Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00440631/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
- 2024/BZP 00464322/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Budowa placu zabaw na potrzeby Żłobka w Nurcu-Stacji” , w ramach projektu:
„Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Żłobka w Gminie Nurzec-Stacja“
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nurzec-Stacja
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659585
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żerczycka 33, 17-330 Nurzec-Stacja
1.5.2.) Miejscowość: Nurzec-Stacja
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-330
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 85 657 50 78
1.5.8.) Numer faksu: 85 657 50 63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@nurzec-stacja.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nurzec-stacja.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35f85147-d27e-48ad-92cf-7d377101ea031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa placu zabaw na potrzeby Żłobka w Nurcu-Stacji” , w ramach projektu:„Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Żłobka w Gminie Nurzec-Stacja“
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35f85147-d27e-48ad-92cf-7d377101ea03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463017
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047223/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Budowa placu zabaw na potrzeby żłobka w Nurcu-Stacji, w ramach projektu: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Żłobka w Gminie Nurzec-Stacja."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "AKTYWNY MALUCH" 2022-20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440631
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSW.271.Ż.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placu zabaw - z materiałów nowych, posiadających odpowiednie certyfikaty - przeznaczony dla dzieci w wieku do lat 3 pod potrzeby Żłobka Gminnego w Nurcu-Stacji zlokalizowanego przy ul. Słonecznej 1 w Nurcu-Stacji dz. nr ewid. 1151.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej (załącznik nr 6 i nr 11 do SWZ). Obejmuje dostawę i montaż (wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi) certyfikowanych urządzeń placu zabaw. Plac zabaw ma umożliwiać zabawę dzieciom, przy jednoczesnym zachowaniu maksymalnego poziomu bezpieczeństwa poprzez charakter nawierzchni, materiałów, kolorystyki, i ma uwzględniać również dostępność dla dzieci z niepełnosprawnościami.
Uwaga: Do huśtawek wahadłowych (urządzenie U 10 i U11), Zamawiający wymaga dołączenia siedzisk z oparciami (tzw. kubełkowe) – 3 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej spośród ofert ważnych złożonych w postępowaniu przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku OSP Sławęcin
- Malowanie i szpachlowanie ścian i sufitów oraz wymiana spękanych płytek podłogowych w budynku NIZP PZH - PIB przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie
- Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
- Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej Nr 1374B na odcinku Słomianka - granica powiatu (Gm. Tykocin)
- Rozbudowa drogi gminnej nr 106069 O ul. Myśliwca w Zdzieszowicach
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, (4 pustostany - IV części)
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.