Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00401422/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi hotelarsko-gastronomiczne oraz wynajęcie sal konferencyjnych podczas szkolenia sędziów Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i Sądów Okręgowych z obszaru apelacji poznańskiej w dniach 3-9 .11.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004818424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trójpole 21
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-693
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 618274555
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi2@poznan.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan.sa.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8c8d942-3aa5-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sądownictwo
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652690152
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Energetyka 5
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prezes@konin.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konin.so.gov.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781128938
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hejmowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-736
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prezes@poznan.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan.so.gov.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291053938
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Słowiański 1
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-069
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prezes@zielona-gora.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielona-gora.so.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi hotelarsko-gastronomiczne oraz wynajęcie sal konferencyjnych podczas szkolenia sędziów Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i Sądów Okręgowych z obszaru apelacji poznańskiej w dniach 3-9 .11.2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8c8d942-3aa5-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00252254/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi hotelarsko – gastronomiczne oraz wynajęcie sal konferencyjnych podczas szkolenia sędziów Sądu Apelacyjnego i Sądów Okręgowych w apelacji poznańskiej w dniach 3 – 9 listopada 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401422
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 239679,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi hotelarsko-gastronomiczne oraz wynajęcie sal konferencyjnych podczas szkolenia sędziów Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i Sądów Okręgowych z obszaru apelacji poznańskiej w dniach 3-9 listopada 2024 r.
I. Szkolenie planowane jest w dwóch grupach szkoleniowych w terminie:
a) I GRUPA w dniach od 3 do 6 listopada 2024 roku dla 80 sędziów orzekających w wydziałach karnych oraz pracy i ubezpieczeń społecznych Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i Sądów Okręgowych w apelacji poznańskiej;
[przyjazd uczestników dnia 3 listopada 2024 r. o godz. 16:00,
wyjazd 6 listopada 2024 r. o godz. 10:00]
b) II GRUPA w dniach od 6 do 9 listopada 2024 roku dla 110 sędziów orzekających wydziałach cywilnych i gospodarczych Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i Sądów Okręgowych w apelacji poznańskiej;
[przyjazd uczestników dnia 6 listopada 2024 r. o godz. 16:00,
wyjazd 9 listopada 2024 r. o godz. 10:00].
II. Zakwaterowanie uczestników szkoleń w hotelu o standardzie co najmniej 3 * gwiazdek, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2014 r w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U z 2006 r. Nr 22, poz. 169 ze zm.) lub w obiekcie hotelowym nie wpisanym do Centralnej Ewidencji Ministerstwa Sportu i Turystyki o standardzie nie mniejszym niż dla hoteli 3 * gwiazdkowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2014 r w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, zlokalizowanym w granicach administracyjnych miasta Karpacz, położonego w powiacie karkonoskim w województwie dolnośląskim.
Do dyspozycji zamawiającego udostępnione zostaną w obu terminach pokoje z łazienkami, zlokalizowane w jednym budynku, w liczbie:
- co najmniej 30 pokoi 1-osobowych,
- pozostałe pokoje 2-osobowe,
- możliwe jest również wykorzystanie pokoi 2 osobowych jako pokoje 1 osobowe, w cenie pokoi 1 osobowych,
- możliwe jest również wykorzystanie pokoi 3 osobowych jako pokoje 2 osobowe, w cenie pokoi 2 osobowych.
III. Ostateczna liczba uczestników zostanie potwierdzona na 10 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem szkolenia. Możliwe jest zmniejszenie liczby osób maksymalnie o 20%.
IV. Pobyt i wyżywienie uczestników oraz szkolenie muszą być zlokalizowane w tym samym budynku.
V. Wyżywienie podczas szkolenia obejmuje dla każdej grupy: 3x śniadania, 2x obiady, 2x ciągłe przerwy kawowe, 2x kolacje oraz uroczystą kolację na początku szkolenia dla każdej grupy.
VI. W dniach 3 i 6 listopada 2024 r. (dzień przyjazdu grup) po zakwaterowaniu uczestników planowana jest uroczysta kolacja z oprawą muzyczną (do ustalenia) w restauracji lub Sali bankietowej mieszczącej do 110 osób na wyłączność uczestników szkolenia.
VII. W dniach, w których przypada szkolenie, tj. 4, 5, 7 i 8 listopada 2024 r. po śniadaniu rozpoczynają się zajęcia szkoleniowe z ciągłą przerwą kawową, następnie ok. godz. 14:00 obiad i dalej kolejna część szkolenia, a ok. godz. 19:00 kolacja.
VIII. W dniach 6 i 9 listopada 2024 r. po śniadaniu wykwaterowanie i wyjazd uczestników szkolenia.
IX. Wymagania dotyczące menu dla każdej z grup:
a. Śniadania: stół szwedzki (danie ciepłe i zimne, wędliny, sery, nabiał, kawa, herbata, wody mineralne oraz soki)
b. Obiad: dwudaniowy serwowany, soki owocowe, woda mineralna
c. Kolacja: w formie szwedzkiego stołu (wędliny, sery, nabiał, dania ciepłe, kawa, herbata, wody mineralne oraz soki)
d. Ciągła przerwa kawowa: (kawa, herbata, woda gazowane i niegazowana, soki, owoce, ciasto)
e. Uroczysta kolacja z oprawą muzyczną: (dwudaniowa kolacja z daniami ciepłymi, deser, zimny bufet, kawa, herbata, woda mineralna, soki owocowe)
f. Potrawy i napoje zamawiane poza wytyczne zamawiającego mogą być realizowane jedynie na koszt każdego z uczestników.
X. Zapewnienie sali wykładowych wyposażonych w klimatyzację oraz sprzęt do prezentacji multimedialnych (projektor, laptop, nagłośnienie), z możliwością rozłożenia materiałów dla uczestników (układ stołów do ustalenia):
a. w dniach 4 i 5 listopada 2024 r. dwóch sal dla 40 osób w godz. 9:00 - 18:30
b. w dniach 7 i 8 listopada 2024 r. jednej sali dla 110 osób w godz. 9:00 - 18:30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55130000-0 - Inne usługi hotelarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323865,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Platon, Szkolenia i Konferencje sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943129970
7.3.3) Ulica: ul. Chabrowa 39/7
7.3.4) Miejscowość: Wysoka
7.3.5) Kod pocztowy: 52-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PLATON SZKOLENIA I KONFERENCJE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PLATON SZKOLENIA I KONFERENCJE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-03 do 2024-11-09INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Świadczenie usług rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych, kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie dla delegatów Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.