eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KorfantówModernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów



Ogłoszenie z dnia 2024-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Korfantów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 4

1.5.2.) Miejscowość: Korfantów

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-317

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 4343 820

1.5.8.) Numer faksu: 77 4343 817

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@korfantow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.korfantow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f21eb7c-288b-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f21eb7c-288b-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462671

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040187/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365974

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IKI.IV.271.2.2024.ISz

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów” – Część I.
 „Wdrożenie e-usług wraz z osprzętem i systemem do zdalnego odczytu wodomierzy w miejscowościach gminy Korfantów”
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

1. Usługa będzie realizowana w następujących 24 miejscowościach zasilanych z sieci wodociągowej Gminy Korfantów tj. Korfantów, Gryżów, Ścinawa Mała, Ścinawa Nyska, Węża, Jegielnica, Przydroże Małe, Pleśnica, Przydroże Wielkie, Rączka, Puszyna, Stara Jamka, Piechocice, Rzymkowice, Przechód, Borek, Kuźnica Ligocka, Włostowa, Niesiebędowice, Myszowice, Kuropas, Wielkie Łąki, Rynarcice, Włodary. Szczegółowe dane dotyczące odbiorców usług wodociągowych objętych usługą wymiany wodomierzy WYKONAWCA uzyska w ZGKiM.
Poszczególne elementy zamówienia należy realizować w uzgodnieniu oraz pod nadzorem Administratora sieci tj. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie ul. Powstańców Śląskich 8, 48-317 Korfantów – w skrócie ZGKiM. Godziny pracy należy uzgodnić i dostosować do wskazań i wymagań właścicieli nieruchomości oraz ZGKiM.
W dniu podpisania umowy ZAMAWIAJĄCY przekaże WYKONAWCY dane do kontaktu oraz osoby upoważnione z ramienia ZGKiM do współdziałania w zakresie realizacji zamówienia.
2. W ramach realizacji zamówienia WYKONAWCA będzie zobowiązany wykonać m.in. :
1) usługę wymiany wodomierzy wraz z montażem nakładek do radiowego odczytu na tych wodomierzach w ilości 2194 szt.;
2) usługę montażu nakładek radiowych na zainstalowanych wodomierzach (nie podlegających wymianie) DN 15-20 mm w ilości 272 szt.;
3) dostawę wodomierzy DN 15 mm w ilości 414 szt., w tym 10 szt. wodomierzy bez montażu zostanie przekazane do ZGKiM;
4) dostawę wodomierzy DN 20 mm w ilości 1780 szt., w tym 39 szt. wodomierzy bez montażu zostanie przekazane do ZGKiM;
5) dostawę wodomierzy DN 25 mm w ilości 51 szt., w tym 2 szt. wodomierzy bez montażu zostanie przekazane do ZGKiM;
6) dostawę nakładek radiowych na wodomierze DN 15- 20 mm w ilości 2466 szt. w tym
49 szt. bez montażu zostanie przekazane do ZGKiM;
7) dostawę nakładek radiowych do studni wodomierzowych na wodomierze DN 15- 20 mm w ilości 51 szt. w tym 2 szt. bez montażu zostanie przekazane do ZGKiM;
8) dostawę zestawu do odczytu modułów radiowych w ilości 2 kpl.;
9) dostawę zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilości 1 kpl.;
10) opracowanie, wdrożenie, uruchomienie systemu oraz oprogramowania do zdalnego odczytu danych, oprogramowania bilingowego, jego instalacje, przeniesienie bazy danych odbiorców usług wod-kan, a także szkolenie pracowników ZGKiM;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 8.1. Opis przedmiot zamówienia CZĘŚCI I do SWZ oraz projekcie umowy.

