Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00374840/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00396013/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Słuczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIŁÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669737
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. 500-lecia 14
1.5.2.) Miejscowość: Radziłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-213
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 86 273 71 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaradzilow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzilow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d6790300-2ece-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Słuczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6790300-2ece-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463905
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037618/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Słucz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00374840
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: In.271.11.2024 AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Słuczu na odcinku od tłoczni T1 do studni S115 oraz od studni S91 do studni S103, przebudowa sieci wodociągowej o długości ok. 250 m wraz z przyłączami wodociągowymi, przebudowa drogi gminnej nr 104 148B i 162 516 B o długości ok. 160 m oraz budowa kanalizacji deszczowej na drodze powiatowej nr 1822 B na długości ok. 390 m.
* Zadanie polegające na budowie kanalizacji deszczowej na drodze powiatowej nr 1822B w Słuczu należy przeprowadzić w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
3.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące zadania:
1) „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Słuczu” które obejmuje wykonanie robót budowlanych na odcinku od tłoczni T1 do studni S115 oraz od studni S91 do studni S103. Podstawowe elementy budowy:
- budowa tłoczni DN2000 (T1) na działce nr 141,
- budowa kanału tłocznego z rur Ø 110 PE – dł. ok. 154 m,
- budowa kanału grawitacyjnego z rur Ø 160 PVC i Ø 200 PVC o łącznej dł. ok. 1000 m,
- wykonanie przyłącza wodociągowego do projektowanego budynku oczyszczalni z rur Ø 50 PE o dł. ok. 20 m,
- budowa kanalizacji sanitarnej od studni rewizyjnej Odb do pompowni o dł. ok. 15m,
- budowa pompowni ścieków na działce nr 163.
2) „Przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami” która obejmuje wykonanie robót budowlanych na odcinku od działki nr 141 do działki nr 190. Podstawowe elementy budowy:
- budowa wodociągu z rur wodociągowych PVC Ø 90 – dł. ok. 252 m,
- budowa wodociągu z rur wodociągowych PE o Ø 40 – dł. ok. 86 m,
- budowa wodociągu z rur wodociągowych PE o Ø32 – dł. ok. 13 m.
3) „Przebudowa drogi gminnej nr 104 148B w miejscowości Słucz” która obejmuje wykonanie robót budowlanych na odcinku od drogi powiatowej nr 1822B do wpustu ulicznego Wp6 na wysokości działki nr 170 oraz drogi gminnej 162 516 B. Podstawowe elementy budowy:
- odtworzenie granic pasa drogowego,
- rozbiórka istniejącej konstrukcji drogi,
- wykonanie jezdni na podbudowie z mieszanki kruszywa łamanego o nawierzchni z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca – 5 cm, warstwa ścieralna – 4 cm),
- wykonanie zjazdów na pola i posesje z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca – 5 cm, warstwa ścieralna – 4 cm),
- wykonanie poboczy z mieszanki kruszywa oraz o nawierzchni z kostki brukowej o grubości 8 cm,
- oczyszczenie i odmulenie przepustu pod koroną drogi - 1 szt.,
- zabezpieczenie kablowej sieci telekomunikacyjnej rurami osłonowymi,
- regulacja wysokościowa zasuw na wodociągu,
- wyprofilowanie i uporządkowanie pasa drogowego poza poboczami,
- oznakowanie drogi zgodnie z projektem organizacji ruchu,
- wykonanie kanalizacji deszczowej.
* Zamawiający jest w trakcie uzyskiwania decyzji pozwolenia na budowę kanalizacji deszczowej oraz skutecznego zgłoszenia robót budowlanych na przebudowę drogi gminnej nr 104 148B oraz 162 516B.
4) „Budowa kanalizacji deszczowej na DP nr 1822B w m. Słucz na odcinku od skrzyżowania z DG nr 162516B do końca miejscowości” która obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i decyzji oraz realizację robót budowlanych związanych z budową kanalizacji deszczowej o długości ok. 390 m. Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty:
- roboty rozbiórkowe,
- wykonanie kanalizacji deszczowej,
- odbudowę istniejących chodników,
- odbudowę istniejących wjazdów do posesji i wykonanie wjazdów na tereny przyległe,
- wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca – 8 cm, warstwa ścieralna – 4 cm),
- przebudowę urządzeń obcych kolidujących z przedsięwzięciem,
- przebudowę istniejącego hydrantu naziemnego na podziemny,
- wykonanie zabezpieczenia i regulacji urządzeń istniejącej infrastruktury technicznej.
3.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest dostępny na załączonych do SWZ: projektach budowlanych i STWiORB, Programie Funkcjonalno-Użytkowym dotyczących w/w zadań. Dokumentacja stanowi załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233140-2 - Roboty drogowe
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
43124100-9 - Drenaże
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4396629,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6963542,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4396629,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe UNIROL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525739049
7.3.3) Ulica: Robotnicza 7
7.3.4) Miejscowość: Grajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 19-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE UNIROL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE UNIROL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4402394,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Remont ulicy Szkolnej
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pałecznica gm. Niedźwiada - ETAP 4
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Bielsk w ramach zadań: Część 1, Część 2, Część 3
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.