eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWymiana okien wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Biblioteki Śląskiej w Katowicach przy ul. Francuskiej 12 .



Ogłoszenie z dnia 2024-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana okien wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Biblioteki Śląskiej w Katowicach przy ul. Francuskiej 12 .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIBLIOTEKA ŚLĄSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276878007

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Rady Europy 1

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-021

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bs.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bs.katowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bibliotekaslaska

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana okien wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Biblioteki Śląskiej w Katowicach przy ul. Francuskiej 12 .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-170fe0c8-3781-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00216222/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wymiana okien w budynku przy ul. Francuskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395903

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DTZ.201.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Biblioteki Śląskiej w Katowicach przy ul. Francuskiej 12 na elewacji południowej od strony ulicy Wojewódzkiej (rys. B-04) oraz na elewacji zachodniej od strony ulicy Francuskiej (rys. B-03), stanowiące etap 1 realizacji zadania. Okna znajdujące się na pozostałych elewacjach budynku podlegać będą wymianie w kolejnych etapach realizacji zadania. Budynek jako dobro kultury decyzją z dnia 31.10.1991 r. został wpisany do rejestru zabytków.
2. Zakres robót obejmuje:
a) rozbiórkę istniejącej stolarki okiennej drewnianej,
b) demontaż parapetów zewnętrznych stalowych,
c) demontaż parapetów wewnętrznych drewnianych, stalowych oraz PCV,
d) zabudowanie nowej stolarki okiennej drewnianej
e) zabudowanie nowych parapetów zewnętrznych stalowych,
f) zabudowanie nowych parapetów wewnętrznych drewnianych oraz stalowych,
g) odtworzenie parapetów oraz ościeży z płytek ceramicznych,
h) uzupełnienie ubytków parapetów oraz ościeży z kamieni,
i) uzupełnienie ubytków parapetów oraz ościeży typu lastryko,
j) uzupełnienie tynków wewnętrznych oraz uzupełnienie powierzchni elewacji - tynków zewnętrznych po robotach budowalnych,
k) malowanie farbami emulsyjnymi oraz farbami elewacyjnymi odtworzonych powierzchni tynków,
l) zabezpieczenie podłóg oraz innych elementów które mogą zastać narażone na następstwa wykonywanych prac.
3. Wszelkie prace będą prowadzone w budynku, który będzie cały czas użytkowany przez pracowników Biblioteki Śląskiej jak i osób korzystających z zasobów bibliotecznych, jak i najemców pomieszczeń budynku. Budynek biblioteki znajduje się blisko głównych ciągów komunikacyjnych dla pieszych. Wobec czego należy bezwzględnie dbać o bezpieczeństwo ludzi, którzy w trakcie robót będą korzystać z usług bibliotecznych, osób pracujących w bibliotece jak również innych osób przebywających w pobliżu prowadzonych prac budowlanych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SWZ:
1) Projekt architektoniczno-budowlany – załącznik nr 1a do SWZ;
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 1b do SWZ;
3) Przedmiar robót - załącznik nr 1c do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45422100-2 - Stolarka drewniana

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212330-8 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354643,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 998915,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354643,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe VITRO-MONT Dariusz Malczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761022343

7.3.3) Ulica: Chrzanowska 60

7.3.4) Miejscowość: Tenczynek

7.3.5) Kod pocztowy: 32-067

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354643,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.