• Termin płatności faktury: 30 dni od dnia otrzymania faktury i dokumentów rozliczeniowych.
• Dopuszcza się realizację rozliczeń częściowych nie częściej niż raz w miesiącu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38421100-3 - Wodomierze

32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych

32270000-6 - Cyfrowa aparatura nadawcza

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 769217,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów” – Część II.
 „Przebudowa drogi obok boiska w Przechodzie, w kierunku posesji nr 4 wraz z oświetleniem”;
 „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Przechód, Przysiółek Kozówka”
 „Modernizacja dróg w miejscowości Przechód (przysiółek Podgórze i przysiółek Smolarnia)”
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

1. Na przedmiot niniejszej części zamówienia składa się wykonanie zadań pn.:
1.1. „Przebudowa drogi obok boiska w Przechodzie, w kierunku posesji nr 4 wraz z oświetleniem” w zakresie obejmującym m.in.:
 roboty rozbiórkowe nawierzchni betonowych na pow. ok. 168m²,
 roboty rozbiórkowe krawężników o dł. ok 20m i nawierzchni z kostki betonowej na pow. ok. 18m²
 wykonanie korytowania wraz z podbudową na łącznym odcinku o długości 960,0mb
 wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W gr. 6cm
 skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową
 wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 4cm
 ułożenie krawężników najazdowych betonowych 15x22X100 gr. 8cm o dł. ok 176mb
 ułożenie obrzeży betonowych na ławie betonowej o dł. ok 22mb
 wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej koloru czarnego gr. 8 cm na pow. ok 26m²
 przełożenie istniejącej nawierzchni zjazdów betonowych gr 8cm (regulacja wysokościowa)
 wykonanie linii kablowej oświetlenia ulicznego nn 0,4kv wraz z posadowieniem 26
słupów oświetleniowych wyposażonych w oprawy typu LED
 regulacja zaworów wodociągowych -
 zabezpieczenie styku nowej nawierzchni drogi z istniejącą nawierzchnią asfaltową taśmą uszczelniającą
 przesunięcie istniejącego ogrodzenia metalowego z furtką w nową lokalizację dz. nr 438
 przesunięcie istniejącego ogrodzenia metalowego z furtką w nowa lokalizację – dz. nr 437
 przesadzenie istniejącej zieleni przy dz. nr 438,437 po przesunięciu ogrodzenia
 wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami z rur PP Ø 400 na odcinku o dł. 16mb
 wykonanie przyczółków z kostki kamiennej nieregularnej 9/11
 wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o gr. 10cm po zagęszczeniu
 wykonanie humusowania, plantowania
 montaż oznakowania drogowego
 włączenie do drogi powiatowej

1.2. „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Przechód, Przysiółek Kozówka” (dł. ok. 250m, szer. 3,0 m) w zakresie obejmującym m.in.:
 frezowanie nawierzchni bitumicznej,
 wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno - bitumicznej jako warstwa
wyrównawcza o gr. 3cm;
 wykonanie podbudowy z mieszanki kamiennej 0/63 gr. 25cm pod poszerzenia konstrukcji jezdni
 wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – bitumicznej jako warstwa wiążąca gr. 5cm
 wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno - bitumicznej warstwa ścieralna o gr.4cm;
 wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 o gr. 15cm
 wykonanie drenażu w poboczu drogi z włączeniem do istniejącej studni chłonnej

1.3. „Modernizacja dróg w miejscowości Przechód (przysiółek Podgórze i przysiółek Smolarnia)” (dł. ok. 1000 m oraz 840 m, szer. 4,0-5,5m) w zakresie obejmującym m.in.:
 roboty remontowe – wykonanie frezowania nawierzchni bitumicznych
 wykonanie warstwy wiążącej jako warstwa wyrównawczej z betonu asfaltowego gr. 3cm
 wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm
 skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogi
 uzupełnienie pobocza kruszywem łamanym 0/31,5

Miejsce realizacji:
Miejscowość: Przechód (droga obok boiska w kierunku posesji nr 4)
dz. nr 498, 392, 390, 490/1, 465, 403, 446, 994, 978, 979, 497, 492 491/1, 396, 397, 436, 490/2

Miejscowość: Przechód przysiółek Kozówka
dz. nr 993, 994
Miejscowość: Przechód przysiółek Podgórze i Smolarnia
dz. nr 984, 983, 987, 988

