Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00303191/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
- 2022/BZP 00338900/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-08
- 2022/BZP 00355538/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-20
- 2022/BZP 00377598/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-05
- 2022/BZP 00395733/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja serwerowni wraz z instalacją strukturalną, dedykowaną instalacją elektryczną wewnątrz budynku Urzędu Miejskiego w Paczkowie przy ul. Rynek 1 w Paczkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Paczków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412906
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Paczków
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-370
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774316772
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@paczkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.paczkow.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.paczkow.bip.net.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja serwerowni wraz z instalacją strukturalną, dedykowaną instalacją elektryczną wewnątrz budynku Urzędu Miejskiego w Paczkowie przy ul. Rynek 1 w Paczkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03cfa6b4-18de-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462966
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033627/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja serwerowni wraz z instalacją strukturalną, dedykowaną instalacją elektryczną wewnątrz budynku Urzędu Miejskiego w Paczkowie” przy ul. Rynek 1 w Paczkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303191/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.27.271.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja serwerowni wraz z instalacją strukturalną, dedykowaną instalacją elektryczną wewnątrz budynku Urzędu Miejskiego w Paczkowie” przy ul. Rynek 1 w Paczkowie
Przedmiot zamówienia w zakresie modernizacji sieci LAN finansowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie:
1) modernizacja – wymiana stolarki budowlanej,
2) instalacji klimatyzacji,
3) sieci dedykowanej zasilania komputerów,
4) instalacji siłowej,
5) instalacji przeciwporażeniowej,
6) instalacji przeciwprzepięciowej,
7) instalacji strukturalnej LAN,
8) instalacji sygnalizacji napadu i włamania,
9) instalacji monitoringu CCTV wewnątrz budynku,
10) instalacji kontroli dostępu,
11) instalacji podłogi antystatycznej w serwerowni,
12) instalacji sygnalizacji pożarowej SAP.
1) przeniesienie i montaż w nowej szafie teleinformatycznej urządzeń aktywnych i pasywnych użytkowanych przez Zamawiającego
2) sporządzenia dokumentacji powykonawczej,
3) uruchomienia sieci teleinformatycznej LAN i dedykowanej sieci elektrycznej oraz pozostałych instalacji wymienionych w ust.3 pkt. 1).
Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Projekt architektoniczno - budowlany,
2) Projekt techniczny,
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR),
4) Przedmiar.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa
42961000-0 - System sterowania i kontroli
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1202940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1890000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1202940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TELESIS INSTALACJE TELETECHNICZNE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242806790
7.3.3) Ulica: Krzyżówki
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-193
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TELESIS INSTALACJE TELETECHNICZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TELESIS INSTALACJE TELETECHNICZNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1202940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont części korytarza w ZSCKR w Mieczysławowie"
- "Modernizacja zaplecza kuchennego i jadalni w Domu Dziecka w Dąbrówce"
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
więcej: Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.