eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługi hotelarsko-gastronomiczne oraz wynajęcie sal konferencyjnych podczas szkolenia sędziów Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i Sądów Okręgowych z obszaru apelacji poznańskiej w dniach 3-9 .11.2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi hotelarsko-gastronomiczne oraz wynajęcie sal konferencyjnych podczas szkolenia sędziów Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i Sądów Okręgowych z obszaru apelacji poznańskiej w dniach 3-9 .11.2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004818424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trójpole 21

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-693

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 618274555

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi2@poznan.sa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan.sa.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8c8d942-3aa5-11ef-b37c-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sądownictwo

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Koninie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652690152

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Energetyka 5

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prezes@konin.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konin.so.gov.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781128938

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hejmowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-736

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prezes@poznan.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan.so.gov.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291053938

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Słowiański 1

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-069

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prezes@zielona-gora.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielona-gora.so.gov.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi hotelarsko-gastronomiczne oraz wynajęcie sal konferencyjnych podczas szkolenia sędziów Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i Sądów Okręgowych z obszaru apelacji poznańskiej w dniach 3-9 .11.2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8c8d942-3aa5-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00252254/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi hotelarsko – gastronomiczne oraz wynajęcie sal konferencyjnych podczas szkolenia sędziów Sądu Apelacyjnego i Sądów Okręgowych w apelacji poznańskiej w dniach 3 – 9 listopada 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401422

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 239679,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi hotelarsko-gastronomiczne oraz wynajęcie sal konferencyjnych podczas szkolenia sędziów Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i Sądów Okręgowych z obszaru apelacji poznańskiej w dniach 3-9 listopada 2024 r.
I. Szkolenie planowane jest w dwóch grupach szkoleniowych w terminie:
a) I GRUPA w dniach od 3 do 6 listopada 2024 roku dla 80 sędziów orzekających w wydziałach karnych oraz pracy i ubezpieczeń społecznych Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i Sądów Okręgowych w apelacji poznańskiej;
[przyjazd uczestników dnia 3 listopada 2024 r. o godz. 16:00,
wyjazd 6 listopada 2024 r. o godz. 10:00]
b) II GRUPA w dniach od 6 do 9 listopada 2024 roku dla 110 sędziów orzekających wydziałach cywilnych i gospodarczych Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i Sądów Okręgowych w apelacji poznańskiej;
[przyjazd uczestników dnia 6 listopada 2024 r. o godz. 16:00,
wyjazd 9 listopada 2024 r. o godz. 10:00].
II. Zakwaterowanie uczestników szkoleń w hotelu o standardzie co najmniej 3 * gwiazdek, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2014 r w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U z 2006 r. Nr 22, poz. 169 ze zm.) lub w obiekcie hotelowym nie wpisanym do Centralnej Ewidencji Ministerstwa Sportu i Turystyki o standardzie nie mniejszym niż dla hoteli 3 * gwiazdkowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2014 r w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, zlokalizowanym w granicach administracyjnych miasta Karpacz, położonego w powiacie karkonoskim w województwie dolnośląskim.
Do dyspozycji zamawiającego udostępnione zostaną w obu terminach pokoje z łazienkami, zlokalizowane w jednym budynku, w liczbie:
- co najmniej 30 pokoi 1-osobowych,
- pozostałe pokoje 2-osobowe,
- możliwe jest również wykorzystanie pokoi 2 osobowych jako pokoje 1 osobowe, w cenie pokoi 1 osobowych,
- możliwe jest również wykorzystanie pokoi 3 osobowych jako pokoje 2 osobowe, w cenie pokoi 2 osobowych.
III. Ostateczna liczba uczestników zostanie potwierdzona na 10 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem szkolenia. Możliwe jest zmniejszenie liczby osób maksymalnie o 20%.
IV. Pobyt i wyżywienie uczestników oraz szkolenie muszą być zlokalizowane w tym samym budynku.
V. Wyżywienie podczas szkolenia obejmuje dla każdej grupy: 3x śniadania, 2x obiady, 2x ciągłe przerwy kawowe, 2x kolacje oraz uroczystą kolację na początku szkolenia dla każdej grupy.
VI. W dniach 3 i 6 listopada 2024 r. (dzień przyjazdu grup) po zakwaterowaniu uczestników planowana jest uroczysta kolacja z oprawą muzyczną (do ustalenia) w restauracji lub Sali bankietowej mieszczącej do 110 osób na wyłączność uczestników szkolenia.
VII. W dniach, w których przypada szkolenie, tj. 4, 5, 7 i 8 listopada 2024 r. po śniadaniu rozpoczynają się zajęcia szkoleniowe z ciągłą przerwą kawową, następnie ok. godz. 14:00 obiad i dalej kolejna część szkolenia, a ok. godz. 19:00 kolacja.
VIII. W dniach 6 i 9 listopada 2024 r. po śniadaniu wykwaterowanie i wyjazd uczestników szkolenia.
IX. Wymagania dotyczące menu dla każdej z grup:
a. Śniadania: stół szwedzki (danie ciepłe i zimne, wędliny, sery, nabiał, kawa, herbata, wody mineralne oraz soki)
b. Obiad: dwudaniowy serwowany, soki owocowe, woda mineralna
c. Kolacja: w formie szwedzkiego stołu (wędliny, sery, nabiał, dania ciepłe, kawa, herbata, wody mineralne oraz soki)
d. Ciągła przerwa kawowa: (kawa, herbata, woda gazowane i niegazowana, soki, owoce, ciasto)
e. Uroczysta kolacja z oprawą muzyczną: (dwudaniowa kolacja z daniami ciepłymi, deser, zimny bufet, kawa, herbata, woda mineralna, soki owocowe)
f. Potrawy i napoje zamawiane poza wytyczne zamawiającego mogą być realizowane jedynie na koszt każdego z uczestników.
X. Zapewnienie sali wykładowych wyposażonych w klimatyzację oraz sprzęt do prezentacji multimedialnych (projektor, laptop, nagłośnienie), z możliwością rozłożenia materiałów dla uczestników (układ stołów do ustalenia):
a. w dniach 4 i 5 listopada 2024 r. dwóch sal dla 40 osób w godz. 9:00 - 18:30
b. w dniach 7 i 8 listopada 2024 r. jednej sali dla 110 osób w godz. 9:00 - 18:30.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55130000-0 - Inne usługi hotelarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323865,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Platon, Szkolenia i Konferencje sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943129970

7.3.3) Ulica: ul. Chabrowa 39/7

7.3.4) Miejscowość: Wysoka

7.3.5) Kod pocztowy: 52-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-03 do 2024-11-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.