eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary"Zakup fabrycznie nowego, 9-cio osobowego samochodu z windą do przewozu osób niepełnosprawnych, z jednym miejscem przystosowanym do przewozu osoby na wózku inwalidzkim dla DPS w Miłowicach."



Ogłoszenie z dnia 2024-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup fabrycznie nowego, 9-cio osobowego samochodu z windą do przewozu osób niepełnosprawnych, z jednym miejscem przystosowanym do przewozu osoby na wózku inwalidzkim dla DPS w Miłowicach.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żarski

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji i Gospodarki Nieruchomosciami

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970777803

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 5

1.5.2.) Miejscowość: Żary

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 479 06 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatzarski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/spzary/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3c2de5a-39d5-11ef-b37c-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup fabrycznie nowego, 9-cio osobowego samochodu z windą do przewozu osób niepełnosprawnych, z jednym miejscem przystosowanym do przewozu osoby na wózku inwalidzkim dla DPS w Miłowicach.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3c2de5a-39d5-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396612

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIGN.272.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego, 9-cio osobowego samochodu z windą do przewozu osób
niepełnosprawnych, z jednym miejscem przystosowanym do przewozu osoby na wózku inwalidzkim dla Domu Pomocy
Społecznej w Miłowicach” w ramach realizacji programu pod nazwą „Program wyrównywania różnic między regionami III” –
Obszar D. Realizacja projektu współfinansowana jest przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
(PFRON). Szczegółową specyfikacją pojazdu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowym, kompletnym i wolnym od wad fizycznych oraz
prawnych pojazdem, tzn., nieużywanym przed dniem dostarczenia z wyłączeniem czynności dostosowania samochodu do
przewozu osób niepełnosprawnych oraz użycia go do niezbędnego przeprowadzenia testów sprawdzających jego poprawną
pracę.
3.Dostarczony samochód musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, obejmujących również rynek
Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
4. Elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez
producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
5.Oferowany samochód musi spełniać:
1) wymagania techniczne określone przez obowiązujące w prawie polskim przepisy dla pojazdów poruszających się po
drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym
(Dz.U.2023.1047 t.j..), oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy,
2) wymagania dotyczące posiadania przez oferowany pojazd homologacji (z wyłączeniem ciężarowej) na przewóz 9 osób
oraz homologacji do przewozu osób niepełnosprawnych, lub badania techniczne potwierdzające przystosowanie pojazdu do
przewozu osób niepełnosprawnych, umożliwiające zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdu do ruchu,
3) zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów
oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.2016.2022 t.j ze zm.),
4) posiadać sporządzoną w języku polskim: instrukcję obsługi, książkę serwisową i gwarancyjną, oraz inne niezbędne
dokumenty wymagane przepisami polskiego prawa.
6.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt do siedziby
Powiatu Żarskiego - Aleja Jana Pawła II 5 .
7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania (przed wydaniem pojazdu) przeglądu po sprzedażowego (tzw. przegląd
zerowy) i odnotować jego wykonanie w książce serwisowej.
8. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na oferowany pojazd zgodnie z wymaganiami Zamawiającego: 1) na samochód wraz z windą – minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego – w tym
bezpłatne przeglądy serwisowe – minimum 24 miesiące licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego oraz usterki
elektryczne i mechaniczne.
2) Wraz z upływem okresu gwarancji strony dokonają odbioru pogwarancyjnego. W celu odbioru pogwarancyjnego
Wykonawca dokona bezpłatnego przeglądu samochodu i usunie stwierdzone nieprawidłowości w terminie ustalonym przez
Zamawiającego.
9. Najpóźniej w dniu przekazania pojazdu Zamawiającemu Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty dopuszczające
pojazd do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez
Zamawiającego:
- dowód własności pojazdu ( faktura) lub dokument potwierdzający powierzenie pojazdu, o którym mowa w art. 73 ust. 5
ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2023.1047 t.j.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303406,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303406,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GBG Gołębiewski Sp. z.o.o. Sp.k, , 83-200 Starogard Gdański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362673945

7.3.3) Ulica: ul. Lubichowska 141

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303406,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.