Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376351/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00382394/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO TESTÓW, ODCZYNNIKÓW DLA SPZOZ W ŁĘCZNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431218969
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krasnystawska 52
1.5.2.) Miejscowość: Łęczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital.leczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.leczna.pl/bip/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-452c3941-2960-11ef-a458-c2a7c3d67e031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO TESTÓW, ODCZYNNIKÓW DLA SPZOZ W ŁĘCZNEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-452c3941-2960-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462663
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051292/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa sprzętu laboratoryjnego testów, odczynników
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376351
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ-DZ/15/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu laboratoryjnego, testów, odczynników. Miejscem dostawy jest laboratorium mikrobiologiczne szpitala w Łęcznejul. Krasnystawska 52. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 (formularz cenowy) i podzielony na 4 zestawy. Kod wg CPV:
Zestaw nr 1,Testy; kod wg CPV: 33141625 - 7 Zestawy diagnostyczne
Zestaw nr 2, Akcesoria laboratoryjne; kod wg CPV: CPV: 38437000-7; Pipety i akcesoria laboratoryjne
Zestaw nr 3, Akcesoria laboratoryjne kod wg CPV: CPV: 38437000-7; Pipety i akcesoria laboratoryjne
Zestaw nr 4, Odczynniki i środki kontrastowe kod wg CPV: 33696000 - Odczynniki i środki kontrastowe
5.2. Cały asortyment powinien posiadać dokumenty stwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Polski
5.3. Zamówienie podzielono na 4 zestawy (części). Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zestawy. W ramach zestawu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w ramach zestawu będzie skutkowało odrzuceniem oferty
5.4.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia w opakowaniach zawierających inną ilość przedmiotu zamówienia niż sugerowana w tabelach formularzy cenowych, z jednoczesnym przeliczeniem ilości.
5.5. Przedmiot zamówienia ma być dopuszczony do obrotu i używania na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 poz. 974) oraz wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych oraz posiadać w dniu dostawy termin ważności nie krótszy niż 9 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 52960,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu laboratoryjnego, testów, odczynników. Miejscem dostawy jest laboratorium mikrobiologiczne szpitala w Łęcznejul. Krasnystawska 52. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 (formularz cenowy) i podzielony na 4 zestawy. Kod wg CPV:
Zestaw nr 1,Testy; kod wg CPV: 33141625 - 7 Zestawy diagnostyczne
Zestaw nr 2, Akcesoria laboratoryjne; kod wg CPV: 38437000-7; Pipety i akcesoria laboratoryjne
Zestaw nr 3, Akcesoria laboratoryjne kod wg CPV: 38437000-7; Pipety i akcesoria laboratoryjne
Zestaw nr 4, Odczynniki i środki kontrastowe kod wg CPV: 33696000 - Odczynniki i środki kontrastowe
5.2. Cały asortyment powinien posiadać dokumenty stwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Polski
5.3. Zamówienie podzielono na 4 zestawy (części). Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zestawy. W ramach zestawu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w ramach zestawu będzie skutkowało odrzuceniem oferty
5.4.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia w opakowaniach zawierających inną ilość przedmiotu zamówienia niż sugerowana w tabelach formularzy cenowych, z jednoczesnym przeliczeniem ilości.
5.5. Przedmiot zamówienia ma być dopuszczony do obrotu i używania na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 poz. 974) oraz wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych oraz posiadać w dniu dostawy termin ważności nie krótszy niż 9 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 460243,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu laboratoryjnego, testów, odczynników. Miejscem dostawy jest laboratorium mikrobiologiczne szpitala w Łęcznejul. Krasnystawska 52. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 (formularz cenowy) i podzielony na 4 zestawy. Kod wg CPV:
Zestaw nr 1,Testy; kod wg CPV: 33141625 - 7 Zestawy diagnostyczne
Zestaw nr 2, Akcesoria laboratoryjne; kod wg CPV: 38437000-7; Pipety i akcesoria laboratoryjne
Zestaw nr 3, Akcesoria laboratoryjne kod wg CPV: 38437000-7; Pipety i akcesoria laboratoryjne
Zestaw nr 4, Odczynniki i środki kontrastowe kod wg CPV: 33696000 - Odczynniki i środki kontrastowe
5.2. Cały asortyment powinien posiadać dokumenty stwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Polski
5.3. Zamówienie podzielono na 4 zestawy (części). Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zestawy. W ramach zestawu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w ramach zestawu będzie skutkowało odrzuceniem oferty
5.4.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia w opakowaniach zawierających inną ilość przedmiotu zamówienia niż sugerowana w tabelach formularzy cenowych, z jednoczesnym przeliczeniem ilości.
