Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00372322/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Wola – numer postępowania: 47/ZP/23
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Wola – numer postępowania: 47/ZP/232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27862094-4630-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00463482
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00518899/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372322
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 47/ZP/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1072578,05 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 710942,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola w następujących lokalizacjach: al. „Solidarności” 90, ul. Syreny 18, Skwer Kardynała Wyszyńskiego 3, ul. Żelazna 99.
2. Wykaz obiektów, objętych stałą, bezpośrednią ochroną fizyczną :
al. "Solidarności" 90, ul. Żelazna 99, ul. Syreny 18.
3. Lista obiektów, podlegających jedynie ochronie w sieci monitoringu – system sygnalizacji włamania i napadu bez objęcia stałą, bezpośrednią ochroną fizyczną:
a) ul. Syreny 18 – siedziba Wydziału Świadczeń dla Dzielnicy Wola - poza godzinami pracy Urzędu,
b) Skwer Kardynała Wyszyńskiego 3 – siedziba Zespołu Sportu i Rekreacji dla Dzielnicy Wola - całodobowo,
c) ul. Żelazna 99 – siedziba Urzędu Dzielnicy Wola - poza godzinami pracy Urzędu.
4. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę części zamówienia dotyczącej usług ochrony osób i mienia, z wyłączeniem zadań określonych w umowie w zakresie działania Grupy Interwencyjnej. Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcy zadań określonych w umowie wyłącznie w zakresie działania Grupy Interwencyjnej.
W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć realizację usług w zakresie działania Grupy Interwencyjnej podwykonawcy, to zarówno Wykonawca jak i podwykonawca muszą posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług dotyczącym Grup Interwencyjnych. Grupy Interwencyjne zobowiązane są przyjeżdżać do obiektów Zamawiającego na każdy sygnał alarmowy, wyemitowany przez pracowników ochrony obiektu, użytkowników obiektu lub system sygnalizacji napadu i włamania, w czasie nie dłuższym niż 15 minut od powiadomienia.
Czas reakcji Grupy Interwencyjnej stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza realizacji przedmiotu zamówienia przez pracowników ochrony z orzeczeniem o niepełnosprawności psychicznej lub fizycznej. Ze względu na specyfikę ochranianych obiektów, bariery architektoniczne, jak i konieczność obsługi central oraz systemów sygnalizacji pożaru, systemu sygnalizacji włamania i napadu, dźwiękowego systemów ostrzegania, systemu kontroli dostępu, systemów monitoringu wizyjnego. Osoby te muszą być gotowe do podjęcia działań interwencyjnych o charakterze ochronnym w przypadku zaistnienia stanu bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia interesantów jak i pracowników albo uszkodzenia mienia Urzędu. W przedmiotowej sprawie wykluczenie możliwości zatrudnienia osób niepełnosprawnych występuje na podstawie kryterium obiektywnych.
6. Szczegółowy zakres, warunki i sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy, zwane dalej także wzorem umowy, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ, wraz z nw. załącznikami do wzoru umowy:
a) wykazem obiektów podlegających ochronie – zał. nr 1,
b) tabelą służby ochrony Urzędu – zał. nr 2,
c) instrukcją kontroli ruchu osobowo-materiałowego – zał. nr 3,
d) instrukcją alarmową – zał. nr 4,
e) instrukcją dotyczącą zasad gospodarki kluczami – zał. nr 5,
f) procedurą działania grupy interwencyjnej – zał. nr 6,
g) wzorem oświadczenia o wypłacie wynagrodzeń – zał. nr 8,
oraz wzór formularza cenowego, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
7. Zgodnie z treścią § 8 ust. 5 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 5.000.000,00 zł (słownie: pięć milionów zł 00/100), przez cały okres trwania umowy w zakresie ochrony osób i mienia na jedno lub wszystkie zdarzenia.
8. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 874.459,42 zł.
9. Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
10. Zamawiający przewiduje, iż zamówienie będzie realizowane przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem że umowa zacznie obowiązywać od godziny 12:00 w dniu jej rozpoczęcia nie wcześniej niż od dnia 29.09.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 874229,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1058622,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 874229,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIĘBIORSTWO ROMA sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe „ROMA” sp. z o.o., Agencja Ochrony Osób i Mienia „ROMA” Romuald Stańczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1182263414
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawstwo w zakresie działania grup interwencyjnych: Solid Security sp. z o. o. sp. komandytowa
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROMA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROMA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 874229,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.