Szczegółowy zakres rzeczowy określony został w SWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWIOR oraz wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 2228236,81 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów” – Część III.
 „Przebudowa dróg w Korfantowie odcinek ul. Długiej oraz odcinek drogi od ul. Długiej do Ogrodowej”;
 „Przebudowa dróg ul. Działkowej i Kwiatowej w Korfantów”;
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

1. Na przedmiot niniejszej części zamówienia składa się wykonanie zadań pn.:
1.1. „Przebudowa dróg w Korfantowie odcinek ul. Długiej oraz odcinek drogi od ul. Długiej do Ogrodowej” (dł. ok. 277 m, szer. 3,5-6,0m) w zakresie obejmującym m.in.:
 wykonanie korytowania wraz z podbudową na łącznym odcinku o długości 277,0mb
 wykonanie nawierzchni drogi z kostki betonowej koloru szarego i czarnego gr. 8 cm, (kostka brukowa koloru czarnego układana wzdłuż krawędzi jezdni po obu stronach, pasy o szerokości 40cm),
 wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej koloru szarego i czarnego gr. 8cm (kostka brukowa koloru czarnego układana wzdłuż krawędzi chodnika, pasy o szerokości 20cm),
 wykonanie wjazdów na posesję z kostki betonowej koloru czarnego gr. 8cm
 ułożenie krawężników najazdowych betonowych 15x22X100
 ułożenie krawężników drogowych 15x30x100
 ułożenie obrzeży betonowych 8x30x100
 wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej SN8 DN 160
 wykonanie wpustów ulicznych Ø500 z osadnikiem bez syfony – 12szt.
 regulacja zaworów wodociągowych
 montaż oznakowania drogowego

1.2. „Przebudowa dróg ul. Działkowej i Kwiatowej w Korfantów” (dł. ok. 182 m, szer. 3,5m) w zakresie obejmującym m.in.:
 wykonanie korytowania wraz z podbudową na łącznym odcinku o długości 182mb
 wykonanie warstwy odsączającej z pospółki gr 20cm po zagęszczeniu
 wykonanie nawierzchni drogi z kostki betonowej koloru szarego i czarnego gr. 8 cm, (kostka brukowa koloru czarnego układana wzdłuż krawędzi jezdni po obu stronach, pasy o szerokości 40cm),
 ułożenie krawężników najazdowych betonowych 15x22X100
 wykonanie wjazdów o nawierzchni z kruszywa łamanego
 wykonanie linii kablowej oświetlenia ulicznego nn 0,23kv wraz z posadowieniem 6 słupów oświetleniowych wyposażonych w oprawy typu LED
 regulacja zaworów wodociągowych
 włączenie do drogi powiatowej

Miejsce realizacji:
Miejscowość: Korfantów odcinek ul. Długiej oraz odcinek drogi od ul. Długiej do Ogrodowej
dz. nr 591/30, 642/1, 642/2
Miejscowość: Korfantów ul. Działkowa i Kwiatowa
dz. nr 597, 637, 331/2

Szczegółowy zakres rzeczowy określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWIOR oraz SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 1053510,85 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów” – Część IV.
 „Przebudowa drogi w miejscowości Stara Jamka w kierunku posesji 64”;
 „Przebudowa nawierzchni drogi w miejscowości Rzymkowice w kierunku posesji nr 106a”;
 „Przebudowa nawierzchni drogi w miejscowości Rzymkowice w kierunku posesji nr 54”;
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych

1. Na przedmiot niniejszej części zamówienia składa się wykonanie zadań pn.:
1.1. „Przebudowa drogi w miejscowości Stara Jamka w kierunku posesji 64” (dł. ok. 182 m, szer. 3,5-6,5m oraz dł. ok 30 m i szer. 1,9-3,5m) w zakresie obejmującym m.in.:
 wykonanie korytowania wraz z podbudową na łącznym odcinku o długości 212mb
 wykonanie nawierzchni drogi z kostki betonowej brukowej koloru szarego i czarnego gr. 8 cm, (kostka brukowa koloru czarnego układana wzdłuż krawędzi jezdni po obu stronach, pasy o szerokości 40cm
 poszerzenie nawierzchni drogi wewnętrznej dz.nr 317 z kostki betonowej brukowej koloru szarego gr 8cm z szerokości 1,9m na 3,5m (zaznaczone na załączniku nr 1)
 wykonanie nawierzchni wjazdów i mijanki z kostki betonowej brukowej koloru czarnego gr 8cm
 ułożenie krawężników najazdowych betonowych 15x22X100
 remont istniejących przepustów,
 wykonanie przyczółków z kostki 9/11, kostka nieregularna
 demontaż przepustu
 odtworzenie i profilowanie rowu
 montaż oznakowania drogowego
 włączenie do drogi wojewódzkiej Nr 407

