eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęcznaDOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO TESTÓW, ODCZYNNIKÓW DLA SPZOZ W ŁĘCZNEJ



Ogłoszenie z dnia 2024-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO TESTÓW, ODCZYNNIKÓW DLA SPZOZ W ŁĘCZNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431218969

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krasnystawska 52

1.5.2.) Miejscowość: Łęczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital.leczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.leczna.pl/bip/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-452c3941-2960-11ef-a458-c2a7c3d67e03

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO TESTÓW, ODCZYNNIKÓW DLA SPZOZ W ŁĘCZNEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-452c3941-2960-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462663

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051292/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa sprzętu laboratoryjnego testów, odczynników

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376351

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ-DZ/15/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu laboratoryjnego, testów, odczynników. Miejscem dostawy jest laboratorium mikrobiologiczne szpitala w Łęcznej
ul. Krasnystawska 52. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 (formularz cenowy) i podzielony na 4 zestawy. Kod wg CPV:
Zestaw nr 1,Testy; kod wg CPV: 33141625 - 7 Zestawy diagnostyczne
Zestaw nr 2, Akcesoria laboratoryjne; kod wg CPV: CPV: 38437000-7; Pipety i akcesoria laboratoryjne
Zestaw nr 3, Akcesoria laboratoryjne kod wg CPV: CPV: 38437000-7; Pipety i akcesoria laboratoryjne
Zestaw nr 4, Odczynniki i środki kontrastowe kod wg CPV: 33696000 - Odczynniki i środki kontrastowe
5.2. Cały asortyment powinien posiadać dokumenty stwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Polski
5.3. Zamówienie podzielono na 4 zestawy (części). Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zestawy. W ramach zestawu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w ramach zestawu będzie skutkowało odrzuceniem oferty
5.4.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia w opakowaniach zawierających inną ilość przedmiotu zamówienia niż sugerowana w tabelach formularzy cenowych, z jednoczesnym przeliczeniem ilości.
5.5. Przedmiot zamówienia ma być dopuszczony do obrotu i używania na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 poz. 974) oraz wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych oraz posiadać w dniu dostawy termin ważności nie krótszy niż 9 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 52960,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu laboratoryjnego, testów, odczynników. Miejscem dostawy jest laboratorium mikrobiologiczne szpitala w Łęcznej
ul. Krasnystawska 52. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 (formularz cenowy) i podzielony na 4 zestawy. Kod wg CPV:
Zestaw nr 1,Testy; kod wg CPV: 33141625 - 7 Zestawy diagnostyczne
Zestaw nr 2, Akcesoria laboratoryjne; kod wg CPV: 38437000-7; Pipety i akcesoria laboratoryjne
Zestaw nr 3, Akcesoria laboratoryjne kod wg CPV: 38437000-7; Pipety i akcesoria laboratoryjne
Zestaw nr 4, Odczynniki i środki kontrastowe kod wg CPV: 33696000 - Odczynniki i środki kontrastowe
5.2. Cały asortyment powinien posiadać dokumenty stwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Polski
5.3. Zamówienie podzielono na 4 zestawy (części). Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zestawy. W ramach zestawu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w ramach zestawu będzie skutkowało odrzuceniem oferty
5.4.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia w opakowaniach zawierających inną ilość przedmiotu zamówienia niż sugerowana w tabelach formularzy cenowych, z jednoczesnym przeliczeniem ilości.
5.5. Przedmiot zamówienia ma być dopuszczony do obrotu i używania na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 poz. 974) oraz wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych oraz posiadać w dniu dostawy termin ważności nie krótszy niż 9 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 460243,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu laboratoryjnego, testów, odczynników. Miejscem dostawy jest laboratorium mikrobiologiczne szpitala w Łęcznej
ul. Krasnystawska 52. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 (formularz cenowy) i podzielony na 4 zestawy. Kod wg CPV:
Zestaw nr 1,Testy; kod wg CPV: 33141625 - 7 Zestawy diagnostyczne
Zestaw nr 2, Akcesoria laboratoryjne; kod wg CPV: 38437000-7; Pipety i akcesoria laboratoryjne
Zestaw nr 3, Akcesoria laboratoryjne kod wg CPV: 38437000-7; Pipety i akcesoria laboratoryjne
Zestaw nr 4, Odczynniki i środki kontrastowe kod wg CPV: 33696000 - Odczynniki i środki kontrastowe
5.2. Cały asortyment powinien posiadać dokumenty stwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Polski
5.3. Zamówienie podzielono na 4 zestawy (części). Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zestawy. W ramach zestawu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w ramach zestawu będzie skutkowało odrzuceniem oferty
5.4.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia w opakowaniach zawierających inną ilość przedmiotu zamówienia niż sugerowana w tabelach formularzy cenowych, z jednoczesnym przeliczeniem ilości.
5.5. Przedmiot zamówienia ma być dopuszczony do obrotu i używania na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 poz. 974) oraz wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych oraz posiadać w dniu dostawy termin ważności nie krótszy niż 9 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 192028,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu laboratoryjnego, testów, odczynników. Miejscem dostawy jest laboratorium mikrobiologiczne szpitala w Łęcznej
ul. Krasnystawska 52. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 (formularz cenowy) i podzielony na 4 zestawy. Kod wg CPV:
Zestaw nr 1,Testy; kod wg CPV: 33141625 - 7 Zestawy diagnostyczne
Zestaw nr 2, Akcesoria laboratoryjne; kod wg CPV: 38437000-7; Pipety i akcesoria laboratoryjne
Zestaw nr 3, Akcesoria laboratoryjne kod wg CPV: 38437000-7; Pipety i akcesoria laboratoryjne
Zestaw nr 4, Odczynniki i środki kontrastowe kod wg CPV: 33696000 - 5Odczynniki i środki kontrastowe
5.2. Cały asortyment powinien posiadać dokumenty stwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Polski
5.3. Zamówienie podzielono na 4 zestawy (części). Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zestawy. W ramach zestawu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w ramach zestawu będzie skutkowało odrzuceniem oferty
5.4.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia w opakowaniach zawierających inną ilość przedmiotu zamówienia niż sugerowana w tabelach formularzy cenowych, z jednoczesnym przeliczeniem ilości.
5.5. Przedmiot zamówienia ma być dopuszczony do obrotu i używania na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 poz. 974) oraz wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych oraz posiadać w dniu dostawy termin ważności nie krótszy niż 9 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.5.5.) Wartość części: 14811,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34864,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35175,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35175,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946 23 60 625

7.3.3) Ulica: Ul. Vetterów 5

7.3.4) Miejscowość: 20-277 Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35175,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497090,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497090,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497090,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SARSTEDT Sp. z o. o. Blizne Łaszczyńskiego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 787-00-01-085

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 25

7.3.4) Miejscowość: Stare Babice

7.3.5) Kod pocztowy: 05-082

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497090,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186898,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186898,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186898,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medlab Products Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-000-30-55

7.3.3) Ulica: ul. Gałczyńskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186898,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20767,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20767,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20767,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOLASA SP.J. AQUA-MED. ZPAM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725 00 14 461

7.3.3) Ulica: TARGOA 55

7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ

7.3.5) Kod pocztowy: 90-323

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20767,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.