eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynekDostawa lamp przeznaczonych do oświetlenia ekspozycji muzealnych znajdujących się w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku



Ogłoszenie z dnia 2023-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa lamp przeznaczonych do oświetlenia ekspozycji muzealnych znajdujących się w Muzeum Budownictwa Ludowego – Parku Etnograficznym w Olsztynku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Budownictwa Ludowego – Park Etnograficzny w Olsztynku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989878

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 23

1.5.2.) Miejscowość: Olsztynek

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-015

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: (89) 519 21 64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeumolsztynek.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumolsztynek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae0a4f6a-579c-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa lamp przeznaczonych do oświetlenia ekspozycji muzealnych znajdujących się w Muzeum Budownictwa Ludowego – Parku Etnograficznym w Olsztynku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae0a4f6a-579c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462667

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00073927/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa systemu oświetlenia ekspozycji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405144

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MBL.KL.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 155000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż oraz dostawę 168 szt. lamp wchodzących w skład systemu oświetlenia ekspozycji (obiektów) muzealnych zamawiającego, o następujących parametrach:
1) źródło światła LED,
2) strumień świetlny min. 1200 lm,
3) temperatura barwowa CCT 2700 K lub 3000 K,
4) wskaźnik oddawania barw Ra/CRI > 80,
5) rozsył kątowy strumienia światła:
a) w przypadku 110 szt. lamp – w zakresie od 40° do 60°,
b) w przypadku 58 szt. lamp – w zakresie od 20° do 30°,
6) możliwość regulacji kąta obrotu oprawy,
7) I klasa ochronności,
8) stopień szczelności min. IP66,
9) technologia wykonania bez transformatora, podłączenie bezpośrednio do 220-240 V AC,
10) oprawy do montażu na podłożu normalnie palnym,
11) lampy bez funkcji zoom (zmiennego strumienia światła).
2. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie przez wykonawcę przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu i transportu. Dostarczenie lamp obejmuje także ich wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez zamawiającego. Koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania oraz ubezpieczenia na czas przewozu ponosi wykonawca.
3. Wykonawca dostarczy lampy w dniach pracy zamawiającego.
4. Dostarczone lampy muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, sprawne technicznie, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 r., dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ. Wymagany termin gwarancji na dostarczone lampy wynosi 2 lata.
5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy oraz obowiązującymi przepisami, a także z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31521000-4 - Lampy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134904,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202093,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134904,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRONIEK Patryk Proniewicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471610067

7.3.3) Ulica: Warszawska 7a

7.3.4) Miejscowość: Gołdap

7.3.5) Kod pocztowy: 19-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134904,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.