Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00409087/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż tablic z nazwami ulic w mieście Chojnice - Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Chojnice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351245
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek, 1
1.5.2.) Miejscowość: Chojnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miastochojnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9517751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż tablic z nazwami ulic w mieście Chojnice - Etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef16ae9e-a289-4391-bc98-6617c40d2d51
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462608
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031832/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż tablic z nazwami ulic w mieście Chojnice – II etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409087
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KM.271.27.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Niniejsze zamówienie obejmuje dostawę i montaż 312 szt. tabliczek z nazwami ulic i 166 szt. słupków na terenie miasta Chojnice.
Wykaz nazw ulic, mających znaleźć się na tabliczkach, zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ.
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie przekazanie wersji graficznej nazw ulic oraz wykonanie wzorcowej tabliczki (1 szt.) i przekazanie jej do akceptacji Zamawiającemu przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, w celu weryfikacji przez Zamawiającego zgodności tablicy z zapisami SWZ.
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie projektów lokalizacyjnych na wskazanym przez Zamawiającego obszarze miasta Chojnice – wskazanie w załączniku nr 8 do SWZ. Na obszarze objętym wymianą tablic z nazwami ulic (obszar objęty II etapem wymiany), Wykonawca zobowiązany będzie do demontażu dotychczasowych tabliczek.
Wykopy pod betonowanie słupków należy wykonać ręcznie z zachowaniem ostrożności na okoliczność możliwości wystąpienia uzbrojenia podziemnego.
Wykonawca odpowiedzialny jest za prawidłowe oznakowanie terenu prac, zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane w miejscu prowadzonych robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44423460-3 - Tabliczki adresowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148901,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159612,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148901,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "UTAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7820020695
7.3.3) Ulica: Katarzyńska
7.3.4) Miejscowość: Gruszczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 62-006
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148901,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.