Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00419819/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
- 2024/BZP 00429181/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ochronników słuchu wraz z urządzeniami łączności dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 4101
1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Komandosów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150560518
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 35
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wyraz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jwk.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/jw41011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ochronników słuchu wraz z urządzeniami łączności dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4896412-40ce-4a77-94eb-2861cd7ae383
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00233088/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 2024 aktywne dedykowane ochronniki słuchu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419819
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 32/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ochronników słuchu wraz z urządzeniami łączności dla JW. 4101 w Lublińcu.5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 4 i 6 do SWZ - Aktywne ochronniki słuchu – zestaw duży 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32331100-3 - Adaptery
4.5.5.) Wartość części: 240116,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ochronników słuchu wraz z urządzeniami łączności dla JW. 4101 w Lublińcu.5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 4 i 6 do SWZ - Zadanie nr 2 – aktywne ochronniki słuchu – zestaw mały 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32331100-3 - Adaptery
4.5.5.) Wartość części: 140915,17 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ochronników słuchu wraz z urządzeniami łączności dla JW. 4101 w Lublińcu.5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 4 i 6 do SWZ - Zadanie nr 3 – urządzenia łączności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32331100-3 - Adaptery
4.5.5.) Wartość części: 92828,74 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ochronników słuchu wraz z urządzeniami łączności dla JW. 4101 w Lublińcu.5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 4 i 6 do SWZ - Zadanie nr 4 – aktywne dedykowane ochronniki słuchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32331100-3 - Adaptery
4.5.5.) Wartość części: 74908,03 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ochronników słuchu wraz z urządzeniami łączności dla JW. 4101 w Lublińcu.5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 4 i 6 do SWZ - Zadanie nr 5 – aktywne ochronniki słuchu – zestaw duży 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32331100-3 - Adaptery
4.5.5.) Wartość części: 174894,72 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ochronników słuchu wraz z urządzeniami łączności dla JW. 4101 w Lublińcu.5. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 4 i 6 do SWZ - Zadanie nr 6 – aktywne ochronniki słuchu – zestaw mały 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32331100-3 - Adaptery
4.5.5.) Wartość części: 86486,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118965,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118965,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118965,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Megmar Logistics & Consulting Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752637229
7.3.3) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 10
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MEGMAR LOGISTICS & CONSULTING" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MEGMAR LOGISTICS & CONSULTING" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138828,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-17Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44899,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44899,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44899,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Megmar Logistics & Consulting Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752637229
7.3.3) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 10,
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MEGMAR LOGISTICS & CONSULTING" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MEGMAR LOGISTICS & CONSULTING" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134699,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-17Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39283,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39283,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39283,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Megmar Lodistic & Consulting sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752637229
7.3.3) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 10
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MEGMAR LOGISTICS & CONSULTING" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MEGMAR LOGISTICS & CONSULTING" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78823,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-17Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14280,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14280,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14280,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4 Hunting Przemysław Janikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670611420
7.3.3) Ulica: Nakielska 267
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-391
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
4HUNTING - PRZEMYSŁAW JANIKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
4HUNTING - PRZEMYSŁAW JANIKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57121,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-08Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta przesłana przez firmę RTcom s.c. Wojciech Kropiewnicki, Tomasz Sulima, Sławomir Hirny, Dariusz Sulima, jest jedyną ofertą w zadaniu nr 5 znacznie przewyższa środki jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tych zadań. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków do oferty najkorzystniejszej.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta przesłana przez firmę RTcom s.c. Wojciech Kropiewnicki, Tomasz Sulima, Sławomir Hirny, Dariusz Sulima, jest jedyną ofertą w zadaniu nr 6 i znacznie przewyższa środki jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tych zadań. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków do oferty najkorzystniejszej.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- ZAKUP WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA ROK 2025
- Wymiana źródła ciepła w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Herbach
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą świeżych jaj kurzych dla DPS "Zameczek W Lublińcu w roku 2025
- Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą produktów mleczarskich i tłuszczów dla DPS "Zameczek" w Lublińcu w roku 2025
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków.
więcej: przetargi w Lublińcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.