Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00381367/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni” oraz „Remonty dróg wewnętrznych”
w ramach zadania pn. „Remonty cząstkowe dróg i ulic”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świebodzin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.swiebodzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.swiebodzin.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9442301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni” oraz „Remonty dróg wewnętrznych”w ramach zadania pn. „Remonty cząstkowe dróg i ulic”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6106f11a-31f8-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463027
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044203/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remonty cząstkowe dróg i ulic
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381367
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 247989,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Zadanie 1 - Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni, polegające m.in. na:- naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie,
- naprawie dróg gruntowych poprzez zagęszczenie,
- rozbiórce nawierzchni chodników z płyt betonowych o wym. 35x35x5 cm i 50x50x7 cm,
- rozbiórce nawierzchni z betonu,
- rozbiórce nawierzchni z kostki betonowej,
- wykonaniu koryta na poszerzeniu jezdni i całej szerokości jezdni i chodników,
- ustawieniu krawężników betonowych o wym. 15x30 cm i 15x22 cm,
- ustawieniu obrzeży betonowych o wym. 20x6 cm i 30x8 cm,
- wykonaniu jezdni i chodników z kostki betonowej o gr. 6 cm i 8 cm,
- regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, telefonicznych dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz kratek ściekowych,
- wykonaniu wodościeków oraz renowacji i wykonaniu nowych rowów drogowych,
- budowie nawierzchni z betonowych płyt wielootworowych oraz betonowych płyt ażurowych,
- układaniu czasowych dróg kołowych i placów z płyt żelbetowych.
2. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysach ofertowych stanowiących Załącznik nr 1a-1 do SWZ (Zadanie 1) oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowiących Załącznik nr 9-1 do SWZ (Zadanie 1).
3. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. za wyjątkiem materiałów stanowiących własność Zamawiającego, wskazanych w Kosztorysie ofertowym – zał. nr 1a-1, które Zamawiający dostarczy Wykonawcy na miejsce ich wbudowania. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca uwzględni w ofertowym wynagrodzeniu.
4. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, a w szczególności koszty:
a) zakupu i dostawy materiałów,
b) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót i prac wykonywanych na drogach gminnych, na których odbywa się ruch pojazdów,
c) transportu do miejsca wbudowania na terenie administracyjnym Gminy Świebodzin niezależnie od odległości i prac za i wyładunkowych,
d) wyposażenia każdego pracownika pracującego na drogach gminnych w ubiór ostrzegawczy (koszulki, kamizelki, narzuty) w kolorze jaskrawo-zielonym bądź pomarańczowym,
e) wynagrodzenia pracowników za pracę, podatek dochodowy, składki ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego itp.
f) zakupu paliwa, płynów, olejów itp.
g) ubezpieczenia i naprawy sprzętu,
h) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł,
i) wywiezienia materiałów, gruzu i śmieci z terenu robót - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie uwzględnił transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów,
j) uporządkowania terenu po wykonaniu robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 170551,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2. Zadanie 2 - Remonty dróg wewnętrznych, polegające m.in. na:- naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie,
- naprawie dróg gruntowych poprzez zagęszczenie,
- naprawie dróg gruntowych poprzez wyrównanie z uzupełnieniem mieszanką piaszczysto-gliniastą, tłuczniem i destruktem asfaltowym,
- wykonaniu wodościeków oraz renowacji i wykonaniu nowych rowów drogowych.
2. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysach ofertowych stanowiących Załącznik nr 1a-2 do SWZ (Zadanie 2) oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowiących Załącznik nr 9-2 do SWZ (Zadanie 2).
3. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca uwzględni w ofertowym wynagrodzeniu.
4. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy,
a w szczególności koszty:
a) zakupu i dostawy materiałów,
b) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót i prac wykonywanych na drogach gminnych, na których odbywa się ruch pojazdów,
c) transportu do miejsca wbudowania na terenie administracyjnym Gminy Świebodzin niezależnie od odległości i prac za i wyładunkowych,
d) wyposażenia każdego pracownika pracującego na drogach gminnych w ubiór ostrzegawczy (koszulki, kamizelki, narzuty) w kolorze jaskrawo-zielonym bądź pomarańczowym,
e) wynagrodzenia pracowników za pracę, podatek dochodowy, składki ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego itp.
f) zakupu paliwa, płynów, olejów itp.
g) ubezpieczenia i naprawy sprzętu,
h) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł,
i) wywiezienia materiałów, gruzu i śmieci z terenu robót - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie uwzględnił transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów,
j) uporządkowania terenu po wykonaniu robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 77438,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212839,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428040,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212839,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLASTER Andrzej Kwiatkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 971193122
7.3.3) Ulica: ul. Podmiejska 17
7.3.4) Miejscowość: Świebodzin
7.3.5) Kod pocztowy: 66-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
" FLASTER " Andrzej Kwiatkowski
jakie przetargi wygrała firma
" FLASTER " Andrzej Kwiatkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212839,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53473,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160269,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53473,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „KENO-EKO” Sp. j., Jan Ciszewski, Jarosław Ciszewski, Marcin Pawelski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 970266936
7.3.3) Ulica: ul. 17 Stycznia 9
7.3.4) Miejscowość: Zbąszyń
7.3.5) Kod pocztowy: 64-360
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53473,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu Świebodzińskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych.
- Usługa w zakresie wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych z obiektów Zamawiającego.
- Świadczenie usługi w zakresie transportu sanitarnego dla pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o.
- Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.
- Dostawa aparatu usg dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca: dostawę energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej.
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.