Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00551240/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-17
- 2024/BZP 00511080/01 - Wynik z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa instruktorska zajęć: nauka pływania dla dzieci, młodzieży na obiekcie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny
1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 819-47-10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa instruktorska zajęć: nauka pływania dla dzieci, młodzieży na obiekcie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b94149c8-0f2b-4ab2-8387-9fd7a259f7ff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462823
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029606/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Usługa wynajęcia instruktora nauki pływania
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b94149c8-0f2b-4ab2-8387-9fd7a259f7ff3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym (SCUW) a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Szczegółowa instrukcja dotycząca składania ofert dostępna jest pod adresem https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
3. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: abelzaklos@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl
4. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-zamówienia. W celu złożenia oferty należy przejść do szczegółów postępowania, wybrać zakładkę oferty/wnioski, następnie przycisk złóż ofertę. Składanie ofert dostępne jest tylko dla użytkowników będących Wykonawcami, posiadającymi uprawnienie do Składania ofert/wniosków/prac konkursowych.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej korzystania z platformy e-zamówienia pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
5. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
7. Składanie ofert/wniosków/prac konkursowych dostępne jest tylko dla użytkowników będących Wykonawcami, posiadającymi uprawnienie do Składania ofert/wniosków/prac konkursowych. W celu złożenia oferty należy przejść do szczegółów postępowania, wybrać zakładkę oferty/wnioski, następnie przycisk złóż ofertę.
8. Ofertę należy złożyć na właściwym formularzu (aktualnym formularzu ofertowym pobranym z platformy do tego postępowania) – jeśli formularz będzie nieprawidłowy system poinformuje o tym w trakcie składania oferty.
9. W celu pobrania wzorców formularza (ofertowego, wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursowego) oraz pozostałych dokumentów postępowania należy przejść do szczegółów postępowania.
10. Funkcjonalność wypełnienia formularza dostępna jest tylko dla użytkowników będących Wykonawcami posiadającymi uprawnienie do Przygotowania ofert/wniosków/prac konkursowych.
11. Ofertę należy złożyć przed terminem składania ofert – oferta złożona po terminie nie zostanie przyjęta.
12. Formularz ofertowy i załączniki należy podpisać cyfrowo. Dokumenty można podpisać podpisem kwalifikowanym, profilem zaufanym, podpisem osobistym. Wypełniony formularz oferty podpisujemy podpisem wewnętrznym. Załączniki można podpisać podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. Dokumenty spakowane należy podpisać podpisem zewnętrznym. Jeśli będzie brakowało podpisu system poinformuje o tym w trakcie składania dokumentów, zostaną one przyjęte przez Platformę mimo braku podpisu.
13. Szczegółowa instrukcja dotycząca składania ofert dostępna jest pod adresem https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
14. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: abelzaklos@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl
15. Osoby ze strony zamawiającego upoważnione do kontaktowania się
z Wykonawcami są: Anna Bełzak-Łoś – Dział Zamówień Publicznych Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych Al. Jana Pawła II 25A; tel. (15) 819-47-44, adres email: abelzaklos@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl - w sprawach proceduralnych;
16.Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola – Pani Danuta Bednarz.
