Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00365974/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
- 2024/BZP 00384297/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Korfantów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 4
1.5.2.) Miejscowość: Korfantów
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-317
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4343 820
1.5.8.) Numer faksu: 77 4343 817
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@korfantow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.korfantow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f21eb7c-288b-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f21eb7c-288b-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040187/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365974
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKI.IV.271.2.2024.ISz
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów” – Część I. „Wdrożenie e-usług wraz z osprzętem i systemem do zdalnego odczytu wodomierzy w miejscowościach gminy Korfantów”
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
1. Usługa będzie realizowana w następujących 24 miejscowościach zasilanych z sieci wodociągowej Gminy Korfantów tj. Korfantów, Gryżów, Ścinawa Mała, Ścinawa Nyska, Węża, Jegielnica, Przydroże Małe, Pleśnica, Przydroże Wielkie, Rączka, Puszyna, Stara Jamka, Piechocice, Rzymkowice, Przechód, Borek, Kuźnica Ligocka, Włostowa, Niesiebędowice, Myszowice, Kuropas, Wielkie Łąki, Rynarcice, Włodary. Szczegółowe dane dotyczące odbiorców usług wodociągowych objętych usługą wymiany wodomierzy WYKONAWCA uzyska w ZGKiM.
Poszczególne elementy zamówienia należy realizować w uzgodnieniu oraz pod nadzorem Administratora sieci tj. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie ul. Powstańców Śląskich 8, 48-317 Korfantów – w skrócie ZGKiM. Godziny pracy należy uzgodnić i dostosować do wskazań i wymagań właścicieli nieruchomości oraz ZGKiM.
W dniu podpisania umowy ZAMAWIAJĄCY przekaże WYKONAWCY dane do kontaktu oraz osoby upoważnione z ramienia ZGKiM do współdziałania w zakresie realizacji zamówienia.
2. W ramach realizacji zamówienia WYKONAWCA będzie zobowiązany wykonać m.in. :
1) usługę wymiany wodomierzy wraz z montażem nakładek do radiowego odczytu na tych wodomierzach w ilości 2194 szt.;
2) usługę montażu nakładek radiowych na zainstalowanych wodomierzach (nie podlegających wymianie) DN 15-20 mm w ilości 272 szt.;
3) dostawę wodomierzy DN 15 mm w ilości 414 szt., w tym 10 szt. wodomierzy bez montażu zostanie przekazane do ZGKiM;
4) dostawę wodomierzy DN 20 mm w ilości 1780 szt., w tym 39 szt. wodomierzy bez montażu zostanie przekazane do ZGKiM;
5) dostawę wodomierzy DN 25 mm w ilości 51 szt., w tym 2 szt. wodomierzy bez montażu zostanie przekazane do ZGKiM;
6) dostawę nakładek radiowych na wodomierze DN 15- 20 mm w ilości 2466 szt. w tym
49 szt. bez montażu zostanie przekazane do ZGKiM;
7) dostawę nakładek radiowych do studni wodomierzowych na wodomierze DN 15- 20 mm w ilości 51 szt. w tym 2 szt. bez montażu zostanie przekazane do ZGKiM;
8) dostawę zestawu do odczytu modułów radiowych w ilości 2 kpl.;
9) dostawę zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ilości 1 kpl.;
10) opracowanie, wdrożenie, uruchomienie systemu oraz oprogramowania do zdalnego odczytu danych, oprogramowania bilingowego, jego instalacje, przeniesienie bazy danych odbiorców usług wod-kan, a także szkolenie pracowników ZGKiM;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 8.1. Opis przedmiot zamówienia CZĘŚCI I do SWZ oraz projekcie umowy.
• Termin płatności faktury: 30 dni od dnia otrzymania faktury i dokumentów rozliczeniowych.