5.5. Przedmiot zamówienia ma być dopuszczony do obrotu i używania na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 poz. 974) oraz wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych oraz posiadać w dniu dostawy termin ważności nie krótszy niż 9 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 192028,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu laboratoryjnego, testów, odczynników. Miejscem dostawy jest laboratorium mikrobiologiczne szpitala w Łęcznejul. Krasnystawska 52. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 (formularz cenowy) i podzielony na 4 zestawy. Kod wg CPV:
Zestaw nr 1,Testy; kod wg CPV: 33141625 - 7 Zestawy diagnostyczne
Zestaw nr 2, Akcesoria laboratoryjne; kod wg CPV: 38437000-7; Pipety i akcesoria laboratoryjne
Zestaw nr 3, Akcesoria laboratoryjne kod wg CPV: 38437000-7; Pipety i akcesoria laboratoryjne
Zestaw nr 4, Odczynniki i środki kontrastowe kod wg CPV: 33696000 - 5Odczynniki i środki kontrastowe
5.2. Cały asortyment powinien posiadać dokumenty stwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Polski
5.3. Zamówienie podzielono na 4 zestawy (części). Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zestawy. W ramach zestawu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w ramach zestawu będzie skutkowało odrzuceniem oferty
5.4.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia w opakowaniach zawierających inną ilość przedmiotu zamówienia niż sugerowana w tabelach formularzy cenowych, z jednoczesnym przeliczeniem ilości.
5.5. Przedmiot zamówienia ma być dopuszczony do obrotu i używania na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 poz. 974) oraz wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych oraz posiadać w dniu dostawy termin ważności nie krótszy niż 9 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.5.5.) Wartość części: 14811,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34864,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35175,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35175,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946 23 60 625
7.3.3) Ulica: Ul. Vetterów 5
7.3.4) Miejscowość: 20-277 Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35175,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497090,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497090,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497090,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SARSTEDT Sp. z o. o. Blizne Łaszczyńskiego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 787-00-01-085
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 25
7.3.4) Miejscowość: Stare Babice
7.3.5) Kod pocztowy: 05-082
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497090,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186898,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186898,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186898,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medlab Products Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-000-30-55
7.3.3) Ulica: ul. Gałczyńskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186898,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20767,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20767,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20767,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOLASA SP.J. AQUA-MED. ZPAM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 725 00 14 461
7.3.3) Ulica: TARGOA 55
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 90-323
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20767,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- Szkolenia dla nauczycieli w ramach projektu Młodzi Profesjonaliści
- "Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach projektu Młodzi Profesjonaliści"
- "Przebudowa drogi powiatowej 1714L w msc. Piaseczno"
- Budowa budynku wielorodzinnego w gm. Wysokie, miejscowość Nowy Dwór - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Budowa dwóch mostów pieszo-rowerowych nad rzeką Wieprz oraz rzeką Świnka w Łęcznej
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów multiplex PCR do diagnostyki genetycznej zakażeń na panelach syndromicznych wykrywających wirusy, bakterie, mechanizmy oporności i grzyby ... w podziale na 14 części
- Dostawa artykułów laboratoryjnych.
- Sukcesywna dostawa testu ELISA do oznaczania chromograniny A wraz z dzierżawą czytnika i inkubatora mikropłytek na okres 36 miesięcy
- Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego, 11/ZP/2025
- Dostawa środków kontrastowych dla potrzeb Pracowni Tomografii Komputerowej i Rezonansu Magnetycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Sukcesywna dostawa testów diagnostycznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
więcej: Zestawy diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.