eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WiślicaPrzebudowa dróg gminnych, lokalnych, wewnętrznych oraz dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Wiślica, sprawowanie nadzoru inwestorskiego.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych, lokalnych, wewnętrznych oraz dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Wiślica, sprawowanie nadzoru inwestorskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiślica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Wiślica

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-160

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@umig.wislica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wislica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a817e2d8-c19c-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych, lokalnych, wewnętrznych oraz dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Wiślica, sprawowanie nadzoru inwestorskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a817e2d8-c19c-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462728

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00111524/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa dróg gminnych, lokalnych , wewnętrznych oraz dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133184

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 1 - Przebudowa dróg gminnych, lokalnych, wewnętrznych oraz dojazdowych do gruntów rolnych na terenie
gminy Wiślica
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotowe zamówienia
obejmuje wykonanie prac geodezyjnych, robót ziemnych, podbudowy i nawierzchni dróg, utwardzenia poboczy,
odwodnienia dróg, oznakowania poziomego i pionowego, przejść dla pieszych, zjazdów na posesje, montaż tablic
informacyjnych .
2.1 Zakres zamówienia przewidzianych do przebudowy dróg o nawierzchni bitumicznej
Lp. Nazwa przedsięwzięcia
1 Droga gminna w m. Kuchary dz. 622 na dł. ok. 220 mb
2 Droga wewnętrzna w m. Łatanice dz. 697/1, 697/2, 531/7, 719/3na dł. ok. 423 mb
3 Droga wewnętrzna w m. Gluzy dz. 43 na dł. ok. 460 mb
4 Droga wewnętrzna w m. Kobylniki dz. 1352 na dł. ok. 1120 mb
5 Droga wewnętrzna Szczytniki dz. 868, 871 na dł. ok. 145 mb
6 Droga wewnętrzna Szczytniki dz. 825 na dł. ok. 220 mb
7 Droga wewnętrzna Skorocice dz. 12/2, 456/7, 12/1, 456/6 na dł. ok. 590mb
8 Droga wewnętrzna Skorocice dz. 186/2 na dł. ok. 490mb
9 Droga gminna nr 396009T Skotniki Górne na dł. ok. 455 mb
10 Droga wewnętrzna w Wiślicy dz. 769, 814 na dł. ok. 210 mb
11 Droga wewnętrzna Szczerbaków dz. 365, 448 na dł. ok. 580 mb
12 Droga wewnętrzna w m. Jurków dz. 1600 na dł. ok. 80 mb
13 Droga wewnętrzna w m. Jurków dz. 1609 na dł. ok. 220 mb
14 Droga wewnętrzna w m. Jurków dz. 1568 na dł. ok. 90 mb
15 Droga wewnętrzna w m. Jurków dz. 710, 1588 na dł. ok. 20 mb
16 Droga wewnętrzna w m. Jurków dz. 1588, 1590 na dł. ok. 190 mb
17 Droga wewnętrzna Szczerbaków dz. 708 na dł. ok. 220 mb
18 Droga wewnętrzna Kobylniki dz. 113 na dł. ok. 180 mb
19 Droga wewnętrzna Kobylniki dz. 1207 na dł. ok. 220 mb
20 Droga wewnętrzna Koniecmosty dz. 539 na dł. ok. 130 mb
21 Droga gminna Brzezie – Hołudza nr 396005T na dł. ok. 320 mb
22 Droga wewnętrzna Kobylniki dz. nr 622, 375/3 na dł.ok.1380 mb
23. Droga wewnętrzna w m. Chotel Czerwony dz. nr 267" na dł. ok. 270 mb
2.2 Zakres przewidzianych dróg do przebudowy o nawierzchni z kruszywa kamiennego
Lp. Nazwa przedsięwzięcia
1. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Wawrowice dz. 128 na dł. ok. 1250
2. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Ostrów dz. 277 na dł. ok. 760
3. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Kuchary, dz. nr 620, w km. 0+220 do 0+720 na dł. ok. 500 mb
4. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Koniecmosty dz. nr 536 na dł. ok. 280 mb
5. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Koniecmosty dz. nr 527 na dł. ok. 220 mb
6. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Jurków dz.1578 na dł. ok. 930 mb
7. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Jurków - dz. 1567 na dł. ok. 700 mb
8. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Jurków dz. 1571 na dł. ok. na dł. ok. 850 mb
9. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Stawiszyce – dz. nr 522, 523na dł. ok. 1100 mb
10. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Wiślica - Jurków dz. nr 319/2, 973/3, na dł. ok. 920 mb
11. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Gorysławice, dz. nr 1113/2, 370, na dł. ok. 1300 mb
12. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Gorysławice - dz. nr 546 na dł. ok. 700 mb
13. Przebudowa drogi gminna nr 396001 T Gorysławice - Górki - Badrzychowice dz. nr 1049,872, 312, 28/1 na dł. ok. 1320
mb
14. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Sielec - dz. nr 81 na dł. ok. 600 mb
15. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Sielec - dz. nr 185 na dł. ok. 900 mb
16. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Kobylniki - dz. nr 231- "Chotelka"na dł. ok. 930 mb
17. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Kobylniki - dz. nr 375/3 na dł. ok. 590 mb
18. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Kobylniki dz. nr 446 na dł. ok. 200 mb
19. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Kobylniki, dz. nr 1519 na dł. ok. 210 mb
20. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Kobylniki dz. nr 493na dł. ok. 140 mb
21. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Kobylniki dz. nr 230 na dł. ok. 250 mb
22. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Kobylniki dz. nr 474 na dł. ok. 270 mb
23. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Skotniki Dolne Targówka - dz. nr 401 na dł. ok. 350 mb
24. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Skotniki Dolne Aleksandrów - dz. nr 633, na dł. ok. 1160 mb
25. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Skotniki Górne dz. nr 68,67,4/2 na dł. ok. 490 mb
26. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Skorocice dz. nr 356 na dł. ok. 390 mb
27. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Skorocice, dz. nr 206, 204 na dł. ok. 400 mb
28. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Łatanice dz. 363, 105 na dł. ok. 1470 mb
29. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Gluzy dz. nr 717, na dł. ok. 500 mb
30. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Chotel Czerwony dz. nr 493 na dł. ok. 820 mb
31. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Chotel Czerwony dz. nr 524 na dł. ok. 400 mb
32. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Chotel Czerwony dz. nr 568 na dł. ok. 270 mb
33. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Szczerbaków dz. 273 na dł. ok. 360 mb
34. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Szczerbaków, ,dz. 288 na dł. ok. 380 mb
35. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Szczerbaków, dz. 64 na dł. ok. 490 mb
36. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Szczerbaków, dz. 388, 422 na dł. ok. 930 mb
37. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Szczerbaków, dz. nr 318 na dł. ok. 420 mb
38. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Szczerbaków dz. nr 635 na dł. ok. 200 mb
39. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Szczytniki dz. nr 843, 836 na dł. ok. 720 mb
40. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Szczytniki dz. nr 836 na dł. ok. 320 mb
41. Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Górki dz. 428, 424,423,422,421 na dł. ok. 1350 mb
42. Przebudowa drogi gminnej nr 396005 T Hołudza – Brzezie- Chotel Czerwony, dz. nr 308, 42, 957 na dł. ok. 1200 mb
Przedmiot zamówienia dofinansowany jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji
Strategicznych – Wstępna Promesa Dofinansowania Inwestycji Z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji
Strategicznych Nr Edycja2/2021/8858/Polski Ład.
A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Zakres planowanych prac zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Przebudowa dróg gminnych, lokalnych, wewnętrznych
oraz dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Wiślica” określają Programy Funkcjonalno – Użytkowe stanowiące -
Załącznik Nr 3 A do SWZ dla dróg o nawierzchni bitumicznej i 3 B do SWZ dla dróg o nawierzchni z kruszywa kamiennego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.5.5.) Wartość części: 8944963,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 2 – Nadzór inwestorki przy przebudowie dróg gminnych, lokalnych, wewnętrznych oraz dojazdowych do gruntów
rolnych na terenie gminy Wiślica.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej nad robotami budowlanymi
wykonywanymi w ramach zadania inwestycyjnego p.n. przebudowa dróg gminnych, lokalnych, wewnętrznych oraz
dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Wiślica. Nadzór inwestorski ma być prowadzony zgodnie z art. 25 i 26
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.). oraz innymi obowiązującymi
przepisami w tym zakresie, szczegółowy zakres jest określony w projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik Nr
6B do SWZ.
Wymagania organizacyjne:
1) Zamawiający informuje, że Wykonawca będzie wykonywał powyższe czynności na terenie budowy, zapewniając sobie
we własnym zakresie i na własny koszt zaplecze techniczne konieczne do właściwego wykonywania swoich obowiązków
określonych w umowie;
2) Obecność Wykonawcy na placu budowy potwierdzana będzie wpisem do dziennika budowy;
3) Inspektor zobowiązany jest do obecności na terenie budowy co najmniej 1 raz dziennie – minimum 2 godziny;
4) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu
zamówienia;
5) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
6) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionymprzedstawicielem Wykonawcy;
7) Udział w okresowych przeglądach gwarancyjnych przedmiotu umowy;
8) Nadzór nad usuwanie wad i usterek przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę w okresie gwarancji i rękojmi;
9) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu
zamówienia.
Przedmiot zamówienia dofinansowany jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji
Strategicznych – Wstępna Promesa Dofinansowania Inwestycji Z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji
Strategicznych Nr Edycja2/2021/8858/Polski Ład.
A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
Opis przedmiotu zamówienia, który podlegał będzie nadzorowi stanowi Załącznik Nr 3A do SWZ dla dróg o nawierzchni
bitumicznej i 3B do SWZ dla dróg o nawierzchni z kruszywa kamiennego do niniejszej specyfikacji. Nadzór będzie
wykonywany w okresie od dnia podpisania umowy i trwał będzie do dnia zakończenia prac budowlanych przez Wykonawcę
robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 121424,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8990000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15744000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8990000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Melio-racyjno-Drogowych DARE-XPOL84

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6372058068

7.3.4) Miejscowość: Chotel Czerwony

7.3.5) Kod pocztowy: 28-160

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8990000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 367 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Tułak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551358290

7.3.4) Miejscowość: Kąty Nowe

7.3.5) Kod pocztowy: 28-130

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 367 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.