• Dopuszcza się realizację rozliczeń częściowych nie częściej niż raz w miesiącu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38421100-3 - Wodomierze
32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych
32270000-6 - Cyfrowa aparatura nadawcza
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 769217,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów” – Część II. „Przebudowa drogi obok boiska w Przechodzie, w kierunku posesji nr 4 wraz z oświetleniem”;
„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Przechód, Przysiółek Kozówka”
„Modernizacja dróg w miejscowości Przechód (przysiółek Podgórze i przysiółek Smolarnia)”
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
1. Na przedmiot niniejszej części zamówienia składa się wykonanie zadań pn.:
1.1. „Przebudowa drogi obok boiska w Przechodzie, w kierunku posesji nr 4 wraz z oświetleniem” w zakresie obejmującym m.in.:
roboty rozbiórkowe nawierzchni betonowych na pow. ok. 168m²,
roboty rozbiórkowe krawężników o dł. ok 20m i nawierzchni z kostki betonowej na pow. ok. 18m²
wykonanie korytowania wraz z podbudową na łącznym odcinku o długości 960,0mb
wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W gr. 6cm
skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową
wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 4cm
ułożenie krawężników najazdowych betonowych 15x22X100 gr. 8cm o dł. ok 176mb
ułożenie obrzeży betonowych na ławie betonowej o dł. ok 22mb
wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej koloru czarnego gr. 8 cm na pow. ok 26m²
przełożenie istniejącej nawierzchni zjazdów betonowych gr 8cm (regulacja wysokościowa)
wykonanie linii kablowej oświetlenia ulicznego nn 0,4kv wraz z posadowieniem 26
słupów oświetleniowych wyposażonych w oprawy typu LED
regulacja zaworów wodociągowych -
zabezpieczenie styku nowej nawierzchni drogi z istniejącą nawierzchnią asfaltową taśmą uszczelniającą
przesunięcie istniejącego ogrodzenia metalowego z furtką w nową lokalizację dz. nr 438
przesunięcie istniejącego ogrodzenia metalowego z furtką w nowa lokalizację – dz. nr 437
przesadzenie istniejącej zieleni przy dz. nr 438,437 po przesunięciu ogrodzenia
wykonanie przepustów rurowych pod zjazdami z rur PP Ø 400 na odcinku o dł. 16mb
wykonanie przyczółków z kostki kamiennej nieregularnej 9/11
wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o gr. 10cm po zagęszczeniu
wykonanie humusowania, plantowania
montaż oznakowania drogowego
włączenie do drogi powiatowej
1.2. „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Przechód, Przysiółek Kozówka” (dł. ok. 250m, szer. 3,0 m) w zakresie obejmującym m.in.:
frezowanie nawierzchni bitumicznej,
wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno - bitumicznej jako warstwa
wyrównawcza o gr. 3cm;
wykonanie podbudowy z mieszanki kamiennej 0/63 gr. 25cm pod poszerzenia konstrukcji jezdni
wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – bitumicznej jako warstwa wiążąca gr. 5cm
wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno - bitumicznej warstwa ścieralna o gr.4cm;
wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 o gr. 15cm
wykonanie drenażu w poboczu drogi z włączeniem do istniejącej studni chłonnej
1.3. „Modernizacja dróg w miejscowości Przechód (przysiółek Podgórze i przysiółek Smolarnia)” (dł. ok. 1000 m oraz 840 m, szer. 4,0-5,5m) w zakresie obejmującym m.in.:
roboty remontowe – wykonanie frezowania nawierzchni bitumicznych
wykonanie warstwy wiążącej jako warstwa wyrównawczej z betonu asfaltowego gr. 3cm
wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm
skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogi
uzupełnienie pobocza kruszywem łamanym 0/31,5
Miejsce realizacji:
Miejscowość: Przechód (droga obok boiska w kierunku posesji nr 4)
dz. nr 498, 392, 390, 490/1, 465, 403, 446, 994, 978, 979, 497, 492 491/1, 396, 397, 436, 490/2
Miejscowość: Przechód przysiółek Kozówka
dz. nr 993, 994
Miejscowość: Przechód przysiółek Podgórze i Smolarnia
dz. nr 984, 983, 987, 988
Szczegółowy zakres rzeczowy określony został w SWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWIOR oraz wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 2228236,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów” – Część III. „Przebudowa dróg w Korfantowie odcinek ul. Długiej oraz odcinek drogi od ul. Długiej do Ogrodowej”;
„Przebudowa dróg ul. Działkowej i Kwiatowej w Korfantów”;
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
1. Na przedmiot niniejszej części zamówienia składa się wykonanie zadań pn.:
1.1. „Przebudowa dróg w Korfantowie odcinek ul. Długiej oraz odcinek drogi od ul. Długiej do Ogrodowej” (dł. ok. 277 m, szer. 3,5-6,0m) w zakresie obejmującym m.in.:
wykonanie korytowania wraz z podbudową na łącznym odcinku o długości 277,0mb
wykonanie nawierzchni drogi z kostki betonowej koloru szarego i czarnego gr. 8 cm, (kostka brukowa koloru czarnego układana wzdłuż krawędzi jezdni po obu stronach, pasy o szerokości 40cm),
wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej koloru szarego i czarnego gr. 8cm (kostka brukowa koloru czarnego układana wzdłuż krawędzi chodnika, pasy o szerokości 20cm),
wykonanie wjazdów na posesję z kostki betonowej koloru czarnego gr. 8cm
ułożenie krawężników najazdowych betonowych 15x22X100
ułożenie krawężników drogowych 15x30x100
ułożenie obrzeży betonowych 8x30x100
wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej SN8 DN 160
wykonanie wpustów ulicznych Ø500 z osadnikiem bez syfony – 12szt.
