Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00436251/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa narzędzi dla potrzeb Bloku Operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni „Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej (II).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: (0-14) 615-32-33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-bochnia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-859321f7-7738-4139-96f4-4acdefbe3e2f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa narzędzi dla potrzeb Bloku Operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni „Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej (II).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-859321f7-7738-4139-96f4-4acdefbe3e2f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463494
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00100193/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa narzędzi chirurgicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436251
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ-271-1-35/TP2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 135723,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa narzędzi dla potrzeb Bloku Operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni „Szpital Powiatowy”im. bł. Marty Wieckiej (II)
Pakiet nr 1 - Narzędzia laparoskopowe
Lp. Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. 2. 3. 4.
1. Elektroda monopolarna szt. 4
2. Imadło laparoskopowe zakrzywione szt. 1
3. Kapciuchownica szt. 1
4. Kleszcze laparoskopowe szt. 2
5. Kleszcze laparoskopowe szt. 2
6. Kleszcze laparoskopowe szt. 2
7. Kleszcze laparoskopowe szt. 3
8. Kleszcze laparoskopowe szt. 3
9. Klipsownica laparoskopowa szt. 2
10. Nożyczki laparoskopowe szt. 6
11. Troakar 10 mm szt. 8
12. Troakar 5 mm szt. 6
13. REDUKTOR - ADAPTER DO TROKARU 10-5 mm szt. 8
14. Końcówka do ssąca wielorazowa szt. 4
15. Igła punkcyjna laparoskopowa szt. 4
16. Worek do morcelacji szt. 1
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 64650,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa narzędzi dla potrzeb Bloku Operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni „Szpital Powiatowy”im. bł. Marty Wieckiej (II)
Pakiet nr 2 - Narzędzia chirurgiczne
Lp. Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. 2. 3. 4.
1. Dłuto kostne szt. 4
2. Kleszcze ginekologiczne szt. 6
3. Łyżeczka kostna szt. 6
4. Skrobaczka szt. 2
5. Hak do ran szt. 10
6. Hak do ran szt. 4
7. Hak do ran szt. 4
8. Hak do ran szt. 4
9. Hak do ran szt. 6
10. Podważka kostna szt. 2
11. Podważka kostna szt. 2
12. Kleszcze naczyniowe szt. 24
13. Kleszcze naczyniowe szt. 10
14. Imadło do igieł szt. 2
15. Imadło do igieł szt. 2
16. Imadło do igieł szt. 2
17. Imadło do igieł szt. 2
18. Nożyczki preparacyjne szt. 2
19. Nożyczki preparacyjne szt. 4
20. Nożyczki preparacyjne ząbkowane szt. 4
21. Nożyczki preparacyjne szt. 4
22. Trzonek skalpeli szt. 6
23. Pęseta chirurgiczna szt. 6
24. Pęseta chirurgiczna szt. 2
25. Kleszcze do polipów i tamponowania szt. 2
26. Kleszcze naczyniowe szt. 6
27. Hak do ran szt. 4
28. Hak do ran szt. 4
29. Młotek kostny szt. 2
30. Trzonek skalpeli szt. 2
31. Trzonek skalpeli szt. 10
32. Kleszcze naczyniowe szt. 10
33. Kleszcze naczyniowe szt. 10
34. Kleszcze naczyniowe szt. 10
35. Kleszcze naczyniowe szt. 4
36. Kleszcze naczyniowe szt. 4
37. Nożyczki preparacyjne szt. 10
38. Nożyczki preparacyjne do dziąseł szt. 4
39. Nożyczki preparacyjne Standard Reynolds szt. 4
40. Pęseta anatomiczna, prosta, szt. 10
41. Pęseta chirurgiczna Standard szt. 10
42. Pęseta chirurgiczna Mikro-Adson, szt. 5
43. Pęseta chirurgiczna Mini-Adson szt. 3
44. Pęseta anatomiczna, bardzo delikatna, szt. 10
45. Kleszcze naczyniowe Halsted-Mosquito, szt. 10
46. Kleszcze naczyniowe Providence-Hospital, szt. 10
47. Kleszcze naczyniowe Providence-Hospital, szt. 10
48. Haczyk Langenbeck-Mini szt. 10
49. Rozwieracz samotrzymający do ran Weitlaner szt. 5
50. Sonda do ran rowkowa Doyen szt. 10
51. Imadło do igieł Mayo-Hegar szt. 10
52. Kleszcze naczyniowe Pean szt. 10
53. Nożyczki preparacyjne Standard Mayo, proste, szt. 5
54. Nożyczki preparacyjne Standard Mayo, proste, szt. 5
55. Nożyczki chirurgiczne Deaver, proste, szt. 5
56. Nożyczki Lister, do materiałów opatrunkowych szt. 3
57. Nożyczki Bergmann, do materiałów opatrunkowych szt. 2
58. Pęseta anatomiczna, prosta, średnia, szt. 3
59. Pęseta anatomiczna Standard, prosta szt. 3
60. Pęseta chirurgiczna, średnia szt. 5
61. Kleszcze naczyniowe Pean (Rochester), szt. 3
62. Kleszcze naczyniowe Pean (Rochester) szt. 3
63. Kleszcze naczyniowe Pean (Rochester), zagięte szt. 3
64. Kleszcze naczyniowe Kocher szt. 5
65. Kleszcze naczyniowe Kocher szt. 3
66. Kleszcze naczyniowe Kocher szt. 3
67. Imadło do igieł Mayo-Hegar szt. 3
68. NEEDLEHOLDER, MAYO-HEGAR, szt. 2
69. Łyżeczka kostna Volkmann, owalna szt. 1
70. Łyżeczka kostna Volkmann, owalna szt. 1
71. Kaniula żylna szt. 3
72. Kaniula żylna szt. 2
73. Rozwieracz samotrzymający do ran Weitlaner szt. 2
74. Kontener sterylizacyjny bezobsługowy szt. 1
75. Taca kontenera szt. 1
76. Mata silikonowa do tacy szt. 1
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 67073,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa narzędzi dla potrzeb Bloku Operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni „Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej (II).Pakiet nr 3 - Ostrza do shevera
Lp. Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. 2. 3. 4.
1. Ostrze wielorazowe do shevera (*) szt. 20
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - Szczegółowa Oferta Cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69822,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69822,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69822,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABISS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122807509
7.3.3) Ulica: ul. Bagrowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-733
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69822,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72259,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72259,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72259,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDICOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008118534
7.3.3) Ulica: ul. M. Skłodowskiej-Curie 34
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-819
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72259,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10584,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10584,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10584,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAR-MED Dariusz Wolski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 141006051.
7.3.3) Ulica: ul. 1 Sierpnia 34A lok. 51,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-134
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10584,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Administrowanie Targowiskiem "Mój Rynek" przy ul. Partyzantów w Bochni
- Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego "Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni"
- Dostawa materiałów biurowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Remont drogi gminnej 580095K od km 0+020.00 do 0+215.00 przy ul. Ks. Stanisława Staszica w Bochni
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawy sprzętu epizootycznego dla potrzeb Inspekcji Weterynaryjnej województwa podkarpackiego"
- Zakup i dostawa narzędzi chirurgicznych na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Dostawa narzędzi do procedury przeszczepu wątroby dla UCK
- Dzierżawa ortopedycznego robota chirurgicznego wraz z dostawą akcesoriów do zabiegów do endoprotezoplastyki
- "Dostawa opatrunków i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
więcej: Przyrządy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.