Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00354853/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa dwóch stawów na terenie działek nr 1533/20 i 1533/17 w msc. Zbydniowie gm. Zaleszany
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZALESZANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409146
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 16
1.5.2.) Miejscowość: Zaleszany
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-415
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158459419
1.5.8.) Numer faksu: 158459424
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zaleszany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaleszany.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f2a8857-23d3-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa dwóch stawów na terenie działek nr 1533/20 i 1533/17 w msc. Zbydniowie gm. Zaleszany2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f2a8857-23d3-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462640
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Operacja pn. „Rozbudowa i przebudowa dwóch stawów na terenie działek nr 1533/20 i 1533/17 w msc. Zbydniów gm. Zaleszany” dofinansowana jest z w ramach działania ,,Zarządzanie zasobami wodnymi” w ramach poddziałania ,,Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020".2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354853
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKM.272.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa dwóch stawów na terenie działek nr 1533/20 i 1533/17 w msc. Zbydniów gm. Zaleszany”:
1)Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej, na podstawie której możliwa będzie realizacja budowy zarówno pod względem formalno-prawnym, jak i technicznym oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z tą dokumentacją w formule ,,zaprojektuj i wybuduj”;
2)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj”, tj. zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych, wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń (pozwolenie wodno - prawne itd.), decyzji o lokalizacji celu publicznego, decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia budowy z projektem budowlanym, jak i wszelkich prac budowlano – montażowych na podstawie robót opisanych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) oraz w nim niewymienionych a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.
3)Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy i przebudowy dwóch stawów (zbiornika retencyjnego) w miejscowości Zbydniów.
4)Realizacja przedsięwzięcia ma na celu poprawę gospodarki wodnej Gminy Zaleszany, a przez to realizację wymogów przepisów:
a) Ustawa z dnia 20 lutego 2015r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (Dz.U.2022.2422t.j. z późn.zm.).
5)Charakterystyczne parametry określające wielkość i zakres robót.
W wyniku realizacji przedmiotowej inwestycji powstanie jeden otwarty zbiornik retencyjny o następujących parametrach technicznych:
a) głębokość wody maksymalnie do H=2,20 m;
b) maksymalna głębokość wykopu – 2,20 m;
c) powierzchnia całkowita stawu – 3 789,7 m2;
d) powierzchnia zwierciadła wody – 3 496,0 m2;
e) wymiary (kształt trapezu) – 123,10 m x 18,20 m - 37,80 m;
f) nachylenie skarp 1:1,5.
Rozbudowywane i przebudowywane stawy będą działać na zasadzie zbiornika retencyjnego gromadzącego wody powierzchniowe z zimowych roztopów, wody opadowe, wody wysiąkowe i podsiąkowe. Planowane przedsięwzięcie poprawi stosunki wodno-powietrzne na terenie nieruchomości objętych inwestycją oraz terenów bezpośrednio przyległych.
Uwaga: Podane wielkości oraz ilości muszą zostać zweryfikowane na etapie dalszych prac projektowych.
Ostateczne, szczegółowe rozwiązania lokalizacyjne ustali Wykonawca w Dokumentacji Projektowej. Podane powyżej ilości planowanych robót mogą ulec zmianie, na etapie jej opracowania i zatwierdzania, a ewentualne ich zwiększenie stanowi ryzyko Wykonawcy i nie będzie traktowane jako roboty dodatkowe.
6) Zakres robót projektowych i budowlanych:
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- rozpoznanie warunków gruntowo – wodnych,
- pełnienie nadzoru autorskiego w ramach opracowanej dokumentacji projektowej,
- opracowanie Dokumentacji Projektowej niezbędnej dla wykonania robót,
- uzyskanie wymaganych prawem decyzji, uzgodnień i opinii dla dokumentacji (łącznie z zatwierdzeniem projektu i dokonaniem zgłoszenia budowy z projektem budowlanym),
- wykonanie robót budowlanych w oparciu o sporządzone projekty i dokumenty stanowiące umowę, w tym odtworzenie istniejących dróg i przywrócenie terenu do stanu sprzed rozpoczęcia przedmiotu zamówienia (lub w szczególnym wypadku w innym zakresie).
7)Przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych Wykonawca opracuje Dokumentację Projektową, uzyska dla niej pozytywne uzgodnienia Zamawiającego, a także uzyska wymagane prawem wszystkie uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne.
