Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00275902/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-08
- 2024/BZP 00297313/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-23
- 2024/BZP 00347409/01 - Wynik z dnia 2024-06-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Roboty budowalne, prace remontowe i modernizacje na rzecz PFB
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POLSKA FILHARMONIA BAŁTYCKA IM.FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190317940
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Ołowianka 1
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-751
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pfb.gda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://filharmonia.gda.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462652
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00419936
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 6 (Część 6) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
Prace remontowe dekarskie, zgodnie z załącznikiem do postępowania nr 2 (opis przedmiotu zamówienia), załącznikiem nr 3 - dokumentacją, załącznikiem 4(a i b) – STWOIRB oraz załącznikiem nr 5 - wzorem umowy. Vide DTE.271.113.2024 - Zal. 3 - Dokumentacja-przedmiary zad. 1-7, strona pdf nr 9-10, pozycje 1-19.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
Roboty budowlane
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Po zmianie:
Nowe Osiedle 12/2a
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
135300,00
Po zmianie:
239850,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Termin wykonania umowy Przed zmianą:
2024-07-15
Po zmianie:
2024-08-03
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
135300,00
Po zmianie:
239850,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
13.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Umowa zawarta na 7 zadań.
W terminie ukończono:
1. zad. 1: wartość części 38 745,00 zł brutto, termin umowny 3.08.2024, wykonanie 15.07.2024,
2. zad. 2: wartość części 3 690,00 zł brutto, termin umowny 3.07.2024, wykonanie 3.07.2024 r.
3. zad. 4: wartość części 24 600,00zł brutto, termin umowny 3.07.2024, wykonanie 3.07.2024 r.
4. zad. 5: wartość części 18 450,00 zł brutto, termin umowny 17.07.2024, wykonanie 15.07.2024 r.
5. zad. 8: wartość części 15 990,00 zł brutto, termin umowny 3.07.2024, wykonanie 3.07.2024 r.
6. zad. 9: wartość części 33 825,00 zł brutto, termin umowny 3.07.2024, wykonanie 3.07.2024 r.
SUMA 6 z 7 zadań: 110 000,000 zł netto/ 135 300,00 zł brutto.
Ostatnie zadanie termin wykonania ma do 3.08.2024 r.
Po zmianie:
Umowa zawarta na 7 zadań.
W terminie ukończono:
1. zad. 1: wartość części 38 745,00 zł brutto, termin umowny 3.08.2024, wykonanie 15.07.2024,
2. zad. 2: wartość części 3 690,00 zł brutto, termin umowny 3.07.2024, wykonanie 3.07.2024 r.
3. zad. 4: wartość części 24 600,00zł brutto, termin umowny 3.07.2024, wykonanie 3.07.2024 r.
4. zad. 5: wartość części 18 450,00 zł brutto, termin umowny 17.07.2024, wykonanie 15.07.2024 r.
5. zad. 6: wartość części 104 550,00 zł brutto, termin umowny 3.08.2024, wykonanie 1.08.2024 r.
6. zad. 8: wartość części 15 990,00 zł brutto, termin umowny 3.07.2024, wykonanie 3.07.2024 r.
7. zad. 9: wartość części 33 825,00 zł brutto, termin umowny 3.07.2024, wykonanie 3.07.2024 r.
SUMA 7 zadań: 195 000,000 zł netto/ 239 850,00 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Wykładziny podłogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.