Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00403336/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa ulicy Teligi w Łebie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Łeba
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979743
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 90
1.5.2.) Miejscowość: Łeba
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 8661 510
1.5.8.) Numer faksu: 59 8661 337
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@leba.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://leba.um.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/leba1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa ulicy Teligi w Łebie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-526ec54a-b0f9-404b-9f3f-fd6225eacb9f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037050/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa ul. Teligi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403336
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.27.2024.MJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3581026,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i rozbudowa ulTeligi w Łebie.
2. Prace należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej pn.:
„Rozbudowa ul. Leonida Teligi w Łebie” wykonanej przez Biuro Projektów Budowlanych Sp. z o.o. ul. Al. Grunwaldzka 56/202 80-241 Gdańsk
„Przebudowa ul. Leonida Teligi w Łebie” wykonanej przez Biuro Projektów Budowlanych Sp. z o.o. ul. Al. Grunwaldzka 56/202 80-241 Gdańsk
Powyższe dokumentacje stanowią załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
3. Szczegółowy zakres w/w prac do wykonania, określony został w dokumentacji projektowej budowlanej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik
nr 8 SWZ. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz opis przedmiotu zamówienia znajdujący się w SWZ obejmują całość zadania inwestycyjnego.
4. Wykonawca w ramach zamówienia zamontuje kosz do każdego wpustu deszczowego wykonanego w ramach zadania.
5. Uliczne wpusty deszczowe z osadnikiem zwieńczone muszą być uliczną kratą żeliwną wyposażoną w zawiasy utrudniające kradzieże
6. Wykonawca w ramach zadania dostarczy 10 koszy i 10 ławek (wzór podany w załączniku nr 8 do SWZ) i dokona montażu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
7. Wykonawca dokona zakupu i montażu lamp o parametrach zgodnych z dokumentacją projektową z wymiennym źródłem światła LED – żarówka – wzór lampy w Załączniku nr 8.
8. Wykonawca w ramach zamówienia, zakupi i zamontuje własnym kosztem i staraniem, na każdym słupie oświetleniowym podwójny uchwyt na flagi w kolorze lampy.
9. Wykonawca w ramach zadania dostarczy i zamontuje na istniejącym słupie 3 tabliczki z nazwą ulic w obrębie skrzyżowania - zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku nr 8. Wysokość tabliczki 240mm, długość adekwatna do długości nazwy ulicy.
10. W przypadku wystąpienia gruntów nienośnych (np. gruntów organicznych) Wykonawca ma obowiązek usunięcia tych gruntów do stropu warstw nośnych, następnie zastąpienia ich gruntami (spełniającymi parametry wskazane w dokumentacji projektowej) i zagęszczenia do wskaźnika zagęszczenia Is>0,98.
11. Wykonawca ma obowiązek dowiązania wysokościowego do wszystkich wjazdów łączących się z przebudowywaną i rozbudowywaną ulicą w sposób uzgodniony z Zamawiającym
12. Należy połączyć kanalizację deszczową ul. 1 Maja z nowobudowaną kanalizacją deszczową w ul. Teligi
13. Wykonawca w zakresie zadania wystąpi własnym kosztem i staraniem o uaktualnienie decyzji
i uzgodnień, które utraciły lub utracą ważność podczas wykonywania prac, poprzez przygotowanie właściwych dokumentów, wykonanie uzgodnień i uzyskanie aktualnych decyzji, uzgodnień i opinii.
14. Wykonawca ma obowiązek zastosować się do wytycznych zawartych w uzgodnieniach oraz dokonać wszelkich czynności w nich wskazanych (z wyłączeniem zawierania umów). Kopie prowadzonej korespondencji należy niezwłocznie przekazać Zamawiającemu do trzech dni od ich wysłania i otrzymania.
15. Wykonawca ma obowiązek poinformowania właściwych gestorów sieci i urządzeń
o rozpoczęciu prac oraz przekazać kopie tych zawiadomień Zamawiającemu w ciągu 7 dni od dokonania zawiadomienia.
16. Wszelkie koszty związane z prowadzeniem robót, wykonaniem uzgodnień na czas trwania robót, zajęciem terenu na czas trwania robót, pokrywa Wykonawca.
17. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie wbudowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność tych materiałów i urządzeń. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu „nierównoważności” zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji projektowej. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w Dokumentacji projektowej. Dopisuje się wyraz „lub równoważny” do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych
w Dokumentacji projektowej. Wszystkie zapisy SWZ należy rozpatrywać łącznie z opisem technicznym zawartym w Dokumentacji projektowej. W sytuacji, gdy wymagania w SWZ przekraczają wymagania zawarte w normach zastosowanie mają postanowienia zawarte
w SWZ.
18. Załączone do SWZ przedmiary robót nie są obowiązujące i stanowią jedynie materiał pomocniczy dla Wykonawcy, który w celu opracowania oferty winien opracować własny przedmiar robót opierając się na projekcie dokumentacji budowlanej.
19. Zasilanie terenu budowy w energię elektryczną i wodę oraz odbiór odpadów i nieczystości Wykonawca zobowiązany będzie wykonać na własny koszt i własnym staraniem. W przypadku korzystania z przyłączy Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przed rozpoczęciem robót zamontować własne liczniki na każdym punkcie poboru wody oraz energii elektrycznej, udokumentować ich odczyt oraz przekazać Zamawiającemu.
20. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć materiały rozbiórkowe w taki sposób, aby mogły one być wykorzystane do ponownego wykorzystania. W szczególności dotyczy to krawężników, kostki drogowej, płytek, oznakowania drogowego. Wykonawca ma obowiązek zdać powstały materiał protokolarnie z uwzględnieniem jego rodzaju i ilości. Przed utylizacją jakiegokolwiek materiału rozbiórkowego należy zwrócić się do Zamawiającego z zapytaniem, czy nie jest on potrzebny do ponownego wykorzystania.
21. Wykonawca zapewni obsługę budowy: kierownika budowy w branży drogowej oraz kierowników robót we właściwych branżach.
22. Wykonawca ma obowiązek wykonania i wprowadzenia czasowej organizacji ruchu (jeśli będzie taka potrzeba) na czas trwania prac w rejonach ulic, skrzyżowań i wjazdów. Konieczne jest zapewnienie ciągłego dojazdu do posesji dla mieszkańców ulicy i służb ratunkowych. Dopuszcza się czasowe i krótkotrwałe zamknięcia przejezdności po wcześniejszym zawiadomieniu mieszkańców i Zamawiającego z określeniem czasu zamknięcia i wprowadzeniem właściwej czasowej organizacji ruchu.
23. Wykonawca wykona w ramach zadania dodatkowy zjazd w miejscu wskazanym na załączniku pn. „dodatkowy zjazd” w załącznik nr 8 do SWZ w technologii jak pozostałe zjazdy wskazane w dokumentacji projektowej. Jednocześnie Wykonawca weźmie pod uwagę zmianę geometrii tego skrzyżowania poprzez zmianę przebiegu jezdni i chodnika, zmianę lokalizacji wpustów deszczowych i zmianę lokalizacji oświetlenia ulicznego. Zmiana ta nastąpi w uzgodnieniu z kierownikami robót właściwych branż, inspektorami nadzoru właściwych branż i w uzgodnieniu i przy udziale właściciela posesji dz. nr 255/2 obr. 1
24. Wykonawca ma obowiązek wykonania i umieszczenia na budowie własnym kosztem i staraniem 4 tablic koloru żółtego na słupkach metalowych o wymiarach 50cm x 80cm z napisem „Przepraszamy za utrudnienia, trwa budowa, budujemy dla was”. Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia wyglądu tablicy z Zamawiającym. Zamawiający wskaże miejsce montażu tablic. Tablice mają być umieszczone od pierwszego do ostatniego dnia prac.
25. Zamawiający zastrzega możliwość rozwiązania umowy w przypadku nieotrzymania dofinansowania na realizację zadania.
26. Zamawiający zastrzega możliwość wykonania 20% wartości umowy w roku 2024r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2584450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3567000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2584450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LATO-BRUK Eugeniusz Latosiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 20127061
7.3.3) Ulica: Mickiewicza
7.3.4) Miejscowość: Strzebielino
7.3.5) Kod pocztowy: 84-220
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2584450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI ŁEBA
- Obsługa prawna Gminy Miejskiej Łeba w latach 2025 - 2027
- Przebudowa drogi gminnej nr 104062 G ul. Wojska Polskiego oraz drogi gminnej nr 104021G ul. Leśna w Łebie
więcej: przetargi ŁEBA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.