Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00355220/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa otwartego zbiornika retencyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na obszarze parku podworskiego
w Mircu” w formule „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIRZEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mirzec Stary 9
1.5.2.) Miejscowość: Mirzec
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-220
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 041 27 67 170
1.5.8.) Numer faksu: 041 27 67 190
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mirzec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirzec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f524d2a4-23f7-11ef-a500-1a0072d5d2bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa otwartego zbiornika retencyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na obszarze parku podworskiegow Mircu” w formule „zaprojektuj i wybuduj”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f524d2a4-23f7-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463425
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045705/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 „Budowa otwartego zbiornika retencyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na obszarze parku podworskiego w Mircu” w formule „zaprojektuj i wybuduj”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
zadanie dofinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (PROW 2014-2020) Projekt realizowany w ramach operacji „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355220
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.28.2024.MP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 388204,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej i na jej podstawie
wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Budowa otwartego zbiornika retencyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą
towarzyszącą na obszarze parku podworskiego w Mircu” dofinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich
na lata 2014-2020 (PROW 2014-2020).
2. Prowadzenie inwestycji będzie odbywać się w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z opracowanym programem
funkcjonalno – użytkowym dla zadania – „Budowa otwartego zbiornika retencyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą
towarzyszącą na obszarze parku podworskiego w Mircu”
3. W ramach zadania pn.: „Budowa otwartego zbiornika retencyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na
części obszaru parku podworskiego w Mircu”, na działkach o nr ewid. 261103_2.0007.130/9, 261103_2.0007.228/3, Obręb:
MIRZEC I w miejscowości Mirzec, planowane jest m.in.
- pogłębienia istniejącego zbiornika do 3,0 m poniżej normalnego poziomu piętrzenia poprzez wybranie warstwy gruntu
(osadu) sprzętem mechanicznym (koparka, spycharka) z odwozem na odległość do 5 km,
- wokół zbiornika wyprofilowanie i umocnienie skarp oraz wykonanie grobli o szerokości podstawy ok. 3,0 m z kruszywa
wraz ze skarpą kamienną (z grubego kamienia) od strony zbiornika - z piaskowca na zaprawie cementowej, ułożonego na
wyprofilowanej skarpie,
- budowa 2 szt zastawek szerokości ok. 100 cm ze stali i tworzyw sztucznych o napędzie ręcznym,
- budowa 3 szt przepustów ok. dn 1000 mm z PEHD o długościach 4 + 4 + 6 = 14 mb wraz z prefabrykowanymi
przyczółkami betonowymi w celu doprowadzania i odprowadzania wód do zbiornika oraz w celu przeprowadzenia wód pod
drogą gminną nr 347022T Mirzec Majorat I,
- wzmocnienia podbudowy istniejącej drogi dojazdowej od strony wschodniej i południowej zbiornika w celu umożliwienia
poboru wody przez rolników oraz ew. przez straż pożarną. Droga dojazdowa zostanie wzmocniona 20cm warstwą kruszywa
w celu dojazdu rolników pobierających wodę oraz ew. oczyszczania zbiornika z gromadzącego się namułu,
- nasadzenia 18 szt drzew w celu odtworzenia naturalnych warunków dla bytowania zwierząt (ptaków, ssaków i innych).
Powierzchnia terenu inwestycji: ok. 4020 m2.
Powierzchnia pogłębienia zbiornika: ok. 49 x 46,7m = 1624 m2.
Głębokość pogłębienia: do 3,0 m poniżej normalnego poziomu piętrzenia.
Aktualnie brak jest urządzenia piętrzącego.
Budowa otwartego zbiornika retencyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą
towarzyszącą:
- przyczyni się do zwiększenia retencji wód spływających ciekiem bez nazwy,
- podstawowym celem realizowanej inwestycji jest wytworzenie dodatkowej
pojemności retencyjnej przez pogłębiony zbiornik – gromadzenie wód opadowych, roztopowych, gruntowych i płynących -
mającej na celu oddziaływanie na grunty rolne poprzez podniesienie poziomu wód gruntowych, poprawę mikroklimatu na
polach uprawnych w okresach suszy, przeciwdziałanie suszy rolniczej, przeciwdziałanie lokalnym podtopieniom obszarów
rolnych położonych poniżej zbiornika oraz zapewnienie rolnikom dostępu do wody w celu nawadniania pól uprawnych.