1.2. „Przebudowa nawierzchni drogi w miejscowości Rzymkowice w kierunku posesji nr 106a” (dł. ok. 151 m, szer. 3,5m) w zakresie obejmującym m.in.:
 wykonanie korytowania wraz z podbudową na łącznym odcinku o długości 151mb
 wykonanie nawierzchni drogi z kostki betonowej brukowej koloru szarego i czarnego gr. 8 cm, (kostka brukowa koloru czarnego układana wzdłuż krawędzi jezdni po obu stronach, pasy o szerokości 40cm),
 ułożenie oporników betonowych o dł. ok 30mb
 ułożenie nawierzchni z kostki betonowej brukowej koloru czarnego gr 8 cm (miejsce za opornikiem betonowym)
 ułożenie krawężników najazdowych betonowych 15x22X100 o długości ok 333mb
 remont istniejących przepustów
 ułożenie ścieku prefabrykowanego przejazdowego 40x50x15 na ławie betonowej
 wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej 9/11, kostka nieregularna, wzmocnienie skarpy
 regulacja zaworów wodociągowych- 2szt.
 włączenie do drogi powiatowej

1.3. „Przebudowa nawierzchni drogi w miejscowości Rzymkowice w kierunku posesji nr 54” (dł. ok. 84 m, szer. 3,5m) w zakresie obejmującym m.in.:
 roboty rozbiórkowe krawężników i nawierzchni z kostki betonowej (przełożenie nawierzchnia przystanku autobusowego)
 wykonanie korytowania wraz z podbudową na łącznym odcinku o długości 88mb
 wykonanie nawierzchni drogi z kostki betonowej brukowej koloru szarego i czarnego gr. 8 cm, (kostka brukowa koloru czarnego układana wzdłuż krawędzi jezdni po obu stronach, pasy o szerokości 40cm),
 wykonanie wjazdów z kruszywa łamanego 0-31.5mm gr. 20 cm/ docelowo 30cm
 ułożenie krawężników najazdowych betonowych 15x22x100
 wykonanie wjazdów o nawierzchni tłuczniowej
 regulacja zaworów wodociągowych- 2szt.
 plantowanie i humusowanie poboczy
 montaż oznakowania drogowego
 włączenie do drogi powiatowej

Miejsce realizacji:
Miejscowość: Rzymkowice w kierunku posesji nr 106a
dz. nr 2074, 2187

Miejscowość: Rzymkowice w kierunku posesji nr 54
dz. nr 2166, 2165, 2187
Miejscowość: Stara Jamka w kierunku posesji nr 64
dz. nr 672, 671, 317

Szczegółowy zakres rzeczowy określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWIOR oraz SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 882905,19 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. Opis przedmiotu zamówienia:
„Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów” – Część V.
 „Przebudowa nawierzchni drogi ul. Polnej w Ścinawie Małej”;
 „Przebudowa nawierzchni odcinka drogi pieszej od ul. Tylnej w kierunku szkoły w Ścinawie Małej”;
 „Przebudowa drogi w miejscowości Węża”.
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

