Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00403099/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa z montażem mebli wraz wyposażeniem dla dwóch pracowni żywienia oraz pracowni weterynarii w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000095064
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Klecie 125
1.5.2.) Miejscowość: Klecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-230
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: brzostekzs@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsbrzostek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa z montażem mebli wraz wyposażeniem dla dwóch pracowni żywienia oraz pracowni weterynarii w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-264c9e6a-50a3-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463570
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00099133/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mebli wraz z wyposażeniem do dwóch pracowni żywienia oraz pracowni weterynarii w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403099/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z wyposażeniem
a) Meble wykonane ze stali nierdzewnej.
b) Stoły, zlewozmywaki, szafki, szafy i regały wykonane ze stali nierdzewnej jako jedna, monolityczna konstrukcja.
Wszystkie meble wykonane na stopkach regulowanych w zakresie +25mm do -5 mm wyposażone w ochronny bolec ekwipotencjalny do przyłącza przewodu wyrównującego.
c) Stoły, zlewozmywaki, muszą posiadać w standardzie rant tylny, płaski o wysokości 40 mm.
d) Blaty stołów, szafek wykonane z blachy o grubości min. 0,8 mm .
e) Podstawy stołów szkieletowych usztywnione w górnej części ramką o wysokości 100 mm.
f) Drzwi skrzydłowe wyposażone są w zatrzask magnetyczny, mocowane na zawiasach trzpieniowych Przedni panel drzwi wykonany z blachy o grubości min. 0,8 mm. Wyposażone we wpuszczany uchwyt (rączkę) ABS.
g) Drzwi suwane zawieszone w korpusie na prowadnicy ze stali nierdzewnej. Przesuwane za pomocą rolek. Przedni panel drzwi wykonany z blachy o grubości min. 0,8 mm. Wyposażone we wpuszczany uchwyt (rączkę) ABS.
h) Elementy konstrukcyjne regałów ze stali nierdzewnej wykonane z kształtowników.
Półki wykonane z blachy o grubości min. 0,8 mm. Regały wykonane na stopkach regulowanych w zakresie +25mm do -5 mm.
Korpusy szaf, szafek produkowane z blachy o grubości min. 0,8 mm. Elementy nośne korpusów wykonane z kształtowników wzmacniających konstrukcję.
Półki szaf wykonane z blachy o grubości min. 0,8 mm.
i) Szuflady wykonane z blachy o grubości min. 0,8 mm ,z prowadnicami wykonanymi ze stali ocynkowanej , umożliwiającymi pełen wysuw szuflady. Prowadnice trzy częściowe, kulkowe, których montaż i demontaż z korpusu szafki realizowany bez użycia narzędzi . Wyposażone we wpuszczany uchwyt (rączkę) ABS.
j) Blaty stołów ze zlewami obniżone o min.18 mm po obwodzie w stosunku do górnej krawędzi blatu. Wykonane z blachy o grubości min. 1,2 mm z systemem wzmocnień. Ociekacz blatu płaski, bez ryflowania.
k) Komory zlewów wykonane ze stali nierdzewnej grubości blachy min. 1,0 mm.
l) Wszystkie zlewy wyposażone w niezaślepiony otwór pod baterię o średnicy 33 mm.
m) Baseny wykonane ze stali nierdzewnej o grubości blachy min. 1,2 mm, wyposażone w niezaślepiony otwór pod baterię o średnicy 33 mm .
n) Blaty półek wiszących wykonane ze stali nierdzewnej o grubości min 0,8 mm . Wyposażone w rant tylny, płaski o wysokości 30 mm.
o) Okapy wyciągowe wykonane ze stali nierdzewnej o grubości min 0,8 mm. Wyposażone w filtry labiryntowe, rynienkę ociekową, króciec spustowy, oświetlenie LED , system mocowania do sufitu lub ściany pomieszczenia.
p) Szczegółowy zakres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39151200-7 - Stoły robocze
39180000-7 - Meble laboratoryjne
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39141500-7 - Szafy wyciągowe
39141200-4 - Blaty
39141100-3 - Regały
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221978,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260370,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221978,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GASTROTEKA Anna Wirkus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451637268
7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 17/L1
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221978,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- Budowa żłobka w Żninie
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- Dostawa mebli dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa foteli i innych mebli biurowych dla Urzędu Miasta Krakowa w 2025 roku
- Przebudowa budynku mieszkalno - usługowego w Piskorowicach
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.