Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowym 2023/2024, na terenie miasta Wisły_2 – Rejonu 3, 10 i 11 (WR)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wisła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac B. Hoffa 3
1.5.2.) Miejscowość: Wisła
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-460
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.wisla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wisla.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowym 2023/2024, na terenie miasta Wisły_2 – Rejonu 3, 10 i 11 (WR)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-433e5858-67fd-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu w trybie podstawowym nie złożono ofert
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: RGŚ.271.27.2023.JP
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGŚ.271.31.2023.JP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 293796,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowy 2023/2024 na terenie Gminy Wisła, poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości oraz pozimowe sprzątanie dróg po sezonie zimowym dla rejonu 3.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 140740,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowy 2023/2024 na terenie Gminy Wisła, poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości oraz pozimowe sprzątanie dróg po sezonie zimowym dla rejonu 10.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 63333,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
kompleksowe zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych w sezonie zimowy 2023/2024 na terenie Gminy Wisła, poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości oraz pozimowe sprzątanie dróg po sezonie zimowym dla rejonu 11.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 89722,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152000,00 PLN
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Stolarsko-Ciesielska Adam WISEŁKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240040350
7.3.4) Miejscowość: Wisła
7.3.5) Kod pocztowy: 43-460
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WISEŁKA ADAM FIRMA STOLARSKO-CIESIELSKA
jakie przetargi wygrała firma
WISEŁKA ADAM FIRMA STOLARSKO-CIESIELSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-04-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68400,00 PLN
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Raszka Firma Usługowa " SKAŁKA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070044388
7.3.4) Miejscowość: Wisła
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-04-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96900,00 PLN
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH "WISŁA" SPÓŁKA JAWNA RASZKA IWONA PILCH JAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070037030
7.3.4) Miejscowość: Wisła
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH "WISŁA" SPÓŁKA JAWNA RASZKA IWONA PILCH JAN
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH "WISŁA" SPÓŁKA JAWNA RASZKA IWONA PILCH JAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-04-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie powiatu iławskiego w 2025 r.
- Mechaniczne zamiatanie dróg powiatowych - ulic i parkingów w mieście Płońsk w 2025 roku
- Świadczenie usług pozimowego sprzątania po sezonie zimowym 2024-2025 na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kartuzach - powiat kartuski
- Mechaniczne zamiatanie ulic, chodników, ścieżek rowerowych oraz parkingów na terenie Puszczykowa w 2025 roku
- Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. oraz nieruchomości będących własnością Spółki.
- Sprzątanie z zanieczyszczeń jezdni i wybranych elementów pasa dróg powiatowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.