Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00347041/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
- 2023/BZP 00338385/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego za pomocą zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w ramach projektu pn. „Wsparcie energetyki rozproszonej wśród mieszkańców Gminy Nowy Żmigród”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Żmigród
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Żmigród
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-230
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nowyzmigrod.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowyzmigrod.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl oraz http://www.nowyzmigrod.biuletyn.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego za pomocą zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w ramach projektu pn. „Wsparcie energetyki rozproszonej wśród mieszkańców Gminy Nowy Żmigród”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43d947d2-3404-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002434/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego przy realizacji projektu pn: " Wsparcie energetyki rozproszonej wśród mieszkańców Gminy Nowy Żmigród"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego oś priorytetowa III Czysta energia, działania 3.1 Rozwój OZE – projekty parasolowe, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347041/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IOŚ.271.1.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego za pomocą zespołu Inspektorów Nadzoru
Inwestorskiego na zadaniu pn.: dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych, instalacji kolektorów słonecznych, kotłów na
biomasę oraz pomp ciepła na terenie Gminy Nowy Żmigród, która jest realizowana w ramach projektu „Wsparcie energetyki
rozproszonej wśród mieszkańców Gminy Nowy Żmigród”.
Nadzór inwestorski prowadzony będzie wg następujących specjalności:
1) branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych
2) branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
3) branża konstrukcyjno – budowlana;
Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca (Inspektor Nadzoru) zobowiązany jest do nadzorowania realizacji robót w takich odstępach czasu, aby była
zachowana skuteczność nadzoru. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przyjazdu na teren wykonywania robót
na każde żądanie Zamawiającego.
3. Zadanie inwestycyjne będzie realizowane na terenie Gminy Nowy Żmigród i będzie polegało na:
a. dostawie i montażu 309 zestawów instalacji fotowoltaicznych wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu
(instalacje montowane na budynkach mieszkalnych – 150 szt., na gruncie – 65 szt., na budynkach gospodarczych – 94 szt.)
b. dostawie i montażu 139 zestawów instalacji kolektorów słonecznych, wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca
montażu (instalacje montowane na budynkach mieszkalnych – 131 szt., na gruncie – 4 szt., na budynkach gospodarczych –
4 szt.),
c. dostawie i montażu 31 sztuk kotłów na biomasę wraz z osprzętem,
d. dostawie i montażu 18 sztuk pomp ciepła w budynkach mieszkalnych wraz z osprzętem.Zamawiający nie dopuszcza
składania ofert częściowych. Podział na części spowodowałby nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz poważne
trudności w skoordynowaniu działań różnych Wykonawców co skutkowałoby nieprawidłową realizacją zamówienia.
3.6. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający szczegółowo opisał w opisie
przedmiotu zamówienia i załącznikach do SWZ.
3.7. Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp informuje, że zakres usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nie
wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę
w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1320 z późń. zm.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122262,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122262,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122262,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-IN-TECH Dorota Lubas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171314703
7.3.3) Ulica: Strzelnicza 20/2
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-103
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12226200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach projektu "Od węgla do słońca - odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin Czechowice-Dziedzice i Hażlach"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
- Spraw. kompleks. nadzoru inwestor. nad realiz. zad. pn.:Budowa ronda na skrzyż. ul.Chrobrego, Sienkiewicza, Kazimierza Wielkiego i ul. od ul.Sienkiewicza do ul.Chmielniki w Świeciu wraz z infrastr.
- Usługi inspektorów nadzoru nad realizacją zadań inwestycyjnych na terenie Gminy Dobczyce
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.