regulacja zaworów wodociągowych
montaż oznakowania drogowego
1.2. „Przebudowa dróg ul. Działkowej i Kwiatowej w Korfantów” (dł. ok. 182 m, szer. 3,5m) w zakresie obejmującym m.in.:
wykonanie korytowania wraz z podbudową na łącznym odcinku o długości 182mb
wykonanie warstwy odsączającej z pospółki gr 20cm po zagęszczeniu
wykonanie nawierzchni drogi z kostki betonowej koloru szarego i czarnego gr. 8 cm, (kostka brukowa koloru czarnego układana wzdłuż krawędzi jezdni po obu stronach, pasy o szerokości 40cm),
ułożenie krawężników najazdowych betonowych 15x22X100
wykonanie wjazdów o nawierzchni z kruszywa łamanego
wykonanie linii kablowej oświetlenia ulicznego nn 0,23kv wraz z posadowieniem 6 słupów oświetleniowych wyposażonych w oprawy typu LED
regulacja zaworów wodociągowych
włączenie do drogi powiatowej
Miejsce realizacji:
Miejscowość: Korfantów odcinek ul. Długiej oraz odcinek drogi od ul. Długiej do Ogrodowej
dz. nr 591/30, 642/1, 642/2
Miejscowość: Korfantów ul. Działkowa i Kwiatowa
dz. nr 597, 637, 331/2
Szczegółowy zakres rzeczowy określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWIOR oraz SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 1053510,85 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów” – Część IV. „Przebudowa drogi w miejscowości Stara Jamka w kierunku posesji 64”;
„Przebudowa nawierzchni drogi w miejscowości Rzymkowice w kierunku posesji nr 106a”;
„Przebudowa nawierzchni drogi w miejscowości Rzymkowice w kierunku posesji nr 54”;
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
1. Na przedmiot niniejszej części zamówienia składa się wykonanie zadań pn.:
1.1. „Przebudowa drogi w miejscowości Stara Jamka w kierunku posesji 64” (dł. ok. 182 m, szer. 3,5-6,5m oraz dł. ok 30 m i szer. 1,9-3,5m) w zakresie obejmującym m.in.:
wykonanie korytowania wraz z podbudową na łącznym odcinku o długości 212mb
wykonanie nawierzchni drogi z kostki betonowej brukowej koloru szarego i czarnego gr. 8 cm, (kostka brukowa koloru czarnego układana wzdłuż krawędzi jezdni po obu stronach, pasy o szerokości 40cm
poszerzenie nawierzchni drogi wewnętrznej dz.nr 317 z kostki betonowej brukowej koloru szarego gr 8cm z szerokości 1,9m na 3,5m (zaznaczone na załączniku nr 1)
wykonanie nawierzchni wjazdów i mijanki z kostki betonowej brukowej koloru czarnego gr 8cm
ułożenie krawężników najazdowych betonowych 15x22X100
remont istniejących przepustów,
wykonanie przyczółków z kostki 9/11, kostka nieregularna
demontaż przepustu
odtworzenie i profilowanie rowu
montaż oznakowania drogowego
włączenie do drogi wojewódzkiej Nr 407
1.2. „Przebudowa nawierzchni drogi w miejscowości Rzymkowice w kierunku posesji nr 106a” (dł. ok. 151 m, szer. 3,5m) w zakresie obejmującym m.in.:
wykonanie korytowania wraz z podbudową na łącznym odcinku o długości 151mb
wykonanie nawierzchni drogi z kostki betonowej brukowej koloru szarego i czarnego gr. 8 cm, (kostka brukowa koloru czarnego układana wzdłuż krawędzi jezdni po obu stronach, pasy o szerokości 40cm),
ułożenie oporników betonowych o dł. ok 30mb
ułożenie nawierzchni z kostki betonowej brukowej koloru czarnego gr 8 cm (miejsce za opornikiem betonowym)
ułożenie krawężników najazdowych betonowych 15x22X100 o długości ok 333mb
remont istniejących przepustów
ułożenie ścieku prefabrykowanego przejazdowego 40x50x15 na ławie betonowej
wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej 9/11, kostka nieregularna, wzmocnienie skarpy
regulacja zaworów wodociągowych- 2szt.
