Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00418264/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
- 2024/BZP 00431324/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00435921/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-30
- 2024/BZP 00440295/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
- 2024/BZP 00448026/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 3.000.000,00 zł
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzancka 13a
1.5.2.) Miejscowość: Milejów-Osada
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-020
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 814787610
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@milejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://milejow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 3.000.000,00 zł2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94d67d5f-909f-43fc-a5d0-2d1960be938d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462825
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055125/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 3.000.000,00 zł
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00418264
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPR.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3574562,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 3.000.000,00 zł”
4.2. Szczegółowy przedmiot zamówienia.
4.2.1 Przedmiot zamówienia obejmuje zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego.
4.2.2 Charakterystyka kredytu:
1) Kredyt zostanie wykorzystany zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Milejów Nr LXVII/378/23 z dnia 29.12.2023 r.
2) Kredyt będzie przekazany zgodnie z żądaniem Zamawiającego w określonych częściach na jego rachunek prowadzony w banku wybranym do obsługi budżetu gminy.
3) Okres karencji przy spłacie kapitału do 31.12.2037 r.
4) Okres kredytowania od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2040 r.
5) Płatność pierwszej raty kapitału do 31.01.2038 r. Raty płatne do ostatniego dnia każdego miesiąca.
6) Oprocentowanie i prowizja stanowią koszty obsługi kredytu.
7) Marża Wykonawcy oraz wysokość prowizji nie mogą ulec zmianie podczas trwania umowy.
8) Bazowa stopa oprocentowania oparta będzie na stawce WIBOR 1M na dzień 18.07.2024 r. powiększona o marżę Wykonawcy,
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez dodatkowych opłat i kosztów,
10) Marża Wykonawcy jest stała w okresie umowy,
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów i opłat,
12) Spłata kapitału nastąpi według harmonogramu stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ.
13) Oprocentowanie i prowizja za udzielenie kredytu stanowią koszty obsługi kredytu,
14) Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanych kwot kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie,
15) Za spłatę odsetek od rat kapitału należy przyjąć dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. Jeżeli termin płatności przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek i kredytu następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy.
16) Formę zabezpieczenia kredytu stanowi weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową na sumę odpowiadającą kwocie zadłużenia z tytułu wykorzystanego kredytu wraz z odsetkami oraz innymi kosztami Wykonawcy,
17) Zamawiający nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego,
18) Zakłada się złożenie kontrasygnaty Skarbnika Gminy na dokumentach kredytowych (umowa kredytowa, weksel In blanco, deklaracji wystawienia weksla In blanco),
19) Zamawiający nie korzysta z leasingu,
20) Sprawozdania budżetowe oraz uchwały i zarządzenia zmieniające budżet Gminy Milejów dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej https://ugmilejow.bip.lubelskie.pl
21) Waluta PLN.
4.2.3 Wykonawca otworzy rachunek kredytowy najpóźniej w dniu zawarcia umowy i prowadzić go będzie nieodpłatnie w trakcie realizacji niniejszej umowy kredytowej.
4.2.4 Zamawiający oświadcza, że jest rzetelnym klientem i z zaciągniętych zobowiązań wywiązuje się terminowo. W dotychczasowej współpracy z bankami nie wystąpiły zajęcia komornicze ani administracyjne.
4.2.5 Zamawiający nie posiada zobowiązań pozabilansowych, zobowiązań wobec podmiotów powiązanych, zaległości wobec Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Nie udzielił gwarancji i poręczeń oraz nie korzysta z wykupu wierzytelności. Zamawiający nie był emitentem papierów wierzycielskich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3260898,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3260898,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3260898,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELCZY BANK POWIATOWY W PIASKACH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7130206844
7.3.3) Ulica: Lubelska 98
7.3.4) Miejscowość: Piaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-050
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELCZY BANK POWIATOWY W PIASKACH
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELCZY BANK POWIATOWY W PIASKACH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3260898,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2040-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zduńskowolskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.