Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00403110/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00429358/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja segmentu pałacu w Wielowsi na potrzeby działalności Ośrodka Pomocy Społecznej, banku żywności oraz sali spotkań i integracji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELOWIEŚ
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Wielowieś
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257676
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1
1.5.2.) Miejscowość: Wielowieś
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-187
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekologia@wielowies.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielowies.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-wielowies21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja segmentu pałacu w Wielowsi na potrzeby działalności Ośrodka Pomocy Społecznej, banku żywności oraz sali spotkań i integracji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51af6419-0307-4901-b50c-e6d2d67278c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463235
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036822/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Adaptacja segmentu pałacu w Wielowsi na potrzeby działalności Ośrodka Pomocy Społecznej, banku żywności oraz sali spotkań i integracji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403110
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OŚ.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2164820,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kapitalny remont obiektu aby przystosować go do funkcjonowania Ośrodka Pomocy Społecznej, Zespołu Interdyscyplinarnego, Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, utworzenia banku żywności dla potrzebujących oraz uruchomienia sali spotkań i integracji międzypokoleniowej.
Aby dostosować ponad stuletni budynek do aktualnych wymagań dotyczących dostępności, warunków sanitarnych i przeciw pożarowych a także poprawić estetykę pomieszczeń planuje się wykonanie następujących robót:
• częściowa wymiana więźby dachowej,
• wymiana pokrycia dachu z dachówki wraz z obróbkami,
• wymiana drewnianych stropów i klatki schodowej na odpowiadające przepisom ppoż.,
• montaż windy 3-przystankowej,
• wykonanie sanitariatów dla personelu, klientów i niepełnosprawnych,
• zmiana układu pomieszczeń,
• usprawnienie wentylacji pomieszczeń,
• wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
• wymiana instalacji c.o., i elektrycznej,
• wykonanie kotłowni hybrydowej wraz z instalacją fotowoltaiczną,
• wykonanie kompletnej instalacji niskonapięciowej,
• wykonanie niezbędnego zakresu robót wykończeniowych w budynku,
• remont elewacji budynku,
• wykonanie zagospodarowania terenu pod potrzeby użytkowników obiektu.
Drogi i wyjścia ewakuacyjne należy oznakować w sposób spełniający wymagania obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
Budynek należy kompleksowo oznakować zgodnie z wymaganiami ustawy o dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz wyposażyć w przenośne pętle indukcyjne.
CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY:
• Powierzchnia działki: 1187,00 m2;
• Powierzchnia zabudowy części pałacu objęta opracowaniem: 263,10 m2;
• Powierzchnia całkowita: 682,90 m2
• Powierzchnia użytkowa: 530,45 m2
• Kubatura: 2722,50 m3
• Długość i szerokość: 20,67m x 17,31m
• Wysokość: 14,26 m
Dla niniejszego przedmiotu zamówienia obowiązuje formuła „Zaprojektuj i wybuduj”, co oznacza, że Wykonawca sporządza projekt budowlany, uzyskuje pozwolenie na budowę a późnej realizuje roboty według wykonanego przez siebie projektu.
Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji na okres minimum 36 miesięcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5608500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9196000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5608500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. „DZIEDZICKI” Marcin Dziedzicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 573-231-99-10
7.3.3) Ulica: ul. Stawowa 8
7.3.4) Miejscowość: Konopiska
7.3.5) Kod pocztowy: 42-274
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.U.H "DZIEDZICKI" MARCIN DZIEDZICKI
jakie przetargi wygrała firma
F.U.H "DZIEDZICKI" MARCIN DZIEDZICKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5608500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Usługa sprawowania wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji dotyczącej budowy kompleksu pomieszczeń bezpiecznych w budynku administracji publicznej - Ministerstwa Przemysłu w Katowicach
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.