- inspektorem ochrony danych osobowych w Stalowowolskim Centrum Usług Wspólnych jest Pan Grzegorz Madej prowadzący działalność gospodarczą pn. IURATUS Grzegorz Madej, z siedzibą pod adresem Bodzanów 467, 32-020 Wieliczka, adres e-mail: iod.scuw@stalowawola.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Obsługa instruktorska zajęć: nauka pływania dla dzieci, młodzieży na obiekcie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli” prowadzonym w trybie zamówienia podstawowego zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-II.271.157.2024.ABŁ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć nauki pływania dla dzieci, młodzieży w obiekcie krytej pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli w roku szkolnym 2024/2025, w terminach ustalonych przez Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usługi polegającej na zapewnieniu kadry instruktorskiej do prowadzenia zajęć nauki pływania i doskonalenia zgodnie z harmonogramem zajęć nauki pływania w dniach i godzinach określonych przez Zamawiającego. Zajęcia odbywać się będą w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2024/2025, w godzinach ustalonych dla poszczególnych jednostek od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni świątecznych, wolnych od pracy. Osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego powinny posiadać ważne uprawnienia instruktora pływania. Wynagrodzenie stanowi iloczyn stawki roboczogodziny (45 min.) podany w ofercie Wykonawcy i ilości przepracowanych godzin.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
a. zapoznać uczestników z obiektem i zasadami BHP na basenie;
b. zapoznać uczestników z wodą, nauczyć uczestników zanurzania się pod wodą (np. wyławiania przedmiotów z dna,), skoków oswajających z wodą, otwierania oczu w wodzie, wydechu do wody ustami i nosem, leżenia na plecach i piersiach na wodzie, poślizgów;
c. nauczyć dzieci i młodzieży podstawowych umiejętności pływackich;
d. każdorazowo po zakończonych zajęciach złożyć wykorzystywany sprzęt w wyznaczonym miejscu;
e. wykorzystywać halę basenową udostępnioną Wykonawcy zgodnie z jej przeznaczeniem. Dbać o udostępniony na basenie sprzęt z którym Wykonawca będzie miał styczność. Za wszelkie zniszczenia powstałe na skutek niewłaściwego użytkowania basenu i sprzętu podczas prowadzenia zajęć na basenie odpowiada Wykonawca i zobowiązuje się do pokrycia kosztów związanych z ich naprawą lub wymianą. Wartość ewentualnych szkód określi Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą na podstawie aktualnie obowiązujących cen rynkowych;
f. zapoznać uczestników nauki pływania i doskonalenia z treścią Regulaminu Krytej Pływalni w MOSiR Stalowa Wola.
g. przestrzegać ograniczenia dotyczącego wielkości grupy określonej zgodnie z treścią Regulaminu Krytej Pływalni w MOSiR Stalowa Wola
h. zajęcia rekreacyjno-sportowe na basenie mają polegać na nauce pływania w różnych stylach, zajęcia powinny być dostosowane do możliwości i umiejętności poszczególnych uczniów.
i. wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu odwołania zajęć pływania ze strony Zamawiającego (jednostki).
Część 1 – PSP nr 4 B
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenia zajęć nauki pływania na dużej niecce basenowej w wymiarze 4 godzin tygodniowo dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Stalowej Woli przez 1 instruktora. Zajęcia rekreacyjno – sportowe na basenie mają polegać na nauce pływania w różnych stylach, z jednoczesnym dostosowaniem metodologii nauki do możliwości i umiejętności każdego ucznia. Zajęcia planowo będą odbywały się w dni nauki szkolnej przez okres od 9 września 2024r. do 20 czerwca 2025r., wyłączając dwie przerwy świąteczne: zimową i wiosenną oraz okres ferii zimowych. Pojedyncza lekcja pływania będzie trwała 45 minut. Łączna ilość to ok. 144 godzin lekcyjnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-09 do 2025-06-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć nauki pływania dla dzieci, młodzieży w obiekcie krytej pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli w roku szkolnym 2024/2025, w terminach ustalonych przez Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usługi polegającej na zapewnieniu kadry instruktorskiej do prowadzenia zajęć nauki pływania i doskonalenia zgodnie z harmonogramem zajęć nauki pływania w dniach i godzinach określonych przez Zamawiającego. Zajęcia odbywać się będą w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2024/2025, w godzinach ustalonych dla poszczególnych jednostek od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni świątecznych, wolnych od pracy. Osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego powinny posiadać ważne uprawnienia instruktora pływania. Wynagrodzenie stanowi iloczyn stawki roboczogodziny (45 min.) podany w ofercie Wykonawcy i ilości przepracowanych godzin.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
a. zapoznać uczestników z obiektem i zasadami BHP na basenie;
b. zapoznać uczestników z wodą, nauczyć uczestników zanurzania się pod wodą (np. wyławiania przedmiotów z dna,), skoków oswajających z wodą, otwierania oczu w wodzie, wydechu do wody ustami i nosem, leżenia na plecach i piersiach na wodzie, poślizgów;
c. nauczyć dzieci i młodzieży podstawowych umiejętności pływackich;
d. każdorazowo po zakończonych zajęciach złożyć wykorzystywany sprzęt w wyznaczonym miejscu;
e. wykorzystywać halę basenową udostępnioną Wykonawcy zgodnie z jej przeznaczeniem. Dbać o udostępniony na basenie sprzęt z którym Wykonawca będzie miał styczność. Za wszelkie zniszczenia powstałe na skutek niewłaściwego użytkowania basenu i sprzętu podczas prowadzenia zajęć na basenie odpowiada Wykonawca i zobowiązuje się do pokrycia kosztów związanych z ich naprawą lub wymianą. Wartość ewentualnych szkód określi Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą na podstawie aktualnie obowiązujących cen rynkowych;
f. zapoznać uczestników nauki pływania i doskonalenia z treścią Regulaminu Krytej Pływalni w MOSiR Stalowa Wola.
