Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00419585/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Czyszczenie i ocena stanu technicznego separatorów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Suwałkach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790011345
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. W. Sikorskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 875676053
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.kramkowska@pwik.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pwik.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pwik-suwalki.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Czyszczenie i ocena stanu technicznego separatorów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbdb8e56-eea1-4289-924a-f2a904304a7d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419585
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AD.242.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 171504,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czyszczenie i ocena stanu technicznego separatorów.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na czyszczeniu, konserwacji i sprawdzeniu stanu technicznego 34 separatorów substancji ropopochodnych oraz 18 osadników w punktach podczyszczania wód opadowych w Suwałkach na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej wraz z odbiorem i unieszkodliwianiem odpadów o kodzie 13 05 08* (mieszanina odpadów z piaskowników i z odwadniania olejów w separatorach) zgodnie z wykazem separatorów (Załącznik nr 1 do SWZ). Wykonawca, który będzie wykonywał usługę, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach będzie wytwórcą odpadów i wszystkie obowiązki związane z wytwarzaniem, transportem i zagospodarowaniem wytworzonych odpadów spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca usługi zobowiązany będzie do prowadzenia ewidencji odpadów na kartach ewidencji i kartach przekazania odpadów w bazie BDO. Wykonawca zobowiązany jest przekazać potwierdzenie unieszkodliwienia odpadów w formie Karty Przekazania Odpadów.
2. Zakres zamówienia:
2.1 Usługa opróżnienia, oczyszczenia i oceny stanu technicznego separatorów obejmuje:
1) usunięcie zgromadzonych w separatorach związków ropopochodnych, osadów i wody;
2) usunięcie zawartości z odrębnych osadników, jeśli występują;
3) oczyszczenie poszczególnych komór separatorów wraz z demontażem, wyczyszczeniem oraz montażem wkładów filtracyjnych jak również oczyszczenie osadników oraz dopływu i odpływu z osadników i separatorów;
4) stworzenie dokumentacji fotograficznej z czyszczenia każdego separatora i osadnika:
a) zdjęcie separatora / osadnika przed czyszczeniem- opróżnionego,
b) zdjęcie zdemontowanego wkładu filtracyjnego – przed czyszczeniem,
c) zdjęcie zdemontowanego wkładu filtracyjnego – po wyczyszczeniu,
d) zdjęcie separatora / osadnika po czyszczeniu i montażu wkładów filtracyjnych - opróżnionego,
e) zdjęcie separatora / osadnika po czyszczeniu, zalanego czystą wodą wodociągową;
5) kontrolę stanu technicznego konstrukcji, elementów składowych w tym pływaków oraz
mocowań i połączeń w separatorach;
6) napełnienie urządzeń przed ich uruchomieniem wodą czystą aż do przelewu na wylocie;
7) uporządkowanie terenu wokół separatora;
8) transport odpadów wraz z rozładunkiem do unieszkodliwiania – odpad uznany za
niebezpieczny (13 05 08*) przy użyciu specjalistycznych pojazdów spełniającego wymagania ADR;
9) unieszkodliwianie lub przekazanie odpadów do zakładów zajmujących się
unieszkodliwianiem;
10) sporządzenie protokołów czyszczenia urządzenia i odbioru odpadu;
11) dostarczenie karty przekazania odpadu (warunek zakończenia usługi);
12) dostarczenie zdjęć z wykonanej usługi (wg. pkt 4).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO SYSTEM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393860073
7.3.3) Ulica: Lubelska 43 D
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-410
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa materiału szewnego dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dostawy artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Suwałkach.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w siedzibach prokuratur okręgu suwalskiego na rok 2025
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby kompleksu zabiegowego Oddziału Urologicznego Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach w ramach w ramach projektu pn. LeanHealthcare
- ,,PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DZIECIOM, MŁODZIEŻY, OSOBOM DOROSŁYM ORAZ DOWÓZ DO MIEJSCA ZAMIESZKANIA NA TERENIE MIASTA SUWAŁKI" OD 1 STYCZNIA DO 31 GRUDNIA 2025 R.
- Sukcesywne bezgotówkowe zaopatrzenie środków transportowych, maszyn i urządzeń w paliwa silnikowe
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa bieżącego utrzymania kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z terenu Gminy Międzyrzecz na okres 12 miesięcy, począwszy od 1.01.2025 r.
- Udrażnianie i czyszczenie sieci kanalizacji oraz czyszczenie przepompowni ścieków na terenie gminy Herby w roku 2025
więcej: Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.