eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecRemont, modernizacja i adaptacja pomieszczeń wraz z termomodernizacją istniejącego budynku, położonego w Dębicy, na potrzeby zaplecza socjalnego Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu



Ogłoszenie z dnia 2024-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont, modernizacja i adaptacja pomieszczeń wraz z termomodernizacją istniejącego budynku, położonego w Dębicy, na potrzeby zaplecza socjalnego Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpacka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Mielcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 831364262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 177736301

1.5.8.) Numer faksu: +48 177800552

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pogotowie-mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie-mielec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pogotowie-mielec.logintrade.net/zapytania_email,170249,5f11f7b38c427d99550c09d026356191.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont, modernizacja i adaptacja pomieszczeń wraz z termomodernizacją istniejącego budynku, położonego w Dębicy, na potrzeby zaplecza socjalnego Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0912ffb1-d323-45cc-bb67-6466d7e12128

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462557

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00236758/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont, modernizacja i adaptacja pomieszczeń wraz z termomodernizacją istniejącego budynku, położonego w Dębicy, na potrzeby zaplecza socjalnego Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403464

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PN.13.2024.PSPR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 868721,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontu, modernizacji oraz adaptacji pomieszczeń istniejącego budynku biurowego wraz z jego termomodernizacją położonego w Dębicy przy al. Jana Pawła II 11A na nieruchomości o nr ewidencyjnym działek: 28/68, 28/95, obręb 0001 Dębica, na potrzeby zaplecza socjalnego Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego odpowiednich opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych, które okażą się niezbędne do realizacji inwestycji i użytkowania obiektu. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania decyzji, które będą niezbędne do użytkowania budynku zgodnie z Prawem Budowlanym.
2.2. Przygotowanie, rysunków wraz z krótkim opisem dla branży architektoniczno-budowlanej oraz dokumentacji technicznej dla instalacji sanitarnych i elektrycznych w tym słaboprądowych dla prawidłowej realizacji robót.
2.3. Wykonanie robót budowlanych, rozbiórkowych, modernizacyjnych i montażowych, instalacyjnych i wykończeniowych.
2.4. Przekazanie dokumentacji technicznej (powykonawczej).
2.5. Wykonanie dokumentacji: Instrukcja użytkowania obiektu.
2.6. Wykonywanie niezbędnych przeglądów technicznych i serwisowanie systemów w ramach gwarancji.
2.7. Dostawa i montaż wyposażenia w zakresie wynikającym z Opisu przedmiotu zamówienia.
3. Zakres robót do wykonania określają następujące dokumenty, stanowiące łącznie Załącznik nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia:
3.1. Audyt remontowy.
3.2. Koncepcja architektoniczno-budowlana wraz z załącznikami.
4. Zamawiający, zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia dotyczące wykonywania robót budowlanych rozbiórkowych i demontażowych, robót wykończeniowych, instalacji elektrycznych i teletechnicznych i innych prac ogólnobudowlanych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, 1700 i 2140 oraz z 2023 r. poz. 240 i 641). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W prowadzonym postępowaniu do upływu terminu składania ofert ustalonego dokumentami zamówienia na dzień 02.08.2024 r. do godziny 10:00 złożona została wyłącznie jedna oferta z ceną ofertową 1 611 502,95 zł brutto. Zamawiający, zgodnie z zamieszczoną bezpośrednio przed otwarciem ofert informacją zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę 971 700,00 zł brutto.
Cena złożonej oferty przekracza zatem kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po przeanalizowaniu swojej sytuacji nie zdecydował się na zwiększenie kwoty jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.