włączenie do drogi powiatowej
1.3. „Przebudowa nawierzchni drogi w miejscowości Rzymkowice w kierunku posesji nr 54” (dł. ok. 84 m, szer. 3,5m) w zakresie obejmującym m.in.:
roboty rozbiórkowe krawężników i nawierzchni z kostki betonowej (przełożenie nawierzchnia przystanku autobusowego)
wykonanie korytowania wraz z podbudową na łącznym odcinku o długości 88mb
wykonanie nawierzchni drogi z kostki betonowej brukowej koloru szarego i czarnego gr. 8 cm, (kostka brukowa koloru czarnego układana wzdłuż krawędzi jezdni po obu stronach, pasy o szerokości 40cm),
wykonanie wjazdów z kruszywa łamanego 0-31.5mm gr. 20 cm/ docelowo 30cm
ułożenie krawężników najazdowych betonowych 15x22x100
wykonanie wjazdów o nawierzchni tłuczniowej
regulacja zaworów wodociągowych- 2szt.
plantowanie i humusowanie poboczy
montaż oznakowania drogowego
włączenie do drogi powiatowej
Miejsce realizacji:
Miejscowość: Rzymkowice w kierunku posesji nr 106a
dz. nr 2074, 2187
Miejscowość: Rzymkowice w kierunku posesji nr 54
dz. nr 2166, 2165, 2187
Miejscowość: Stara Jamka w kierunku posesji nr 64
dz. nr 672, 671, 317
Szczegółowy zakres rzeczowy określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWIOR oraz SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 882905,19 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II. Opis przedmiotu zamówienia:„Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów” – Część V.
„Przebudowa nawierzchni drogi ul. Polnej w Ścinawie Małej”;
„Przebudowa nawierzchni odcinka drogi pieszej od ul. Tylnej w kierunku szkoły w Ścinawie Małej”;
„Przebudowa drogi w miejscowości Węża”.
realizowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
1. Na przedmiot niniejszej części zamówienia składa się wykonanie zadań pn.:
1.1. „Przebudowa nawierzchni drogi ul. Polnej w Ścinawie Małej” (dł. ok. 264 m, szer. 4,0-5,4m) w zakresie obejmującym m.in.:
frezowanie nawierzchni bitumicznej,
wykonanie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego warstwa wyrównawcza gr. 4 cm,
wykonanie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego warstwa ścieralna gr. 4cm,
skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogi
rozebranie krawężników betonowych na ławach betonowych z oporem, chodnika z kostki betonowej brukowej
ułożenie krawężników betonowych najazdowych 15x22x100,
demontaż studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu
wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej PVC-U SDR34 SN8 wraz z wpustami ulicznymi betonowymi Ø500 z osadnikiem bez syfonu – 10szt.
regulacja zaworów wodociągowych – 12szt.
