eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › MODERNIZACJA AMFITEATRU W LIPNIKU - LEŚNE MIEJSCE ODPOCZYNKU I ZABAWY



Ogłoszenie z dnia 2022-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA AMFITEATRU W LIPNIKU – LEŚNE MIEJSCE ODPOCZYNKU I ZABAWY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Bielsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071001926

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopytko

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-382

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 818 31 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielsko@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_bielsko/zamowienia_publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/6525ea97-f6bb-4f2c-bb4d-11515bb4ebb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko Biała- Urząd Miejski w Bielsku-Białej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372686990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 49 71 851

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bielsko-biala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.bielsko.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA AMFITEATRU W LIPNIKU – LEŚNE MIEJSCE ODPOCZYNKU I ZABAWY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa98f707-5e71-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463866

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00081677/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Dokończenie modernizacji amfiteatru w Lipniku oddział 28c

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.20.6.2017.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1361813,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na kontynuacji modernizacji amfiteatru w Lipniku, zlokalizowanego w oddziałach 20b,c,d,l i 28ix leśnictwa Lipnik, na nieruchomościach położonych w Gminie Bielsko-Biała przy ul. Polnej na działkach ewidencyjnych nr 2206/2 i 2208 (obręb ewidencyjny: Lipnik) oraz w Gminie Kozy na działce ewidencyjnej 2393/11 (obręb ewidencyjny: Straconka), w ramach zadania pod nazwą „Modernizacja Amfiteatru w Lipniku – leśne miejsce odpoczynku i zabawy”.
1.Zakres robót obejmuje w szczególności:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
b) roboty ziemne,
c) wykonanie odwodnień,
d) wykonanie podbudów oraz nawierzchni (z kamienia łupanego, z mieszanki mineralnej, z kostki kamiennej),
e) montaż balustrad,
f) wykonanie żelbetowych murów oporowych oraz schodów terenowych, wraz z okładziną kamienną,
g) roboty remontowe muru kamiennego oraz schodów kamiennych,
h) wykonanie siedzisk oraz osłon przenośnych toalet,
i) dostawę i montaż elementów małej architektury (kosze, ławki, stojaki na rowery),
j) wykonanie humusowania i obsiania trawą skarp,
oraz
k) wywóz gruzu, złomu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót, najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru przedmiotu umowy,
l) sporządzenie, tj. przygotowanie, skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu, najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru przedmiotu umowy, wszystkich dokumentów koniecznych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262510-9 - Roboty kamieniarskie

45262650-2 - Roboty w zakresie okładania

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 1 ustawy Pzp:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONO :
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 1 ustawy Pzp:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.