Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00420762/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia do utworzenia żłobka w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH +" 2022-2029
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELOWIEŚ
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Wielowieś
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257676
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1
1.5.2.) Miejscowość: Wielowieś
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-187
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekologia@wielowies.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielowies.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-wielowies21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia do utworzenia żłobka w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH +" 2022-20292.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-791f4cec-5024-41e8-a05a-1052b801f058
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036822/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wyposażenia do utworzenia żłobka w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH +" 2022-2029
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zakup wyposażenia do utworzenia żłobka w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH +" 2022-20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420762
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OŚ.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 343736,64 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73008,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV zamówienia: Zakup i dostawa wyposażenia (meble, wyposażenie wypoczynkowe, wyposażenie sanitarne, zabawki, pomoce do prowadzenia zajęć, środki higieniczne i czystości) dla żłobkaZakres niniejszego zamówienia obejmuje:
• zakup i montaż wyposażenia (w tym m.in. meble, wyposażenie wypoczynkowe, wyposażenie sanitarne, zabawki),
• zakup pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych, specjalistycznego sprzętu oraz narzędzi dla potrzeb rozwojowych i edukacyjnych,
• zakup środków higienicznych i środków czystości,
• szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jakościowe oraz ilościowe zawiera załącznik nr 4 do SWZ dla części IV zamówienia.
• Zamawiający wymaga udzielenia min. 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.
• Termin realizacji do 14 dni od daty podpisania umowy.
• Akcesoria które wymagają montażu należy zamontować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113100-8 - Fotele
39151000-5 - Meble różne
37520000-9 - Zabawki
37522000-3 - Zabawki na kółkach
39290000-1 - Wyposażenie różne
44613400-4 - Pojemniki do przechowywania
39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 60480,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V zamówienia: Zakup i dostawa rolet wewnętrznych oraz żagli przeciwsłonecznych (rolety włókiennicze) dla żłobkaZakres niniejszego zamówienia obejmuje:
• Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż rolet plisowanych w budynku żłobka oraz żagli przeciwsłonecznych na placu zabaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jakościowe oraz ilościowe zawiera załącznik nr 4 do SWZ dla części V zamówienia.
• Wszystkie produkty i sprzęty muszą być fabrycznie nowe oraz wykonanie zgodnie z obowiązującymi normami jakości i bezpieczeństwa, posiadać niezbędne certyfikaty.
• Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem do żłobka w miejscowości Wielowieś. Akcesoria które wymagają montażu należy zamontować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
• Zamawiający wymaga udzielenia min. 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.
• Termin realizacji do 24 dni od daty podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39515420-5 - Rolety włókiennicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39522120-4 - Markizy
4.5.5.) Wartość części: 12527,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70752,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 493407,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78034,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zaułek Dizajnu Marta Szlapa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272758317
7.3.3) Ulica: Ul. Gliwicka 218e
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-860
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78034,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17089,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134216,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17089,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zaułek Dizajnu Marta Szlapa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272758317
7.3.3) Ulica: Ul. Gliwicka 218e
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-860
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17089,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków czystości, środków do higienizacji na potrzeby Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- Dostawa mebli biurowych oraz mebli do pracowni wraz z ich montażem na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Elektrotechniki.
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń przedszkola Miejskiego nr 1 " Morskie Skarby" przy ul. Myśliwskiej 13 w Międzyzdrojach"
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- dostawa i montaż mebli do gabinetów lekarskich dla potrzeb SPZOZ w Siedlcach
- DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, CHEMII GOSPODARCZEJ ORAZ INNYCH WYROBÓW HIGIENICZNYCH
więcej: Zabawki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.