humusowanie i plantowanie pobocza
wykonanie pobocza z kruszywa łamanego
zabezpieczenie styku nowej nawierzchni drogi z istniejącą nawierzchnią asfaltową taśmą uszczelniającą
włączenie do drogi powiatowej
1.2. „Przebudowa nawierzchni odcinka drogi pieszej od ul. Tylnej w kierunku szkoły w Ścinawie Małej” (dł. ok. 62 m, szer. 1,80m) w zakresie obejmującym m.in.:
rozebranie nawierzchni ciągu pieszego
wykonanie korytowania wraz z podbudową na łącznym odcinku o długości ok 62mb,
wykonanie nawierzchni ciągu pieszego z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8 cm,
wykonanie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego warstwa ścieralna gr. 4cm,
rozebranie krawężników betonowych na ławach betonowych z oporem,
ułożenie obrzeży betonowych 8x30x100,
wykonanie opaski z otoczaków ułożonych na podsypce cementowo – piaskowej z
wypełnieniem spoin betonem
rozebranie istniejącego muru oporowego,
wykonanie muru oporowego z prefabrykowanych żelbetowych ścian oporowych.
1.3. „Przebudowa drogi w miejscowości Węża” (dł. ok. 198 m, szer. 3,5-5,0m) w zakresie obejmującym m.in.:
wykonanie korytowania wraz z podbudową na łącznym odcinku o długości ok 198mb,
wykonanie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego warstwa wiążąca gr. 5 cm,
wykonanie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego warstwa ścieralna gr. 4cm,
rozebranie krawężników betonowych na ławach betonowych z oporem,
ułożenie krawężników betonowych najazdowych 15x22x100 wyniesionych 3cm,
ułożenie krawężników drogowych betonowych 15x22X100 wyniesionych 10cm,
wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej SN8 DN200 wraz z wpustami ulicznymi betonowymi Ø500 z osadnikiem bez syfonu – 3szt.
regulacja zaworów wodociągowych szt. 10
wykonanie oznakowania pionowego
zabezpieczenie styku nowej nawierzchni z istniejącą nawierzchnia taśmą uszczelniająca
włączenie do drogi powiatowej
Miejsce realizacji:
Miejscowość: Ścinawa Mała ul. Polna
dz. nr 594, 593, 671
Miejscowość: Ścinawa Mała od ul. Tylnej w kierunku szkoły Ścinawie Małej
dz. nr 635/2
Miejscowość: Węża
dz. nr 483/2, 482, 483/1, 296/1, 296/4
Szczegółowy zakres rzeczowy określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWIOR oraz SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 818914,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1197713,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1197713,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1197713,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY „REM KĘPNO” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 619-18-37-627
7.3.3) Ulica: ul. Bukowa 4
7.3.4) Miejscowość: Łęka Opatowska
7.3.5) Kod pocztowy: 63-645
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY "REM KĘPNO" - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY "REM KĘPNO" - SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1197713,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2287517,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2674582,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2287517,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABC-BUDOWA ROBERT MACHNIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 949-18-43-763
7.3.3) Ulica: ul. Solskiego Ludwika 38/1
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-564
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2287517,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1134596,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1299152,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1134596,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-BUD NYSA HENRYK PLEŚNIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 753-12-58-522
7.3.3) Ulica: ul. Lwowska 2
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-304
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1134596,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 860650,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1119021,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 860650,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S.A.M. Marcin Balcarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 991-02-91-766
7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 19
7.3.4) Miejscowość: Polska Nowa Wieś
7.3.5) Kod pocztowy: 46-070
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 860650,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1067078,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1267825,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1067078,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPORT TOWAROWY RYSZARD BIELA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 753-11-30-259
7.3.3) Ulica: ul. Grodkowska 1
7.3.4) Miejscowość: Sidzina
7.3.5) Kod pocztowy: 48-320
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ryszard Biela Transport Towarowy
jakie przetargi wygrała firma
Ryszard Biela Transport Towarowy
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1067078,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KORFANTÓW
więcej: przetargi KORFANTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w m. Stanisławowo
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Modernizacja dróg osiedlowych
- Kompleksowa modernizacja rowu melioracyjno-komunalnego R-2A (dawniej Rbo-1) od ul. Fiołkowej do ul. Długiej
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bobrówko na działkach o nr ewid. gruntu: 117/288; 117/289
więcej: Urządzenia do przesyłu danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.