eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubliniecDostawa ochronników słuchu wraz z urządzeniami łączności dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu



Ogłoszenie z dnia 2024-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ochronników słuchu wraz z urządzeniami łączności dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 4101

1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Komandosów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150560518

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 35

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wyraz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jwk.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/jw4101

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ochronników słuchu wraz z urządzeniami łączności dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4896412-40ce-4a77-94eb-2861cd7ae383

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463043

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00233088/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 2024 aktywne dedykowane ochronniki słuchu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419819

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 32/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa ochronników słuchu wraz z urządzeniami łączności dla JW. 4101 w Lublińcu.
5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 4 i 6 do SWZ - Aktywne ochronniki słuchu – zestaw duży 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32331100-3 - Adaptery

4.5.5.) Wartość części: 240116,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ochronników słuchu wraz z urządzeniami łączności dla JW. 4101 w Lublińcu.
5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 4 i 6 do SWZ - Zadanie nr 2 – aktywne ochronniki słuchu – zestaw mały 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32331100-3 - Adaptery

4.5.5.) Wartość części: 140915,17 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ochronników słuchu wraz z urządzeniami łączności dla JW. 4101 w Lublińcu.
5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 4 i 6 do SWZ - Zadanie nr 3 – urządzenia łączności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32331100-3 - Adaptery

4.5.5.) Wartość części: 92828,74 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ochronników słuchu wraz z urządzeniami łączności dla JW. 4101 w Lublińcu.
5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 4 i 6 do SWZ - Zadanie nr 4 – aktywne dedykowane ochronniki słuchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32331100-3 - Adaptery

4.5.5.) Wartość części: 74908,03 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ochronników słuchu wraz z urządzeniami łączności dla JW. 4101 w Lublińcu.
5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 4 i 6 do SWZ - Zadanie nr 5 – aktywne ochronniki słuchu – zestaw duży 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32331100-3 - Adaptery

4.5.5.) Wartość części: 174894,72 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ochronników słuchu wraz z urządzeniami łączności dla JW. 4101 w Lublińcu.
5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 4 i 6 do SWZ - Zadanie nr 6 – aktywne ochronniki słuchu – zestaw mały 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32331100-3 - Adaptery

4.5.5.) Wartość części: 86486,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118965,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118965,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118965,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Megmar Logistics & Consulting Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752637229

7.3.3) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 10

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138828,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-17

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44899,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44899,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44899,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Megmar Logistics & Consulting Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752637229

7.3.3) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 10,

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134699,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-17

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39283,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39283,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39283,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Megmar Lodistic & Consulting sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752637229

7.3.3) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 10

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78823,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-17

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14280,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14280,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14280,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4 Hunting Przemysław Janikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670611420

7.3.3) Ulica: Nakielska 267

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-391

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57121,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-08

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta przesłana przez firmę RTcom s.c. Wojciech Kropiewnicki, Tomasz Sulima, Sławomir Hirny, Dariusz Sulima, jest jedyną ofertą w zadaniu nr 5 znacznie przewyższa środki jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tych zadań. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków do oferty najkorzystniejszej.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta przesłana przez firmę RTcom s.c. Wojciech Kropiewnicki, Tomasz Sulima, Sławomir Hirny, Dariusz Sulima, jest jedyną ofertą w zadaniu nr 6 i znacznie przewyższa środki jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tych zadań. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków do oferty najkorzystniejszej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.