Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00400538/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00426739/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pracowni informatycznej M8-7 w Zespole Szkół Nr 1 w Dzierżoniowie, przy ul. Mickiewicza 8
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Dzierżoniowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717817
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 27
1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@pow.dzierzoniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pow.dzierzoniow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6924e9e6-39e7-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pracowni informatycznej M8-7 w Zespole Szkół Nr 1 w Dzierżoniowie, przy ul. Mickiewicza 82.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6924e9e6-39e7-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463002
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022877/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja pracowni informatycznej M8-7 w Zespole Szkół Nr 1 w Dzierżoniowie, przy ul. Mickiewicza 8 w ramach projektu „Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną szkół zawodowych (...)”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Dzierżoniowski” (nabór nr FEDS.09.02-IP.01-049/23)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400538
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 198700 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pracowni informatycznej M8-7 w Zespole Szkół Nr 1 w Dzierżoniowie, przy ul. Mickiewicza 8.
2. Zamówienie realizowane będzie ze środków zewnętrznych w ramach projektu pn. „Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Dzierżoniowski” (nabór nr FEDS.09.02-IP.01-049/23).
3. Budynek znajduje się w gminnej ewidencji zabytków.
4. Przedmiotowe zamierzenie budowlane nie wymaga decyzji o pozwoleniu na budowę ani zgłoszenia robót.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z modernizacją pracowni informatycznej M8-7, znajdującej się na parterze budynku przy ul. Mickiewicza 8, w tym:
1) wykonanie robót rozbiórkowych:
- likwidacja ściany działowej z likwidacją bądź przeniesieniem istniejącego okablowania, gniazd, puszek;
- likwidacja podestu (podwyższenia pod biurko);
- likwidacja i zamurowanie głośnika po radiowęźle;
- wywóz gruzu po ww. pracach rozbiórkowych;
2) wykonanie kompleksowej modernizacji sali z uwzględnieniem usunięcia starych malatur, naprawą tynków oraz ułożeniem tapety flizelinowej;
3) wykonanie zabudowy wnęki szafą z drzwiami przesuwnymi z zamkiem, z pełnym wyposażeniem w regały i półki;
4) wymiana wykładziny podłogowej na nową (zaprojektowana wykładzina homogeniczna, zgrzewana, z wywiniętymi cokołami);
5) wykonanie gładzi ściennych i sufitowych z gotowych mas akrylowych z gruntowaniem płaszczyzn poziomych i pionowych;
6) wykonanie robót malarskich ścian i sufitów;
7) wymiana instalacji elektrycznej gniazd wtykowych i siłowych;
8) wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego;
9) wykonanie wewnętrznej linii zasilającej rozdzielnicę TE.PI (tablica elektryczna pracowni informatycznej);
10) wyprowadzenie skrzynki od alarmu na zewnątrz do korytarza;
11) wykonanie instalacji LAN i niskoprądowej;
12) wyposażenie okien w rolety zaciemniające sterowane elektrycznie (klawisz ścienny +pilot);
13) dostosowanie sali informatycznej dla osób z niepełnosprawnościami;
14) montaż nowych wieszaków dla uczniów, demontaż starych;
15) roboty instalacji sanitarnych:
- obudowa wszystkich rur centralnego ogrzewania;
- wymiana grzejników centralnego ogrzewania z zaworami termostatycznymi;
16) renowacja drzwi wejściowych do sali informatycznej.
6. Na potrzeby inwestycji nie przewiduje się konieczności realizacji zewnętrznych przyłączy i instalacji. Wszystkie prace budowlane i instalacyjne prowadzone będą wewnątrz istniejącego budynku.
7. UWAGA! Wyposażenie pracowni (meble, komputery) nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.
9. Dokumentację projektową i techniczną stanowią:
1) projekt budowlany,
2) projekt wykonawczy,
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (dalej: „STWiOR”),
4) przedmiar robót.
10. Załączony przedmiar robót stanowi jedynie dokumentację informacyjną i pomocniczą przy sporządzaniu oferty (nie jest dokumentem stanowiącym podstawę do wyceny przedmiotu zamówienia).
11. Ilekroć w dokumentacji projektowej bądź STWiOR istnieje odwołanie do nieobowiązkowej normy międzynarodowej bądź krajowej, to należy rozumieć, że Zamawiający dopuszcza w ofercie rozwiązania równoważne opisane w każdej zacytowanej nieobowiązkowej normie krajowej bądź międzynarodowej.
12. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej i projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w powołanej dokumentacji technicznej z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów technicznych i standardów jakościowych wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Oferowane do wbudowania materiały muszą co do jakości odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213) wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy w zw. z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz odpowiadać parametrom technicznym i wymaganiom jakościowym nie gorszym niż opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
13. Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót, potwierdzającego wykonanie przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421141-4 - Instalowanie przegród
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276750 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mieszkania Dolnośląskie Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8822143936
7.3.4) Miejscowość: Bielawa
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIESZKANIA DOLNOŚLĄSKIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIESZKANIA DOLNOŚLĄSKIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Zakup i dostawa wyposażenia dla przedszkoli publicznych w Dzierżoniowie ramach projektu "SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzierżoniowskim" z podziałem na cztery części zamówienia.
- Usługi szkoleniowo-kompetencyjne w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Dzierżoniowie"
- Wyk. rb związanych z realizacją zad pn.:"Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul.Świdnickiej na odcinku od ul.Kasztanowej do ul.Jesionowej w ramach i etapu przebudowy ul.Świdnickiej w Dzierżoniowie"
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH
- PRANIE BIELIZNY SZPITALNEJ I MATERACY WRAZ Z TRANSPORTEM
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.