- umożliwi pobór wód ze zbiornika rolnikom oraz ewentualnie straży pożarnej,
- uporządkuje przedmiotowy teren i zwiększy jego atrakcyjność dla ludności.
1) W zakresie przedmiotu zamówienia w trybie „Zaprojektuj i wybuduj” jest przygotowanie kompletnej dokumentacji
projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, decyzjami i pozwoleniami umożliwiającymi realizację inwestycji oraz jej
wykonanie – szczegółowo opisane w Programie funkcjonalno – użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ i
przekazanie Zamawiającemu. W zakresie są także czynności odbiorowe wykonawcy robót i inwentaryzacja powykonawcza
zbiornika i obiektów oraz przygotowanie niezbędnej dokumentacji potrzebnej do zgłoszenia zakończenia budowy
zaprojektowanych obiektów.
2) Kompletna dokumentacja projektowa musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego a po uzyskaniu akceptacji musi
zostać przedłożona wraz z wnioskiem do odpowiedniej instytucji celem uzyskania decyzji pozwolenia na budowę bądź
zgłoszenia robót.
3) Dokumentacja musi zostać opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia
2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru
robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454.)
4) Do wykonywania robót budowlanych Wykonawca może przystąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego
dokumentacji projektowej oraz po uzyskaniu ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia.
5) Wszelkie koszty związane z wykonaniem badań geologicznych gruntu, opracowań i uzyskaniem decyzji (w tym
pozwolenia wodno-prawnego) uzgodnień, opinii oraz koszt wykonania poszczególnych czynności muszą być wliczone w
ogólną wartość zamówienia i nie podlegają odrębnej zapłacie.
6) Dokumentacja projektowa musi zostać opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, ustawą Prawo Budowlane,
odpowiednimi rozporządzeniami, warunkami technicznymi i normami.
7) Szczegółowy zakres realizacji inwestycji, zakres prac projektowych oraz robót budowlanych określa Program
funkcjonalno – użytkowy (PFU) będący załącznikiem nr 9 do SWZ.
8) Zamówienie będzie rozliczane ryczałtowo.
9) Cena za prace projektowe nie może przekroczyć 5 % łącznej ceny ryczałtowej zamówienia.
10) Zakres zamówienia obejmuje również:
a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na
budowę lub zgłoszenia,
b) opracowanie projektów czasowej organizacji ruchu oraz pozyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego,
c) wykonanie robót budowlanych,
d) zapewnienie obsługi geodezyjnej, wykonania inwentaryzacji powykonawczej - 5 egz.
e) wykonanie dokumentacji powykonaczej z naniesionymi zmianami nieistotnymi przez projektanta - 2 egz.
f) opracowanie projektu zamiennego przy zmianie istotnej wraz z uzyskaniem nowego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia
(jeśli wystąpi),
g) wykonanie kosztorysu powykonawczego - 2 egz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45247270-3 - Budowa zbiorników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 445000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 445000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OBSŁUGA I REALIZACJA INWESTYCJI "CELIS" JANUSZ KOWALCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581462603
7.3.3) Ulica: UL. PARTYZANTÓW 75
7.3.4) Miejscowość: NIEKŁAŃ WIELKI
7.3.5) Kod pocztowy: 26-220
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OBSŁUGA I REALIZACJA INWESTYCJI "CELIS" JANUSZ KOWALCZYK
jakie przetargi wygrała firma
OBSŁUGA I REALIZACJA INWESTYCJI "CELIS" JANUSZ KOWALCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI MIRZEC
więcej: przetargi MIRZEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.