eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorzyceŚwiadczenie usług przewozu uczniów do i ze szkół na terenie Gminy Gorzyce w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przewozu uczniów do i ze szkół na terenie Gminy Gorzyce w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GORZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409169

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sandomierska 75

1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-432

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi-gorzyce@gminagorzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagorzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_gorzyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przewozu uczniów do i ze szkół na terenie Gminy Gorzyce w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a148e4ba-3ac2-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462728

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003734/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług przewozu uczniów do i ze szkół na terenie Gminy Gorzyce w roku szkolnym 2024/2025.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399859

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I-I.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się w roku szkolnym 2024/2025 świadczyć usługi przewozowe polegające na dowożeniu uczniów w godzinach ustalonych z dyrektorami poszczególnych szkół i przedszkola na terenie Gminy Gorzyce na trasach:
1) Trasa I Zalesie Gorzyckie - Pączek Gorzycki - Osiedle Gorzyce - Szkoła Podstawowa Nr 1 im. ks. Adama Osetka w Gorzycach – 28 uczniów (w tym 2 dzieci - oddział przedszkolny);
2) Trasa II Motycze Poduchowne – Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Jana Pawła II w Gorzycach - 18 uczniów (w tym 5 dzieci - oddział przedszkolny);
3) Trasa III Orliska – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Sokolnikach, 15 uczniów;
4) Trasa IV Wrzawy – Szkoła Podstawowa we Wrzawach, 28 uczniów (w tym 5 dzieci - oddział przedszkolny) (trasa Sadowie, Pasternik, Kawęczyn, Dąbrowa, Łapiszów).
2. Łączna długość tras ok. 32 km. Zamawiający dopuszcza możliwość połączenie trasy I i trasy II.
3. Wykonawca zapewnia opiekę i ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci na trasie przewozu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4.Wykonawca zapewni opiekę nad uczniami w czasie dowozu i odwozu uczniów do i ze szkół. Opiekunem podczas dowozu nie może być kierowca autobusu. Zakres obowiązków opiekuna dowozu obejmuje w szczególności: sprawowanie nadzoru nad poprawnym zachowaniem dzieci i młodzieży w pojazdach, otwieranie drzwi po upewnieniu się, że nie spowoduje zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub jego utrudnienia, nadzór nad bezpiecznym wsiadaniem i wysiadaniem do i z pojazdu, udzielanie wszelkiej niezbędnej pomocy przewożonym uczniom w celu zapewnienia im bezpieczeństwa podczas przejazdu.
5. Przewóz dzieci odbywać się będzie w godzinach ustalonych z dyrektorami szkół.
6. W przypadku zmiany ustawowych dni nauki szkolnej lub podziału godzin Wykonawca zostanie powiadomiony przez dyrektorów szkół o zmianie terminu lub godzinach dowozu.
7. Liczba uczniów może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego.
8. Potwierdzeniem prawa do korzystania z przejazdu uczniów jest bilet miesięczny szkolny, ważny wraz z legitymacją, wystawiony przez Wykonawcę na podstawie imiennej listy uczniów przedstawionej przez dyrektorów szkół.
9. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie.
10. W przypadku awarii autobusu Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę autobusem zastępczym w czasie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie.
11. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usługi od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r.
12. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wskazał iż osoby wykonujące następujące czynności były zatrudnione na umowę o pracę:
a) czynności związane z kierowaniem pojazdami w ramach krajowego transportu drogowego osób.
13. Osoby wykonujące czynności o których mowa w pkt. a mają zostać zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
14. Sposobu dokumentowania i kontroli zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95:
1) Wykonawca (lub podwykonawca) z którym zostanie zawarta umowa na realizację zamówienia publicznego dostarczy przed rozpoczęciem robót budowlanych oświadczenia wykonawcy o zatrudnieniu osób o których mowa w ust. 4 pkt 1. na podstawie umowy o pracę.
2) W trakcie realizacji robót Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zatrudnienia osób o których mowa w ust. 1. Wykonawca w terminie 5 dni na każde żądanie Zamawiającego przedstawi Zamawiającemu kopie umów o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w ust. 1 wraz kopią formularza ZUS ZUA. Ponadto Wykonawca przedstawi Zamawiającemu druk DRA i do tego załącznik RCA z elektronicznym lub pocztowym dowodem przesłania z którego będzie wynikał dowód opłacenia składek do ZUS za osoby o których mowa w ust. 1.
3) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów składanych przez Wykonawcę na poczet wykazania spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 PZP Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia odpowiednich organów kontrolnych w celu potwierdzenia treści tych dokumentów.
4) W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez wykonawcę w ofercie.
5) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia:
a) w przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w ust. 14 pkt 1-2 Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę w wysokości 5 000,00 PLN.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60171000-7 - Wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249780,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249780,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249780,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKS Tarnobrzeg Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8672056844

7.3.3) Ulica: ul. Zwierzyniecka 30

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249780,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.