eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRoboty budowalne, prace remontowe i modernizacje na rzecz PFB



Ogłoszenie z dnia 2024-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Roboty budowalne, prace remontowe i modernizacje na rzecz PFB

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: POLSKA FILHARMONIA BAŁTYCKA IM.FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190317940

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Ołowianka 1

1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.4.3.) Kod pocztowy: 80-751

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pfb.gda.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://filharmonia.gda.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462652

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-20

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00419936

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8. Umowa dla części nr 6 (Część 6)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 6)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Prace remontowe dekarskie, zgodnie z załącznikiem do postępowania nr 2 (opis przedmiotu zamówienia), załącznikiem nr 3 - dokumentacją, załącznikiem 4(a i b) – STWOIRB oraz załącznikiem nr 5 - wzorem umowy. Vide DTE.271.113.2024 - Zal. 3 - Dokumentacja-przedmiary zad. 1-7, strona pdf nr 9-10, pozycje 1-19.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.2. Główny kod CPV (Część 6)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 6)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Roboty budowlane

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica

Przed zmianą:

Po zmianie:
Nowe Osiedle 12/2a

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4. Wartość umowy

Przed zmianą:
135300,00

Po zmianie:
239850,00

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.2. Termin wykonania umowy

Przed zmianą:
2024-07-15

Po zmianie:
2024-08-03

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy

Przed zmianą:
135300,00

Po zmianie:
239850,00

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

13.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Umowa zawarta na 7 zadań.
W terminie ukończono:
1. zad. 1: wartość części 38 745,00 zł brutto, termin umowny 3.08.2024, wykonanie 15.07.2024,
2. zad. 2: wartość części 3 690,00 zł brutto, termin umowny 3.07.2024, wykonanie 3.07.2024 r.
3. zad. 4: wartość części 24 600,00zł brutto, termin umowny 3.07.2024, wykonanie 3.07.2024 r.
4. zad. 5: wartość części 18 450,00 zł brutto, termin umowny 17.07.2024, wykonanie 15.07.2024 r.
5. zad. 8: wartość części 15 990,00 zł brutto, termin umowny 3.07.2024, wykonanie 3.07.2024 r.
6. zad. 9: wartość części 33 825,00 zł brutto, termin umowny 3.07.2024, wykonanie 3.07.2024 r.

SUMA 6 z 7 zadań: 110 000,000 zł netto/ 135 300,00 zł brutto.
Ostatnie zadanie termin wykonania ma do 3.08.2024 r.

Po zmianie:
Umowa zawarta na 7 zadań.
W terminie ukończono:
1. zad. 1: wartość części 38 745,00 zł brutto, termin umowny 3.08.2024, wykonanie 15.07.2024,
2. zad. 2: wartość części 3 690,00 zł brutto, termin umowny 3.07.2024, wykonanie 3.07.2024 r.
3. zad. 4: wartość części 24 600,00zł brutto, termin umowny 3.07.2024, wykonanie 3.07.2024 r.
4. zad. 5: wartość części 18 450,00 zł brutto, termin umowny 17.07.2024, wykonanie 15.07.2024 r.
5. zad. 6: wartość części 104 550,00 zł brutto, termin umowny 3.08.2024, wykonanie 1.08.2024 r.
6. zad. 8: wartość części 15 990,00 zł brutto, termin umowny 3.07.2024, wykonanie 3.07.2024 r.
7. zad. 9: wartość części 33 825,00 zł brutto, termin umowny 3.07.2024, wykonanie 3.07.2024 r.

SUMA 7 zadań: 195 000,000 zł netto/ 239 850,00 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.