Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00370730/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 6 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE NR 68 IM. JANUSZA KORCZAKA W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200409852
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul.Mieszka I 19
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-054
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ps68@piasta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ps68.edupage.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b6ccc1c6-3feb-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 6 zadań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6ccc1c6-3feb-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463527
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00370535/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 6 zadań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dofinansowanie w ramach projektu pt. „Przedszkolak potrafi” o nr WND - RPPD.03.01.01-20-0456/20 realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa III. Działanie 3.1 Kształcenie i edukacja, Poddziałanie 3.1.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370730/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP68-05/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 185988,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cz.1 - Gry i zabawy zespołowePrzedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 6 zadań, na rzecz n/w placówek:
Przedszkole Samorządowe nr 68 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
Przedszkole Samorządowe nr 64 pn. „Akademia Jasia i Małgosi” w Białymstoku wchodzącego w skład Zespołu Przedszkoli nr 2 w Białymstoku.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A i 4 do SWZ.
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 25060,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cz.2-Logika dla smykaPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 6 zadań, na rzecz n/w placówek:
Przedszkole Samorządowe nr 68 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
Przedszkole Samorządowe nr 64 pn. „Akademia Jasia i Małgosi” w Białymstoku wchodzącego w skład Zespołu Przedszkoli nr 2 w Białymstoku.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A i 4 do SWZ.
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 8950,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cz.3 - SzachyPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 6 zadań, na rzecz n/w placówek:
Przedszkole Samorządowe nr 68 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
Przedszkole Samorządowe nr 64 pn. „Akademia Jasia i Małgosi” w Białymstoku wchodzącego w skład Zespołu Przedszkoli nr 2 w Białymstoku.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A i 4 do SWZ.
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cz.4 - Mały poliglotaPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 6 zadań, na rzecz n/w placówek:
Przedszkole Samorządowe nr 68 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
Przedszkole Samorządowe nr 64 pn. „Akademia Jasia i Małgosi” w Białymstoku wchodzącego w skład Zespołu Przedszkoli nr 2 w Białymstoku.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A i 4 do SWZ.
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 20407,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cz.5-różnePrzedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 6 zadań, na rzecz n/w placówek:
Przedszkole Samorządowe nr 68 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
Przedszkole Samorządowe nr 64 pn. „Akademia Jasia i Małgosi” w Białymstoku wchodzącego w skład Zespołu Przedszkoli nr 2 w Białymstoku.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A i 4 do SWZ.
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30213100-6 - Komputery przenośne
35113000-9 - Sprzęt bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 52968,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cz.6 - materiały piśmienniczePrzedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w podziale na 6 zadań, na rzecz n/w placówek:
Przedszkole Samorządowe nr 68 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
Przedszkole Samorządowe nr 64 pn. „Akademia Jasia i Małgosi” w Białymstoku wchodzącego w skład Zespołu Przedszkoli nr 2 w Białymstoku.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A i 4 do SWZ.
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 40125,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia postępowanie w trybie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp na Część I – „Gry i zabawy zespołowe” o udzielenie zamówienia prowadzonego na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp, w trybie podstawowym, bowiem złożone oferty w powyższej części podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia postępowanie w trybie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp na Część II – „Logika dla smyka” o udzielenie zamówienia prowadzonego na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp, w trybie podstawowym, bowiem złożone oferty w powyższej części podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5950,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5950,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5950,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIOTR OLCHAWA SIGNUM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290715719
7.3.3) Ulica: Beskidzka 10
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-565
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8926,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia postępowanie w trybie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp na Część IV – „Mały poliglota” o udzielenie zamówienia prowadzonego na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp, w trybie podstawowym, bowiem złożone oferty w powyższej części podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia postępowanie w trybie art. 255 ust. 2 ustawy Pzp na Część V – „Różne” o udzielenie zamówienia prowadzonego na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp, w trybie podstawowym, bowiem złożona oferta w powyższej części podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W oparciu o art. 255 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie z uwagi, iż nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa urządzeń do stanowisk do badania turbin wodnych na potrzeby Laboratorium Odnawialne źródła energii, wytwarzanie energii elektrycznej Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0 "
- Dostawa surowic laboratoryjnych
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w budynku szkoły.
- Wymiana dwóch kabin windowych wraz z niezbędnymi pracami remontowymi w budynkach Wydziału Nauk o Edukacji i Wydziału Prawa
- Remont, naprawa, konserwacja, itp. infrastruktury drogowej - nawierzchnie, elementy korpusu drogi itp. na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA O. Białystok w 2025 - 2028 3 części
- Dostawa oprogramowania systemowego do POZ
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa strojów na zajęcia teatralne w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca w Szkołach Podstawowych w Gminie Stężyca"
- Zakup, dostawa i montaż pomocy i sprzętów do zajęć w szkole podstawowej w Budzowie z filią w Grodziszczu
- Dostawy w ramach projektów mających na celu Wsparcie dzieci z Przedszkola w Świbiu i Wielowsi
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia w ramach przebudowy i rozbudowy szkoły i przedszkola w Łachowie
- Projekt grantowy "Cyberbezpieczny samorząd" - Etap I.
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia cz. 3"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.