eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiModernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim



Ogłoszenie z dnia 2024-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ NR 1 IM. MARIE JUCHACZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000811632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podmiejska Boczna 10

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.gorzow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-61e44e1f-337f-11ef-acf6-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61e44e1f-337f-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463893

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015748/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382816

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOZP.261.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 61858,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja posadzek w pokojach 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie
Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim
3. Zakres prac.
3.1. Modernizacja posadzki w pokoju nr 12:
- zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych – rulony o łącznej powierzchni 33,25 oraz zerwanie posadzki tworzyw sztucznych
- płytek o łącznej powierzchni 33,25m2,
- rozebranie posadzek jednolitych cementowych gr 10 cm,
- rozebranie płyt pilśniowych twardych na lepiku,
- rozebranie podbudowy betonowej gr 15 cm,
- rozbiórka cokołów z listew o łącznej długości 16,50m,
- zaszpachlowanie nierówności i uzupełnienie rys po zerwaniu listew cokołowych,
- wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki grubości 10mm zatartej na gładko,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylenowej poziome podposadzkowe,
- wykonanie izolacji cieplnej przeciwdźwiękowej z płyt styropianowych,
- wykonanie posadzek cementowych wraz z cokolikami, zbrojenie siatką stalową z prętów fi6 mm,
Wykonanie posadzki cementowej wraz z cokolikami zatartej na gładko grubość 25 mm,
- położenie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej gr 5 mm,
- ułożenie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych rulonowych z wywinięciem cokołu na ścianie,
- montaż listew progowych mosiężnych.-
3.2. Modernizacja posadzki w pokoju nr 15:
- zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych – rulony oraz zerwanie posadzki tworzyw sztucznych - płytek o łącznej
powierzchni 33,25m2,
- rozebranie posadzek jednolitych cementowych gr 10 cm,
- rozebranie płyt pilśniowych twardych na lepiku,
- rozebranie podbudowy betonowej gr 15 cm,
- roboty ziemne,
- wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki grubości 10mm zatartej na gładko,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii polietylenowej poziome podposadzkowe,
- wykonanie izolacji cieplnej przeciwdźwiękowej z płyt styropianowych,
- wykonanie posadzek cementowych wraz z cokolikami, zbrojenie siatką stalową z prętów fi6 mm,
Wykonanie posadzki cementowej wraz z cokolikami zatartej na gładko grubość 25 mm,
- położenie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej gr 5 mm,
- ułożenie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych rulonowych z wywinięciem cokołu na ścianie,
- montaż listew progowych mosiężnych.
Homogeniczna wykładzina podłogowa antypoślizgowa o niżej wymienionych parametrach:
• Rulonowa wykładzina z PCV,
• grubość min. 3,45 mm,
• klasyfikacja obiektowa – min. 33-34 (bardzo intensywne natężenie ruchu),
• właściwości antypoślizgowe – R10,
• ognioodporność – Bfl s1,
• trwałość kolorów – minimum 6,
• klasa ścieralności – T, ciężar całkowity min. 2800 g/m2
- wymiana progów z listew mosiężnych 2 kpl,
- likwidacja stanowiska roboczego i prace porządkowe,
- wywiezienie i utylizacja gruzu.
Uwagi: Kolorystyka i wykładziny do uzgodnienia z Dyrektorem DPS przed rozpoczęciem prac.
Podczas wykonywania prac i po ich zakończeniu należy uporządkować teren zachowując ład i porządek.
Szczegółowy zakres robót przewidzianych do realizacji określony został w:
1. przedmiarze robót budowlanych,
2. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

44112200-0 - Wykładziny podłogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69895,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75905,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69895,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe BUDOMAS Zbigniew Masłowski (Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe BUDOMAS Zbigniew Masłowski)

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932918831

7.3.3) Ulica: ul. Lotnicza 48

7.3.4) Miejscowość: Szymanów

7.3.5) Kod pocztowy: 51-180

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69895,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.