1. Na przedmiot niniejszej części zamówienia składa się wykonanie zadań pn.:
1.1. „Przebudowa nawierzchni drogi ul. Polnej w Ścinawie Małej” (dł. ok. 264 m, szer. 4,0-5,4m) w zakresie obejmującym m.in.:
 frezowanie nawierzchni bitumicznej,
 wykonanie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego warstwa wyrównawcza gr. 4 cm,
 wykonanie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego warstwa ścieralna gr. 4cm,
 skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogi
 rozebranie krawężników betonowych na ławach betonowych z oporem, chodnika z kostki betonowej brukowej
 ułożenie krawężników betonowych najazdowych 15x22x100,
 demontaż studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu
 wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej PVC-U SDR34 SN8 wraz z wpustami ulicznymi betonowymi Ø500 z osadnikiem bez syfonu – 10szt.
 regulacja zaworów wodociągowych – 12szt.
 humusowanie i plantowanie pobocza
 wykonanie pobocza z kruszywa łamanego
 zabezpieczenie styku nowej nawierzchni drogi z istniejącą nawierzchnią asfaltową taśmą uszczelniającą
 włączenie do drogi powiatowej

1.2. „Przebudowa nawierzchni odcinka drogi pieszej od ul. Tylnej w kierunku szkoły w Ścinawie Małej” (dł. ok. 62 m, szer. 1,80m) w zakresie obejmującym m.in.:
 rozebranie nawierzchni ciągu pieszego
 wykonanie korytowania wraz z podbudową na łącznym odcinku o długości ok 62mb,
 wykonanie nawierzchni ciągu pieszego z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8 cm,
 wykonanie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego warstwa ścieralna gr. 4cm,
 rozebranie krawężników betonowych na ławach betonowych z oporem,
 ułożenie obrzeży betonowych 8x30x100,
 wykonanie opaski z otoczaków ułożonych na podsypce cementowo – piaskowej z
 wypełnieniem spoin betonem
 rozebranie istniejącego muru oporowego,
 wykonanie muru oporowego z prefabrykowanych żelbetowych ścian oporowych.


1.3. „Przebudowa drogi w miejscowości Węża” (dł. ok. 198 m, szer. 3,5-5,0m) w zakresie obejmującym m.in.:
 wykonanie korytowania wraz z podbudową na łącznym odcinku o długości ok 198mb,
 wykonanie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego warstwa wiążąca gr. 5 cm,
 wykonanie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego warstwa ścieralna gr. 4cm,
 rozebranie krawężników betonowych na ławach betonowych z oporem,
 ułożenie krawężników betonowych najazdowych 15x22x100 wyniesionych 3cm,
 ułożenie krawężników drogowych betonowych 15x22X100 wyniesionych 10cm,
 wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej SN8 DN200 wraz z wpustami ulicznymi betonowymi Ø500 z osadnikiem bez syfonu – 3szt.
 regulacja zaworów wodociągowych szt. 10
 wykonanie oznakowania pionowego
 zabezpieczenie styku nowej nawierzchni z istniejącą nawierzchnia taśmą uszczelniająca
 włączenie do drogi powiatowej

Miejsce realizacji:

Miejscowość: Ścinawa Mała ul. Polna
dz. nr 594, 593, 671

Miejscowość: Ścinawa Mała od ul. Tylnej w kierunku szkoły Ścinawie Małej
dz. nr 635/2

Miejscowość: Węża
dz. nr 483/2, 482, 483/1, 296/1, 296/4

Szczegółowy zakres rzeczowy określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWIOR oraz SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 818914,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1197713,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1197713,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1197713,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY „REM KĘPNO” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 619-18-37-627

7.3.3) Ulica: ul. Bukowa 4

7.3.4) Miejscowość: Łęka Opatowska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-645

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1197713,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2287517,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2674582,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2287517,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABC-BUDOWA ROBERT MACHNIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 949-18-43-763

7.3.3) Ulica: ul. Solskiego Ludwika 38/1

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-564

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2287517,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1134596,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1299152,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1134596,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-BUD NYSA HENRYK PLEŚNIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 753-12-58-522

7.3.3) Ulica: ul. Lwowska 2

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-304

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1134596,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 860650,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1119021,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 860650,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S.A.M. Marcin Balcarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 991-02-91-766

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 19

7.3.4) Miejscowość: Polska Nowa Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 46-070

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 860650,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1067078,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1267825,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1067078,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT TOWAROWY RYSZARD BIELA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 753-11-30-259

7.3.3) Ulica: ul. Grodkowska 1

7.3.4) Miejscowość: Sidzina

7.3.5) Kod pocztowy: 48-320

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1067078,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.