Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00420558/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób oraz mienia na terenie obiektów, znajdujących się przy ul. Toruńskiej 165 w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Inowrocławska Gospodarka Komunalna i Mieszkaniowa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Inowrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365991108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.bysikiewicz@igkim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.igkim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://igkim.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zbieranie odpadów, transport drogowy, wynajem i zarządzanie, inne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób oraz mienia na terenie obiektów, znajdujących się przy ul. Toruńskiej 165 w Inowrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12d778e0-fc4b-4137-9794-4f2860af880f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462941
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00291036/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Ochrona obiektów Zakładu Usług Komunalnych, znajdujących się przy ulicy Toruńskiej 165 w Inowrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420558
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IFZ.6/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób oraz mienia na terenie obiektów, znajdujących się przy ulicy Toruńskiej 165 w Inowrocławiu, tj.:
1) Zakładu Usług Sanitarnych i Porządkowych;
2) Zespołu ds. Odbioru Odpadów z Nieruchomości Zamieszkałych;
3) Zespołu ds. Utrzymania Czystości i Pielęgnacji Terenów Miejskich;
4) Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt.
W ramach świadczonych usług, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osób:
1) przy stanowisku: brama wjazdowa – portiernia;
2) na posterunku stałym (portiernia);
3) jednego pracownika Wykonawcy w godz. od 13:30 – 7:00 od poniedziałku do piątku oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta. Pod nieobecność pracownika Zamawiającego pracownik Wykonawcy zobowiązany będzie przyjmować bezdomne zwierzęta do pomieszczeń kwarantanny schroniska we wszystkie dni tygodnia. Natomiast w soboty, niedziele i święta w godz. od 15:00 - 6:30 rano dnia następnego.
Wymagane warunki techniczne, organizacyjne wykonania zamówienia:
1) szczegółowy zakres czynności pracowników ochrony na posterunku stałym:
a) uniemożliwienie wejścia osób nieuprawnionych na teren obiektu po jego zamknięciu,
b) niedopuszczenie do bezprawnego wyniesienia z obiektu składników majątkowych,
c) podejmowanie niezbędnych interwencji w razie naruszenia porządku,
d) ewakuacja personelu w sytuacjach zagrożenia,
e) prowadzenie stałej ewidencji zdarzeń zaistniałych w chronionym obiekcie,
f) kontrola pracowników Zamawiającego zgodnie z obowiązującą procedurą,
g) przyjmowanie bezdomnych zwierząt do pomieszczeń kwarantanny schroniska;
2) szczegółowy zakres czynności pracowników ochrony w trakcie obchodu:
a) obserwacja chronionego terenu w tym obchód,
b) sprawdzenie zabezpieczeń technicznych obiektu takich jak zamki, okna, ogrodzenie, oświetlenie,
c) sprawdzenie uprawnień osób, do przebywania na terenie chronionym w godzinach wieczorowo-nocnych,
d) zapobieżenie kradzieżom, włamaniom, zniszczeniu i dewastacji mienia,
e) kontrola wydawanych kluczy do pojazdów kierowcom,
f) kontrola przestrzegania przepisów porządkowych i ppoż.,
g) podejmowanie niezbędnych interwencji w razie naruszenia porządku;
3) Zamawiający wymaga wyposażenia pracowników ochrony Wykonawcy w wymagany sprzęt i przedmioty, tj. umundurowanie zgodne z wymogami, identyfikator zgodny z wymogami ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995), środki przymusu bezpośredniego: kajdanki, pałka, telefon komórkowy, latarka elektryczna, indywidualny pakiet opatrunkowy;
4) Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązuje się do:
a) podejmowania działań prewencyjnych ograniczających zagrożenia mienia na terenie obiektów, znajdujących się przy ulicy Toruńskiej 165 w Inowrocławiu zmierzających do zapobiegania kradzieży z włamaniem, zniszczeniu i dewastacji mienia Zamawiającego oraz mienia administrowanego przez Zamawiającego,
b) powiadamiania Zamawiającego o konieczności poprawy zabezpieczenia mienia znajdującego się na terenie obiektów, znajdujących się przy ulicy Toruńskiej 165 w Inowrocławiu przy zachowaniu formy pisemnej. Wykonawca ma prawo do egzekwowania od pracowników i innych osób uprawnionych do przebywania na terenie chronionym obowiązków dotyczących dyscypliny pracy, respektowania regulaminów oraz wewnętrznych zarządzeń w zakresie bezpieczeństwa. W przypadku stwierdzenia niebezpieczeństwa zniszczenia lub utraty mienia Wykonawca podejmie czynności zmierzające do ograniczenia jego rozmiarów i natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego, policji oraz w uzasadnionych przypadkach innych służb (straż pożarna, pogotowie ratunkowe, itp.),
c) prowadzenia działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób defaworyzowanych przez cały okres obowiązywania umowy,
d) utrzymania procentowego wskaźnika zatrudnienia osób defaworyzowanych na poziomie co najmniej 30% ogółu osób zatrudnionych u wykonawcy przez cały okres obowiązywania umowy,
e) przekazywania Zamawiającemu informacji na temat odsetka osób defaworyzowanych zatrudnionych u wykonawcy z miesięczną fakturą oraz na każde żądanie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261526,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279558,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261526,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „JOKER – SECURITY” Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Detektywistyczna i Ochrony „JOKER” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6112341005
7.3.3) Ulica: Al. Wielkopolska 36
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-608
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261526,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego w sezonie 2024/2025"
- Dostawa wraz z montażem paneli fotowoltaicznych pod nazwą "Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu"
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych myszek ergonomicznych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu
- Zakup ultrasonografu wraz z wyposażeniem dla Poradni Urologicznej Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego i miejsc publicznych stanowiących własność Miasta Inowrocławia
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiornika magazynowego - II"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna wraz z monitoringiem Sądu Rejonowego w Sandomierzu
- Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Jaśle oraz Prokuratury Rejonowej w Jaśle przy ul. Armii Krajowej 3
- Usługa społeczna z zakresu ochrony osób i mienia w obiektach zarządzanych przez Poznańskie Centrum Dziedzictwa (2025-2026).
- ZP/22/2024 - USŁUGA CAŁODOBOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA MPO - ŁÓDŹ SP. Z O.O.
- Usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Muzeum i Miejsca Pamięci w Sobiborze. Niemiecki nazistowski obóz zagłady (1942-1943). Oddział Państwowego Muzeum na Majdanku
- "Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia w Zarządzie Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r. "
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.