g. przestrzegać ograniczenia dotyczącego wielkości grupy określonej zgodnie z treścią Regulaminu Krytej Pływalni w MOSiR Stalowa Wola
h. zajęcia rekreacyjno-sportowe na basenie mają polegać na nauce pływania w różnych stylach, zajęcia powinny być dostosowane do możliwości i umiejętności poszczególnych uczniów.
i. wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu odwołania zajęć pływania ze strony Zamawiającego (jednostki).
Część 2 – PSP nr 5 B
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenia zajęć nauki pływania dużej niecce basenowej po 1 godzinie tygodniowo dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 im. Energetyków w Stalowej Woli przez 1 instruktora. Zajęcia rekreacyjno – sportowe na basenie mają polegać na nauce pływania w różnych stylach, z jednoczesnym dostosowaniem metodologii nauki do możliwości i umiejętności każdego ucznia. Zajęcia planowo będą odbywały się w dni nauki szkolnej przez okres 35 tygodni od 12 września 2024 r. do 12 czerwca 2025 r., wyłączając dwie przerwy świąteczne: zimową i wiosenną oraz okres ferii zimowych. Pojedyncza lekcja pływania będzie trwała 45 minut. Łączna ilość to ok. 35 godzin lekcyjnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-12 do 2025-06-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć nauki pływania dla dzieci, młodzieży w obiekcie krytej pływalni Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli w roku szkolnym 2024/2025, w terminach ustalonych przez Zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usługi polegającej na zapewnieniu kadry instruktorskiej do prowadzenia zajęć nauki pływania i doskonalenia zgodnie z harmonogramem zajęć nauki pływania w dniach i godzinach określonych przez Zamawiającego. Zajęcia odbywać się będą w dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2024/2025, w godzinach ustalonych dla poszczególnych jednostek od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni świątecznych, wolnych od pracy. Osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego powinny posiadać ważne uprawnienia instruktora pływania. Wynagrodzenie stanowi iloczyn stawki roboczogodziny (45 min.) podany w ofercie Wykonawcy i ilości przepracowanych godzin.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
a. zapoznać uczestników z obiektem i zasadami BHP na basenie;
b. zapoznać uczestników z wodą, nauczyć uczestników zanurzania się pod wodą (np. wyławiania przedmiotów z dna,), skoków oswajających z wodą, otwierania oczu w wodzie, wydechu do wody ustami i nosem, leżenia na plecach i piersiach na wodzie, poślizgów;
c. nauczyć dzieci i młodzieży podstawowych umiejętności pływackich;
d. każdorazowo po zakończonych zajęciach złożyć wykorzystywany sprzęt w wyznaczonym miejscu;
e. wykorzystywać halę basenową udostępnioną Wykonawcy zgodnie z jej przeznaczeniem. Dbać o udostępniony na basenie sprzęt z którym Wykonawca będzie miał styczność. Za wszelkie zniszczenia powstałe na skutek niewłaściwego użytkowania basenu i sprzętu podczas prowadzenia zajęć na basenie odpowiada Wykonawca i zobowiązuje się do pokrycia kosztów związanych z ich naprawą lub wymianą. Wartość ewentualnych szkód określi Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą na podstawie aktualnie obowiązujących cen rynkowych;
f. zapoznać uczestników nauki pływania i doskonalenia z treścią Regulaminu Krytej Pływalni w MOSiR Stalowa Wola.
