1) znajdującym się na terenie Powiatu Pabianickiego,
2) posiadającym całodobowe zabezpieczenie (system nadzoru) w postaci wewnętrznego monitoringu przy pomocy kamer i/lub dozorowanego przy pomocy stróża lub firmy ochroniarskiej,
3) oświetlonym, zabezpieczonym ogrodzeniem o wysokości minimum 1,40 m, zamykany bramą wjazdową i oznaczony tablicą „parking strzeżony”,
4) utwardzonym na powierzchni min. 800 m²,
5) posiadającym dojazd drogą publiczną bez ograniczeń tonażowych,
6) z dostępem do publicznego transportu zbiorowego – przystanek np.: autobusowy, tramwajowy zlokalizowany w miejscowości w której znajduje się parking,
7) przygotowanym do przechowywania pojazdów z wyciekiem oleju oraz innych płynów eksploatacyjnych z miejscem zabudowanym do celów oględzin i zabezpieczenia przeciwko wpływom warunków atmosferycznych,
8) przygotowanym do przechowywania w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części lub innych elementów zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu parkowania.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
4.5.5.) Wartość części: 170731,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109578,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109578,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109578,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pomoc Drogowa i Parking Strzeżony Przemysław Boczkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 470284950
7.3.3) Ulica: Łódzka 28
7.3.4) Miejscowość: Ksawerów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-054
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pomoc Drogowa i Parking Strzeżony Przemysław Boczkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Pomoc Drogowa i Parking Strzeżony Przemysław Boczkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109578,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165681,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176545,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176545,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pomoc Drogowa i Parking Strzeżony Przemysław Boczkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 470284950
7.3.3) Ulica: Łódzka 28
7.3.4) Miejscowość: Ksawerów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-054
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Pomoc Drogowa i Parking Strzeżony Przemysław Boczkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Pomoc Drogowa i Parking Strzeżony Przemysław Boczkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176545,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Przebudowa skrzyżowań drogi powiatowej nr 3304E - ul. Grota Roweckiego z ul. Bugaj i ul. Nawrockiego w Pabianicach w zakresie połączenia dróg rowerowych
- USŁUGA PRZYGOTOWANIA, DOWOZU I WYDANIA GORĄCYCH POSIŁKÓW ŚWIADCZENIOBIORCOM OBJĘTYCH POMOCĄ SPOŁECZNĄ PRZEZ MIEJSKIE CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ W PABIANICACH
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowych usług transportowych (w tym załadunek, rozładunek i holowanie sprzętu) na rzecz 17 WOG w Koszalinie.
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KMP GDYNIA ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Usuwanie i parkowanie pojazdów (umowa na 30 miesięcy)
- "Wyposażenie strefy płatnego parkowania w Łodzi w urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz komputerowe Centrum Przetwarzania Danych wraz z obsługą i utrzymaniem".
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.