Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00423425/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych oraz składów na terenie Nadleśnictwa Krasiczyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krasiczyn zs. w Przemyślu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650017112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 29 Listopada 12
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krasiczyn@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krasiczyn.krosno.lasy.gov.pl/nadlesnictwo
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krasiczyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych oraz składów na terenie Nadleśnictwa Krasiczyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a24117c-5b66-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463911
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00248653/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych oraz składów na terenie Nadleśnictwa Krasiczyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423425/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.1.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1295846,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: „Naprawa istniejących szlaków zrywkowych oraz składów w leśnictwie Grochowce, Kormanice i Prałkowce”Zakres prac obejmuje:
- Naprawę istniejących szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie terenu koparka lub spycharką Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne .
- Naprawę istniejących przepustów poprzez wykonanie wykopu , ułożenie nowych rur PP średnicy 500 - 600 mm na ławie żwirowej wraz z wykonaniem zasypki
- Montaż ścianek czołowych z elementów prefabrykowanych .
- Wykonanie koryta drogowego
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego
- Ułożenie płyt drogowych betonowych 3,0m*1,5m na szlakach oraz składach
- Naprawa istniejącej nawierzchni składu (uzupełnienie ubytków) tłuczniem kamiennym.
- Niwelację terenu: wyrównanie terenu spycharką lub koparką
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 321933,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: „Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych oraz składóww leśnictwie Olszany i Krzeczkowa”
Zakres prac obejmuje:
- Wykonanie nowych szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie terenu koparką lub spycharką, karczunek pni; Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne;
- Naprawę istniejących szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie terenu koparką lub spycharką; Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne;
- Naprawę istniejących przepustów poprzez wykonanie wykopu, ułożenie nowych rur PP średnicy 500 - 600 mm na ławie żwirowej wraz z wykonaniem zasypki;
- Montaż ścianek czołowych z elementów prefabrykowanych;
- Wykonanie koryta drogowego;
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego;
- Ułożenie płyt drogowych betonowych 3,0m*1,5m na szlakach oraz składach;
- Niwelację terenu na składzie drewna: wyrównanie terenu spycharką lub koparką.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45232452-5 - Roboty odwadniające
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 326433,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: „Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych oraz składów w Leśnictwie Kupna i Cisowa”Zakres prac obejmuje:
- Wykonanie nowych szlaków zrywkowych (szlaki stokowe szerokości 3,50 m) poprzez wykonanie robót ziemnych koparką lub spycharką, karczowanie pni;
Szlaki powinny być wstępnie zagęszczone, zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne;
- Wykonanie nowych szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie terenu koparką lub spycharką , karczunek pni. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne;
- Naprawę istniejących szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie terenu koparka lub spycharką; Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne
- Naprawę istniejących przepustów poprzez wykonanie wykopu, ułożenie nowych rur PP średnicy 500 - 600 mm na ławie żwirowej wraz z wykonaniem zasypki;
- Montaż ścianek czołowych z elementów prefabrykowanych;
- Wykonanie koryta drogowego;
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego;
- Ułożenie płyt drogowych betonowych 3,0m*1,5m na szlakach oraz składach;
- Niwelację terenu: wyrównanie terenu spycharką lub koparką.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 347012,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: „Wykonanie nowych i naprawa istniejących szlaków zrywkowych oraz składóww Leśnictwie Bełwin, Korytniki, Łętownia, Średnia i Wapowce”
Zakres prac obejmuje:
- Wykonanie nowych szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie terenu koparką lub spycharką, karczunek pni; Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne;
- Naprawę istniejących szlaków zrywkowych poprzez wyrównanie terenu koparką lub spycharką; Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne;
- Naprawę istniejących przepustów poprzez wykonanie wykopu, ułożenie nowych rur PP średnicy 500 - 600 mm na ławie żwirowej wraz z wykonaniem zasypki;
- Montaż ścianek czołowych z elementów prefabrykowanych;
- Wykonanie koryta drogowego;
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego;
- Ułożenie płyt drogowych betonowych 3,0m*1,5m na szlakach oraz składach;
- Niwelację terenu: wyrównanie terenu spycharką lub koparką;
- Roboty ziemne - kopanie i odmulanie rowu drogowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego, który stanowi załącznik
nr 2.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.5.5.) Wartość części: 300466,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410916,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410916,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 410916,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportowo Drogowy Jolanta Oleksów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951963753
7.3.3) Ulica: Sielecka
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Transportowo-Drogowy Jolanta Oleksów
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Transportowo-Drogowy Jolanta Oleksów
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 410916,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425849,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425849,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 425849,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Transportowo-Drogowych i Budowlanych Eugeniusz Kos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951053146
7.3.3) Ulica: Mjr. Kusiaka
7.3.4) Miejscowość: Bircza
7.3.5) Kod pocztowy: 37-740
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG TRANSPORTOWO-DROGOWYCH I BUDOWLANYCH EUGENIUSZ KOS
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG TRANSPORTOWO-DROGOWYCH I BUDOWLANYCH EUGENIUSZ KOS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 425849,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 401523,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 401523,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 401523,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Transportowo-Drogowych i Budowlanych Eugeniusz Kos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951053146
7.3.3) Ulica: Mjr. Kusiaka
7.3.4) Miejscowość: Bircza
7.3.5) Kod pocztowy: 37-740
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG TRANSPORTOWO-DROGOWYCH I BUDOWLANYCH EUGENIUSZ KOS
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG TRANSPORTOWO-DROGOWYCH I BUDOWLANYCH EUGENIUSZ KOS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 401523,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389032,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389032,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389032,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportowo Drogowy Jolanta Oleksów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951963753
7.3.3) Ulica: Sielecka
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Transportowo-Drogowy Jolanta Oleksów
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Transportowo-Drogowy Jolanta Oleksów
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389032,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Zakup nowego samochodu dla Zarządu Dróg Miejskich w Przemyślu
- Zakup i wdrożenie klastra serwerów z współdzieloną pamięcią masową wraz z licencjami CAL oraz zakup switchy klasy Enterprise w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" ...
- Remonty cząstkowe nawierzchni ulic na terenie miasta Przemyśla w 2025 r.
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Budowa ulicy Kawaleryjskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz rozbiórką i budową sieci wodociągowej - bez chodnika
- Budowa ulicy Cichej w Budzisławiu Kościelnym
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.