g. przestrzegać ograniczenia dotyczącego wielkości grupy określonej zgodnie z treścią Regulaminu Krytej Pływalni w MOSiR Stalowa Wola
h. zajęcia rekreacyjno-sportowe na basenie mają polegać na nauce pływania w różnych stylach, zajęcia powinny być dostosowane do możliwości i umiejętności poszczególnych uczniów.
i. wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu odwołania zajęć pływania ze strony Zamawiającego (jednostki).
Część 3 – PSP nr 9 A
Przedmiotem zamówienia są zajęcia nauki pływania na basenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Stalowej Woli. Zajęcia rekreacyjno – sportowe na basenie mają polegać na nauce pływania w różnych stylach, zajęcia powinny być dostosowane do możliwości i umiejętności poszczególnych uczniów. Zajęcia będą się odbywać w dni nauki szkolnej w roku szkolnych 2024/2025 wyłączając dwie przerwy świąteczne: zimową i wiosenną oraz okres ferii zimowych. Zajęcia na basenie trwają 45 min. Zajęcia prowadzone będą przez 1 instruktora w wymiarze 2 godziny (instruktor na mały basen) tj. 2 godziny tygodniowo (około 80 godzin na okres od września do czerwca). Zajęcia będą się odbywać od 9 września 2024r. do 20 czerwca 2025r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-09 do 2025-06-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust.1 oraz 109 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca na wezwanie Centralnego Zamawiającego przedkłada:
1) oświadczenie o aktualności informacji – Załącznik Nr 7
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, wykonawca na wezwanie Centralnego Zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, wykonawca na wezwanie Centralnego Zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykonawca na wezwanie Centralnego Zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
5. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawca na wezwanie Centralnego Zamawiającego przedkłada następujące dokumenty:
1) Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawca do oferty dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału wpostępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa
każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu lub kryteriów selekcji.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do
warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. W przypadku gdyby wyłoniona w prowadzonym postępowaniu oferta została złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów przed przystąpieniem do podpisania umowy o zamówienie publiczne.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z wzorem umowy stanowiącym załącznik do umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-28 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-28 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki które pod rygorem nieważności, składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:1) formularz ofertowy; dokument wygenerowany i wypełniony na platformie e-zamówienia,
2) pomocniczy formularz oferty - załącznik nr 9
3) Wraz z ofertą wykonawca winien przesłać wyłącznie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
1) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – składane odrębnie przez wykonawcę lub każdego z wykonawców konsorcjum - załącznik nr 2;
3) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający zasoby - załącznik nr 3;
4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - załącznik nr 4 – podpisane odrębnie przez podmiot udostępniający zasoby;
5) Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) - załącznik nr 5.
Informacje o podwykonawcach rozdz. XXV SWZ.
ROZDZIAŁ VII. SWZ INFORMACJA O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU zawiera informacje dot. polegania na
zdolnościach ub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby
Z postępowania o udzielenie zamówienia Centralny Zamawiający wyklucza Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- świadczenie usług prania wodnego bielizny, pościeli oraz odzieży na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli
- Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV na potrzeby Jednostek organizacyjnych podległych Gminie Stalowa Wola
- 2024. Kompleksowa dostawa gazu ziemnego na potrzeby ogrzewania budynku Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli
- "Świadczenie usług cateringowych i dystrybucji posiłków w Domu Pomocy Społecznej im. J.Gawła w Stalowej Woli"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw przy jednostkach oświatowych w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.