Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00389270/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa podwójnej kancelarii dla Leśnictw Liszna i Roztoki – III Postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cisna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014679
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cisna 87A
1.5.2.) Miejscowość: Cisna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-607
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cisna@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_cisna
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
ttps://platformazakupowa.pl/pn/lasy_cisna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa podwójnej kancelarii dla Leśnictw Liszna i Roztoki – III Postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b475b556-4e2a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00463296
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00384400/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Budowa podwójnej kancelarii dla Leśnictw Liszna i Roztoki – III Postępowanie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389270
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.270.21.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 783358,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania przetargowego jest budowa kancelarii podwójnej dla Leśnictw Liszna i Roztoki. Budynek zaprojektowano w technologii szkieletowej drewnianej. Planuje się wykonanie takich robót jak:
a) Roboty budowlane w zakresie budynków - Stan zerowy; b) Roboty budowlane w zakresie budynków - Konstrukcja przyziemia; c) Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty - Konstrukcja dachu pokrycie; d) Roboty murarskie i murowe - Kanały wentylacyjne; e) Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie -
Stolarka okienna i drzwiowa; f) Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych - Okładziny ścian wewnętrznych, sufitów i posadzek, malowanie; g) Roboty budowlane w zakresie budynków – Elewacja; h) Roboty w zakresie kształtowania terenu - Płytka odbojowa, pochylnia, utwardzenie dojazdu; i) Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne – zbiornik
na ścieki; j) Roboty instalacyjne - Instalacja elektryczna i sanitarna. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 12 do SWZ, w tym: - przedmiary robót, - projekt budowlany, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Lokalizacja: Działka nr ewid. 192 miejscowość Liszna. Zgodnie z art.
95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane (wskazane w przedmiarze robót) związane z realizacją przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
– Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, 1700, 2140.). Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia w częściach. Wykonawca jest odpowiedzialny za wady robót budowlanych z tytułu rękojmi przez okres 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót budowlanych, z tym zastrzeżeniem że w przypadku zadeklarowania w ofercie okresu gwarancji ponad 60 miesięcy, na podstawie art. 558 par. 1 Kodeksu cywilnego,
okres rękojmi za wady zostanie wówczas zrównany ze wskazanym w ofercie okresem udzielonej gwarancji. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ponieważ roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia
stanowią nierozerwalną całość. Budowa dotyczy jednego obiektu budowlanego, w którym będą się mieści dwie kancelarie
Leśnictw. W zakresie zadania zaplanowano szereg robót, w tym m.in. wykonanie fundamentów i konstrukcji szkieletowej budynku, pokryć i konstrukcji dachowych, elewacji, okładzin ścian wewnętrznych, sufitów i posadzek, malowanie, wykonanie
instalacji wodno –kanalizacyjnej i sanitarnej oraz instalacji elektrycznej. Podział zadania na części jest niezasadny z uwagi
na nadmierne koszty wykonania zamówienia, w tym m.in. koszt zabezpieczenia wykonanych robót, dozoru i naprawy ewentualnych usterek oraz trudności w skoordynowaniu działań różnych wykonawców, co skutkowałoby nieprawidłową realizacją zamówienia. Jeden generalny wykonawca we właściwym czasie wprowadzi na budowę poszczególnych
branżystów, właściwie skoordynuje roboty, zadba o należyte wykończenie prac. Z uwagi na kompleksowy charakter zamówienia szereg robót „zazębia się” z innymi i poszczególne branże winny na bieżąco ze sobą współpracować,
uzupełniać się wzajemnie. W przypadku budowy obiektu budowlanego właściwa koordynacja robót i współpraca branży budowlanej z wodno –kanalizacyjną i elektryczną ma zasadnicze znaczenie. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera rozdział 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 794207,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 831480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 794207,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REW-DOM P.P.H.U. Eksport-Import WOJCIECH HADUCH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370427683
7.3.3) Ulica: Piesza 5
7.3.4) Miejscowość: Zagórz
7.3.5) Kod pocztowy: 38-540
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REW-DOM P.P.H.U. Eksport-Import WOJCIECH HADUCH
jakie przetargi wygrała firma
REW-DOM P.P.H.U. Eksport-Import WOJCIECH HADUCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 794207,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie przebudowy instalacji wentylacji mechanicznej hamowni atmosferycznej w budynku "N"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.