Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Odbiór węgla kamiennego zakupionego przez Gminę od podmiotu wprowadzającego go do obrotu z miejsca wskazanego przez ten podmiot
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starogard Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000548643
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@ugstarogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugstarogard.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór węgla kamiennego zakupionego przez Gminę od podmiotu wprowadzającego go do obrotu z miejsca wskazanego przez ten podmiot2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8e07b3f-6fb6-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 27 października 2022 roku o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 2236), do zamówień udzielanych w celu realizacji zadań określonych w przepisach niniejszej ustawy, nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór węgla kamiennego zakupionego przez Gminę od podmiotu wprowadzającego go do obrotu z miejsca wskazanego przez ten podmiot, przy uwzględnieniu łączącej Gminę z tym podmiotem umowy, weryfikacja ilościowa i jakościowa węgla kamiennego odbieranego od podmiotu wprowadzającego go do obrotu, transport zakupionego węgla kamiennego domiejsca jego składowania zapewnionego przez Skład na obszarze Gminy, składowania węgla kamiennego ,dozór węgla kamiennego zakupionego przez Gminę od momentu jego odbioru od pomiotu wprowadzającego go do odbioru do momentu wydania go nabywcy, wydanie węgla kamiennego, świadczenie innych usług powiązanych, które okażą się konieczne do
realizacji przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24311800-5 - Węgiel
4.5.5.) Wartość części: 167175 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór węgla kamiennego zakupionego przez Gminę od podmiotu wprowadzającego go do obrotu z miejsca wskazanegoprzez ten podmiot, przy uwzględnieniu łączącej Gminę z tym podmiotem umowy, weryfikacja ilościowa i jakościowa węgla
kamiennego odbieranego od podmiotu wprowadzającego go do obrotu, transport zakupionego węgla kamiennego do
miejsca jego składowania zapewnionego przez Skład na obszarze Gminy, składowania węgla kamiennego ,dozór węgla
kamiennego zakupionego przez Gminę od momentu jego odbioru od pomiotu wprowadzającego go do odbioru do momentu
wydania go nabywcy, wydanie węgla kamiennego, świadczenie innych usług powiązanych, które okażą się konieczne do
realizacji przedmiotu umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 24311800-5 - Węgiel
4.5.5.) Wartość części: 160200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór węgla kamiennego zakupionego przez Gminę od podmiotu wprowadzającego go do obrotu z miejsca wskazanegoprzez ten podmiot, przy uwzględnieniu łączącej Gminę z tym podmiotem umowy, weryfikacja ilościowa i jakościowa węgla
kamiennego odbieranego od podmiotu wprowadzającego go do obrotu, transport zakupionego węgla kamiennego do
miejsca jego składowania zapewnionego przez Skład na obszarze Gminy, składowania węgla kamiennego ,dozór węgla
kamiennego zakupionego przez Gminę od momentu jego odbioru od pomiotu wprowadzającego go do odbioru do momentu
wydania go nabywcy, wydanie węgla kamiennego, świadczenie innych usług powiązanych, które okażą się konieczne do
realizacji przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24311800-5 - Węgiel
4.5.5.) Wartość części: 158625 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór węgla kamiennego zakupionego przez Gminę od podmiotu wprowadzającego go do obrotu z miejsca wskazanegoprzez ten podmiot, przy uwzględnieniu łączącej Gminę z tym podmiotem umowy, weryfikacja ilościowa i jakościowa węgla
kamiennego odbieranego od podmiotu wprowadzającego go do obrotu, transport zakupionego węgla kamiennego do
miejsca jego składowania zapewnionego przez Skład na obszarze Gminy, składowania węgla kamiennego ,dozór węgla
kamiennego zakupionego przez Gminę od momentu jego odbioru od pomiotu wprowadzającego go do odbioru do momentu
wydania go nabywcy, wydanie węgla kamiennego, świadczenie innych usług powiązanych, które okażą się konieczne do
realizacji przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24311800-5 - Węgiel
4.5.5.) Wartość części: 140175 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odbiór węgla kamiennego zakupionego przez Gminę od podmiotu wprowadzającego go do obrotu z miejsca wskazanegoprzez ten podmiot, przy uwzględnieniu łączącej Gminę z tym podmiotem umowy, weryfikacja ilościowa i jakościowa węgla
kamiennego odbieranego od podmiotu wprowadzającego go do obrotu, transport zakupionego węgla kamiennego do
miejsca jego składowania zapewnionego przez Skład na obszarze Gminy, składowania węgla kamiennego ,dozór węgla
kamiennego zakupionego przez Gminę od momentu jego odbioru od pomiotu wprowadzającego go do odbioru do momentu
wydania go nabywcy, wydanie węgla kamiennego, świadczenie innych usług powiązanych, które okażą się konieczne do
realizacji przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24311800-5 - Węgiel
4.5.5.) Wartość części: 43650 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADMET Przemysław Borowik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922183075
7.3.4) Miejscowość: Lipinki Szlacheckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
1. ADMET PRZEMYSŁAW BOROWIK 2. Wspólnik spółki cywilnej MP PARTNER
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167175 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Handlowe DOMBUD Anna Fotta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921914513
7.3.4) Miejscowość: Rokocin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM HANDLOWE DOMBUD ANNA FOTTA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM HANDLOWE DOMBUD ANNA FOTTA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjno-Usługowe "BOROS"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542276818
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "BOROS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "BOROS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158625 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna "Zdobycz Chłopska"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920202928
7.3.4) Miejscowość: Kokoszkowy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROLNICZA SPÓŁDZIELNIA PRODUKCYJNA "ZDOBYCZ CHŁOPSKA"
jakie przetargi wygrała firma
ROLNICZA SPÓŁDZIELNIA PRODUKCYJNA "ZDOBYCZ CHŁOPSKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140175 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIKO-BRUK sp. z o.o. ul.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922290173
7.3.4) Miejscowość: Kokoszkowy
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43650 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Dostawa leków dla Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Starogardzie Gdańskim
- Dostawa, przesył i dystrybucja energii cieplnej do budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego ul.Chojnicka 70, 83-200 Starogard Gdański, w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2027r.(12/D/SOSW/2024).
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH I WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ PRODUKTÓW DO CHEMIOTERAPII
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach Urzędu Gminy Starogard Gdański
- Ulepszenie nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 2718G
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ich miejscu zamieszkania objętych pomocą Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej" - nr OPS.252.2.SUO.2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.