Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00392294/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie pomieszczeń Biura Obsługi Interesanta do planowanych zmian organizacyjnych w budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Opolu
1.3.) Oddział zamawiającego: Sąd Okręgowy w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Daszyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-064
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opole.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0307225-383f-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie pomieszczeń Biura Obsługi Interesanta do planowanych zmian organizacyjnych w budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0307225-383f-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463680
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00232054/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Dostosowanie pomieszczeń Biura Obsługi Interesanta do planowanych zmian organizacyjnych w budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392294
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.261.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 111809,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: „Dostosowanie pomieszczeń Biura Obsługi Interesanta do planowanych zmian organizacyjnych w budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy pl. Daszyńskiego 3” stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonane w czynnym budynku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący: zakres, charakterystykę robót oraz parametry techniczne, został określony w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty.
3. Określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zakres robót obejmuje między innymi:
a) Wykonanie w istniejącej stolarce drzwiowej podcięcia w drzwiach o wymiarach zapewniających nawiew powietrzna. podcięcie o minimalnej powierzchni 0,022 m2
b) Wykonanie sufitu podwieszanego na wysokości 350 cm. sufit podwieszany z płyt g-k.
c) Rozbudowa systemu wentylacji wyciągowej poprzez wykonanie kanałów z przewodów elastycznych o przekroju 12,5 cm, wraz z montażem dwóch anemostatów w strefie sufitu podwieszanego. Element pionowy (tj. od istniejącego otworu do sufitu podwieszanego) należy ze wszystkich stron obudować płytą g-k.
Alternatywnie, zamiast kanału okrągłego można zastosować kanał płaski, prostokątny - zachowując powierzchnię przepływu powietrza. wentylacje podłączyć do istniejącej centrali - w3, 240m³/h wentylator Vam 767. Wyciąg powietrza w postaci 60m3/godzinę. Powietrze nawiewane poprzez nawiewniki okienne exr.302.hp 7-28m3//h.
d) Wykonanie ścian działowych szklanych o właściwościach akustycznych minimum Rw = 45db. podział ścian i szkleń zgodnie z rysunkiem. Wysokość witryny 325 cm. powyżej witryny zaprojektowano fragmenty ściany wykonane z płyt g-k na stelażu 75 Cw, wypełnione wełną mineralną.
e) Zmufowanie na długości 170 cm, istniejącej instalacji elektrycznej, biegnącej wzdłuż listwy dolnej posadzki.
f) Zmiana kierunku otwierania się drzwi oraz przerobienie ich poprzez wymianę środkowych płycin na przezierne, wykonane ze szkła bezpiecznego. zgodnie z rysunkiem przekroju. wielkość tafli szklanej ustalić po demontażu drzwi, zachowując minimalne wymiary 80 x 155 cm.
g) Weryfikacja stanu zachowania nadproża wraz z przejściem w obszarze ściany wydzielającej komunikację od nowo aranżowanego pomieszczenia biura obsługi interesantów. W przypadku zachowania otworu oraz elementu konstrukcyjnego zakłada się odtworzenie przejścia. W przypadku zatracenia się wartości nośnych dla elementów nadproża zaleca się jego wymianę na 2xhea 120 o długości 150 cm.
Projektuje się drzwi aluminiowe w kolorze białym przeszklone z zamkiem kulkowym i pochwytami .
h) Wykonanie napisów informujących o przeznaczeniu pomieszczenia w formie druku UV na witrynie szklanej. Druk w postaci liter wysokości 10 cm, czcionka Calibri Light. kolor grafitowy, półprzezroczysty.
i) Mocowanie witryn szklanych do sufitu poprzez podkonstrukcję stalową o przekroju 10 x 10 cm Z uwagi na szczególny charakter działalności Sądu Okręgowego w Opolu i wykonywanie prac w obiekcie użyteczności publicznej, niektóre prace i tzw. „ prace głośne”, tzn. zakłócające normalne funkcjonowanie pracy Sądu Okręgowego w Opolu Wykonawca będzie wykonywał w godzinach popołudniowych, tj. po godzinie 15:30 – po zakończeniu godzin urzędowaniu Sądu Okręgowego w Opolu maksymalnie do godziny 20.00 lub w wyjątkowych wpadkach w dni, które są dla Sądu Okręgowego w Opolu dniami wolnymi od pracy. Dokładny termin (dzień, godzinę) tych prac Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym na co najmniej dwa dni przed terminem wykonywania tych robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Inżyniersko-Budowlane IMPOST Tomasz Duszyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321819067
7.3.3) Ulica: ul. Łąkowa 15
7.3.4) Miejscowość: Kępa
7.3.5) Kod pocztowy: 46-022
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Inżyniersko-Budowlane IMPOST Tomasz Duszyński
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Inżyniersko-Budowlane IMPOST Tomasz Duszyński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla mieszkańców Bursy oraz dla uczestników kursów Branżowego Centrum Umiejętności w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Zespół Placówek Oświatowych w Opolu.
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Organizacja 12 warsztatów rękodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z argonem dla SP ZOZ OCO w Opolu.
- D/35/2025 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.