8) W ramach opracowania Dokumentacji Projektowej, Wykonawca wykona następujące prace:
a) opracuje projekt budowlany,
b) wykona wszelkie niezbędne opracowania wymagane do realizacji inwestycji, w tym między innymi projekty odtworzenia nawierzchni, tymczasowej organizacji ruchu, usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną, łączności radiowej, operaty wodnoprawne,
c) uzyska wszystkie opinie, uzgodnienia, pozwolenia i decyzje administracyjne niezbędne do zaprojektowania i wykonania prac budowlanych,
d) o ile będzie to wymagane, opracuje inwentaryzację zieleni i uzyska w imieniu Zamawiającego decyzję zezwalającą na wycinkę lub przesadzenie kolidującej zieleni,
e) opracuje informację dotyczącą BIOZ,
f) uzyska decyzję zatwierdzającą projekt budowalny, zgłoszenia budowy z projektem budowlanym,
g) wykona specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary i kosztorysy inwestorskie.
9) Zakres zamówienia obejmuje:
a) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej,
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy oraz dane zawarte w udostępnionych dokumentach, wykonanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę oraz wykonania robót budowlanych w ramach przedmiotowego zadania i obejmującej w szczególności:
• opracowanie map do celów projektowych,
• projekt budowlany wraz z dokonaniem zgłoszenia robót z projektem budowlanym,
• projekt wykonawczy,
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
• przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie,
• koncepcję drogową, w sytuacji gdy będzie wymagana odrębnymi przepisami,
• projekt organizacji ruchu zastępczego na czas budowy (jeżeli będzie wymagany),
• projekt odtworzenia nawierzchni (jeżeli będzie wymagany),
• projekty wynikające z uzyskanych uzgodnień i decyzji,
• operat wodnoprawny oraz pozwolenie wodnoprawne (jeżeli będzie wymagany odrębnymi przepisami),
dla wszystkich branż niezbędnych dla realizacji zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa dwóch stawów na terenie działek 1533/20 i 1533/17 w msc. Zbydniów gm. Zaleszany”.
UWAGA!
Zamawiający zastrzega, że wartość wynagrodzenia Wykonawcy za opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej nie może przekroczyć 10% wartości robót budowlanych dla zadania.
10) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu umowy zalecenia i uwagi Zamawiającego.
16) Wykonawca zobowiązany jest konsultować z Zamawiającym na każdym etapie projektowania dokumentacji rozwiązania dotyczące istotnych elementów mających wpływ na koszty inwestycji, w tym rozwiązania materiałowe.
11) Wykonawca odpowiada za wady dokumentacji projektowej do czasu odbioru pogwarancyjnego wybudowanego na jej podstawie obiektu. Ujawnione w tym okresie wady dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązany poprawić w trybie awaryjnym niezwłocznie po ich ujawnieniu (otrzymanym zawiadomieniu).
12) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prac projektowych na każdym etapie projektowania.
13) Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego gwarantuje i zapewnia pełnienie nadzoru autorskiego na żądanie Zamawiającego przez poszczególnych autorów opracowań w zakresie określonym ustawą - Prawo budowlane art. 20 ust. 1 pkt. 4 przez cały okres jej trwania, aż do odbioru końcowego zadania inwestycyjnego.
14) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w imieniu Zamawiającego wymagane uzgodnienia, pozwolenia, decyzje administracyjne, w tym decyzje administracyjne zatwierdzające projekt budowlany i udzielające pozwolenia na budowę dla przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego.
15) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pozwolenie na użytkowanie lub skutecznie dokonać zgłoszenia o zakończeniu robót wraz z niezbędnymi załącznikami i uzgodnieniami organów administracji publicznej.
2. Po wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca opracuje i przedłoży Zamawiającemu Dokumentację Powykonawczą, która podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, obejmującą między innymi:
- inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przyjętą we właściwym ośrodku geodezyjnym wraz ze szkicami polowymi oraz dokumentację powykonawczą ujmującą zmiany wprowadzone do zatwierdzonej Dokumentacji Projektowej w trakcie wykonywania robót (zmiany należy nanieść kolorem czerwonym na mapach sytuacyjno-wysokościowych i profilach),
- inne dokumenty powykonawcze wymagane przez Zamawiającego, protokoły odbioru częściowego i końcowego.
3. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach przedmiotu zamówienia do przeniesienia na Zamawiającego majątkowych praw autorskich na wykonane opracowania na wszystkich polach eksploatacji – w tym określonych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
4. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości za wady na okres nie krótszy niż 24 miesiące i nie dłuższy niż 36 miesięcy, liczony od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości.
6. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiającemu przysługują również uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1111156,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Wodno-Melioracyjnych i Rekultywacji Sp. J. Mieczysław Siemaszek, Antoni Gancarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830226055
7.3.3) Ulica: Portowa 14
7.3.4) Miejscowość: Sandomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 27-600
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.